טיפים לצילומי כלה לחורף

צרו איתנו קשר

או טו טו זה מגיע – האירוע המרגש, החגיגי והמאושר בחייך. ואת, כמובן, פשוט חייבת לוודא שכל חלק בו יהיה מושלם. סביר להניח שכבר דאגת לכל הסידורים הלוגיסטיים החשובים, ועכשיו נשארו לך רק כמה עניינים נוספים, כמו למשל, להתכונן לצילומי חוץ, שהם, לכל הדעות, לא פחות חשובים מהחתונה עצמה. אבל.. איך מתכוננים לצילומי חוץ בעונת החורף?

ראשית כל, זהו הזמן להודות למזג האוויר הישראלי המתון והרגוע. שלג, כפור וטמפרטורות מתחת ל-0 לא יהיו כאן (אלא אם כן החלטתם, את ואהוב ליבך, להצטלם בחרמון), וזה יתרון גדול. הסטטיסטיקה לטובתך: הסיכוי שתאריך הצילום ייפול על יום גשום סוער, יחסית נמוך, והרבה יותר סביר ששתיכם תיהנו מצילומים תחת שמש חורפית נעימה ומלטפת. אך גם אם זה לא יקרה, ותצטלמו ביום מעונן וקריר – תמיד אפשר להתנחם בכך שלפחות לא תסבלו מהחום החונק של הקיץ, השופע לחות וזיעה…

כיצד תתמודדי עם הרוחות העזות, אלה שעלולות להרוס את התסרוקת המוקפדת ולהעיף את השובל הצחור? אנו מציעים לך לראות גם במצב זה זווית חיובית: צילום טבעי, לא מוקפד בהגזמה, ואף טיפ – טיפה רשלני, נחשב לאחד הטרנדים הלוהטים באופנת החתונות. משב הרוח שמלטף קלות את השיער, שמסיט הצידה את הכפלים של החצאית, דווקא עשוי להוסיף לתמונה, להפוך אותה לאותנטית יותר, מלאת אופי וחינניות.

ואם את ממש אבל ממש לא מוכנה לקחת סיכון להתרטב בגשם, תמיד יש פתרון אלטרנטיבי: צילומי חוץ… בתוך מבנה מקורה. הלוקיישן המועדף עליך יהיה רחבת הכניסה המקורה לאולם החתונה (בתנאי שהוא מעוצב היטב ומותאם מראש לסוג זה של הצילומים).  

ועדיין, עם כל היתרונות שדיברנו עליהם, צילומי החתונה בחורף מצריכים כמה הכנות מראש. הנה מספר הצעות שיעזרו לך לעבור את סשן הצילומים החורפי בשלום (ובלי לסבול מקור).

מה כדאי לקחת בחשבון?

ובכן, הצלמים ממליצים להתחיל לחשוב על הצילומים כבר בשלב בחירת שמלת הכלה. תכנון מראש של השמלה והאביזרים בדגש על התאמה לצילומים בעונת החורף עשוי לחסוך לך דאגות מיותרות ואי נעימות וגם למנוע איכות ירודה של התמונות באלבום החתונה שלכם. נתחיל עם הביסיק

אורך שמלת הכלה

יש לסוגיית האורך שני סיכונים מרכזיים. מצד אחד, אם חלמת על שמלת כלה מיני ביום כלולותייך, או לפחות בצילומי החתונה, יכול להיות שחורף הוא לא הזמן הנכון להתחתן. רגליים חשופות קפואות עם "עור ברווז" ושיניים רועדות זה ודאי לא מה שתרצי להנציח בתמונות. מהצד השני שמלות כלה של נשף ארוכות מאוד עם שובלים גרנדיוזיים עלולות לסבך אותך בזמן של גשם וגם להתלכלך מאוד מהבוץ והשלוליות.

בדי השמלה

שמלת כלה חורפית צריכה להיות עשויה מבדים מלאים, אטומים ועבים יותר מזאת הקיצית, וזאת בעיקר כדי לשמור על חום גופך. הבדים האידיאליים לשמלה החורפית הינם סאטן או משי, בשל תכונת הבידוד שהם מספקים.

ומה אם תמיד חלמת על שמלת תחרה? את לא חייבת לוותר על החלום. השמלה שלך יכולה להתהדר בשכבת תחרה מפוארת מעל שכבת הבד הבסיסית. האפקט יהיה זהה, ולך יהיה נעים, נוח וחמים.  

חימום הידיים

רוב דגמי החורף של שמלות הכלה כוללים שרוולים ארוכים, אשר יעזרו לך להתחמם. אפשר לוותר על השרוולים הארוכים (אם מתאים לך יותר לוק קליל וחשוף) ולהסתפק בשרוולון או שכמיית תחרה רומנטית –אלה יגנו על גופך מהרוחות הקרירים.

אם את חובבת סרטים רומנטיים תקופתיים, בוודאי כבר חשבת על עוד תוספת מרהיבה לשמלת הכלה החורפית שלך: כפפות תחרה מהודרות, עם רקמה יפיפייה.  

וכמובן – כמובן, לא לשכוח לגרוב גרביונים – אלה הם פריטי חובה לצילום חתונה חורפי.   

מטריה יכולה רק להוסיף

ואם ביום הצילומים החורף הישראלי בכל זאת יפתיע עם גשם כבד, תמיד אפשר להיעזר במטריה מעוצבת, אשר מעבר לשימוש הישיר שלה כאמצעי להגנה מפני הגשם, יכולה לתפקד בתור אביזר צילום שיעניק לתמונה אווירה של פעם, אקזוטיות תקופתית והמון שיק.

עכשיו, כשפתרנו את העניין של הטמפרטורה, חשוב להתייחס למכשול נוסף אשר עלול לחבל באיכות התמונה: הגשם, הערפל והעננים הכבדים יכולים להקנות לצילום גווני אפור משעממים. כדי למנוע את האווירה העגמומית בתמונות, אפשר להוסיף לשמלה כמה אלמנטים דקורטיביים בצבעי תכלת או וורוד, אשר ישברו את פלטת הצבעים האחידה ויעניקו לצילום אופי ייחודי.  

 

   

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע