צילומים לאירועים בבאר שבע

צרו איתנו קשר

כל אירוע הוא תמיד משמח, אנו מתכוננים אליו, מתלבשים בבגדים יפים, מתאפרים ומסרקים את השיער בתסרוקת מיוחדת המתאימה לאירוע, אך נושא הצילום לא תמיד בראש מעניינו. איננו משקיעים את אותו הסכום שהשקענו באירוע, הצילום נחשב באירועים קטנים לפעמים למותרות, רובנו מזמינים קרוב משפחה או סטודנט לצילום שיתעד במצלמתו את האירוע המשמח.

החשיבות של תיעוד אירועים קטנים

נולד לכם בן או בת ואתם רוצים לחגוג את האירוע עם המשפחה המורחבת. פעמים אתם עורכים את האירוע בחצר הבית, פעמים שאתם חוגגים בבית כנסת או באולם שמחות קטן, ופשוט אינכם חושבים כי יש צורך להשקיע בצלם מקצועי לשם כך,  ולהסתפק בצילום על ידי קרוב משפחה שיתעד את האירוע במצלמה פשוטה או אפילו בטלפון נייד משוכלל.

אך יש טעות בידכם, החשיבות של צילום מקצועי באירועים קטנים חשוב כמו באירוע משמח וגדול של חתונה. דווקא בגלל המקום הקטן והצפוף שבהם נערכים האירועים הקטנים יגרום לצלם שאינו מקצועי דיו לפספס פרטים חשובים מהאירוע. צלם מיומן ידע לתפוס את הזווית הנכונה בדיוק כדי לכלול את כל שטח המקום והמוזמנים גם יחד, לצלם אתכם באופן מקצועי, אך במחיר לא גבוה, ובנוסף הצלם יצור בעבורכם אלבום כמזכרת מהאירוע.

צילום ילדים

בשנים האחרונות כמעט לרוב הילדים אין תמונות, איננו מתכוונים לומר שלא מצלמים אותם, בוודאי מצלמים אותם בכל סיטואציה, אבל התמונות האלו לא מקצועיות,  ובוודאי שלא מפתחים אותם לכדי אלבום שבו הילד יכול לדפדף בתמונות ולראות את עצמו.

צילומי ילדים ניתן לבצע לא רק באירועים, קיים סטודיו מיוחד לצילומי ילדים המכיל רקעים מרהיבים המדמים מדבר, ים , כותל וכל מקום שתרצו. בנוסף קיימים אביזרים מיוחדים ותלבושות ההופכות כל צילום לחוויה בפני עצמה. אפשר כמובן גם לצלם בטבע, אם אתם גרים בבאר שבע אפשר לבצע צילום ילדים בבאר שבע במגוון לוקיישנים.

ניתן גם לצלם את הילדים בחוץ בכל מקום שתרצו, בגן שעשועים, בלונה פארק או אפילו מתחת לבניין. ניתן לצלם את הילדים רצים וצוחקים בצורה טבעית ומשוחררת צילומים אלו גורמים לילדים הנאה רבה ומשאירים אצלם מזכרת מיוחדת.

צילומי גיל 3

האירוע שהורים רבים רוצים להנציח הוא גיל 3  במיוחד את התהליך של התספורת הראשונה, לשם כך ההורים  מוכנים להשקיע בצלם שיצלם את הילד לפני התספורת ולאחריה. בסופו של יום מהנה הילד מקבל לידיו מזכרת בצורת אלבום או תמונות מפותחות לפני ואחרי התספורת  וכל זאת במחיר זול במיוחד אהבה למקצוע סבלנות אינסופית והתאמה אישית עבורכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע