הכנת וידאו קליפ במתנה לאירוע – הפתעה מושלמת!

צרו איתנו קשר

קליפ במתנה לאירוע הוא ההפתעה הטובה ביותר לכל אדם ולכל אירוע, קליפ מכל המשפחה או החברים שירגש כל אחד ואחת.
איך הופכים קליפ במתנה להפתעה מבוקשת? איך הופכים שיר במתנה לוידאו קליפ לאירוע? ואיך מצלמים ועורכים את הקליפ?

הפתעה לאירוע: וידאו קליפ במתנה

מחפשים מתנה מקורית או הפתעה מרגשת לאירוע? אחת המתנות המבוקשות והמרגשות ביותר לאירועים ומועדים משמחים, קליפ במתנה לאירוע.
צילום וידאו קליפ במתנה לאירוע מתאפשר לאחר הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי, שילוב של השיר והקליפ יוצרים מתנה מקורית, מפתיעה ואיכותית.
קליפ במתנה יכול להיות בכיכובו של אדם אחד שהקליט את השיר, זוג מקליטים וכמובן וידאו קליפ קבוצתי לאירוע.
סוגי האירועים והאנשים להם אתם מעניקים את המתנה אינם מוגדרים, את השיר וסגנון הקליפ תוכלו לבחור בהתאם לאירוע ולאדם לו אתם מעניקים את המתנה.
וידאו קליפ לאירוע, מתנה מושלמת והמקורית ביותר הקיימת כיום בשוק, למרות הביקוש הרב המחיר הוא נוח לכל כיס המאפשרים לכל אדם או קבוצה להפיק שיר וקליפ לאירוע.

שיר במתנה הופך לקליפ במתנה

לפני שמצלמים קליפ במתנה, מקליטים שיר באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון", השיר יוקלט באיכות סאונד גבוהה מאוד ובלווי מפיק מוזיקלי בעל ניסיון רב בהקלטות קאבר לאירועים – שיר הקאבר שהקלטתם באולפן ההקלטות יהיה המרכיב החשוב בתהליך עריכת הקליפ.

טרם ההקלטה עליכם להחליט כמה אנשים מגיעים להקליט שיר לאירוע (המקליטים יופיעו גם בקליפ), איזה שיר אתם רוצים או מתלבטים להקלטה, האם אתם משנים את מילות השיר המקוריות או משאירים את המילים כפי שהן וכן האם אתם מעוניינים בצילום קליפ באולפן ההקלטות או צילום קליפ חוץ.
בשיחתכם עם משרדי "אולפני לי-רון" נספק עבורכם את כל הפרטים המלאים ונתאם אתכם יום ושעת הקלטת השיר וצילום הקליפ.

מקליטים שיר ומצלמים קליפ במתנה

יום ההקלטה הגיע וזה הזמן שלכם ליהנות מהקלטת השיר וצילום הקליפ, תהליך ההקלטה מהנה ומשחרר ובלווי של מפיק מוזיקלי אישי שתפקידו לכוון אתכם במהלך ההקלטה, לעצור בנקודות המתאימות וכן לבסוף לערוך את קולכם בתוכנות עריכה מתקדמות לשיפור הקול המוקלט ושילוב הלחן המקורי.

הקלטת השיר מבוצעת באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון", האולפן מאובזר בציוד הקלטה מתקדם המאפשר ליצור הקלטת שיר באיכות סאונד גבוהה, המכבדת את האירוע והאדם לו אתם מעניקים את השיר.
יחד עם ציוד סאונד והקלטה ברמה גבוהה, מפיק מוזיקלי אישי, עריכת קול וניסיון רב שנים בהקלטות אירועים באולפן – התוצאה הסופית תהיה שיר ברמה גבוהה שישולב בקליפ.

את צילום הקליפ תבצעו בתנועות שפתיים, לקליפ תוכלו להביא אביזרים משלכם או להשתמש באבזרי האולפן, תוכלו להתלבש בצורה מיוחדת ואם תרצו תוכלו לרקוד ובעיקר לשמוח וליהנות גם מצילום הקליפ.
בסיום הצילומים נערוך את הוידאו ונשלב אליו גם את השיר במתנה שהוקלט, בסיום תקבלו וידאו קליפ במתנה שיספק לכם הפתעה מושלמת לכל אירוע ולכל אדם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע