צלם לאירועים עסקיים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

עשינו עסק – על צילום האירועים העסקיים שלכם

לצד הפגישות, החתימות על החוזים והישיבות הגולשות אל תוך הלילה, ישנם גם רגעים אחרים בעסק שלכם: אירועים שאתם מחכים להם כל השנה! אז ממש רגע לפני שאתם הולכים להרים כוסית עם המצטיינים שלכם, לחגוג עם צוות העובדים את יום הגיבוש או להתגאות בשירותים שלכם בכנס או בתערוכה – דברו איתנו! "טופ צלמים" שולחים לכם צלם לאירועים עסקיים!

צילום אירוע עסקי בוידאו כולל עריכה במחיר מיוחד!
מה אנחנו מציעים?

– אפשרות צילום אירועים עסקיים בסטילס בלבד
– מצלמות רחף
– מצלמת DSLR
– עריכת קליפ לאירוע כולל אפקטים מיוחדים

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו: 072-3290-660

צילום אירועים עסקיים

צלם לאירוע עסקי לתיעוד השיאים שלכם

צילום אירועים עסקיים הוא צילום שמוסיף לעסק שלכם המון ומבסס אותו כעסק חזק. המטרה שלנו היא להחמיא לבית העסק שלכם, ודרך צילום נכון של האירוע נוכל להאיר אתכם כלפי חוץ. צלם סטילס לאירוע עסקי יעניק לכם מניפה מגוונת של תמונות: צילומי אווירה, צילום של העובדים בימי הגיבוש או של המציגים בתערוכה שהקמתם, של החלל בו אתם עורכים את האירוע ועוד. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים והיכן – אנחנו מתחייבים לשלוח לכם צלם מומלץ לאירוע עסקי.

מתי כדאי לשלב צלם וידאו ומתי צלם סטילס?

אז מתי כדאי לדבוק בצילום סטילס, מתי בצילום וידאו ומתי בשניהם? האמת היא שההחלטה היא לגמרי שלכם! אנחנו תמיד נמליץ לכם על חבילה משודרגת הכוללת גם צלם וידאו לאירוע עסקי. אם יש משהו שחשוב לתעד הוא את ההישגים העסקיים שלכם, ועד שיש הזדמנות לעשות זאת – עשו זאת! כמה עולה צלם לאירוע עסקי? התשובה משתנה בהתאם לאירוע הנחגג, כמות המשתתפים וחבילת הצילום המתאימה לכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע