צלם לגני ילדים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ילדות מאושרת ושמחה עם צילום לכל מסיבה

המסגרות החינוכיות קולטות את הילדים כבר מגיל צעיר, ובהן הילדים גדלים ומתפתחים לגאוות כל הצוות החינוכי והמשפחה. כידוע, הילדים גדלים ומתפתחים במהירות שלעתים לא ניתן לתפוס, אך דווקא כן ניתן לתפוס באמצעות עדשת המצלמה. "טופ צלמים" שמחים להיות חלק מהחגיגות השמחות שלכם עם צילום בגני ילדים של כל האירועים שאתם חוגגים. צלם לגני ילדים מגיע אליכם עם גישה רגישה לילדים, מקצועיות וניסיון.

צילום גני ילדים במחירים משתלמים!
– צילום כל ילדי הגן והגננות
– צילום כל ילד בגן 
– בחירת מסגרת לתמונות
– אפשרות הקדשה על כל תמונה
– ניתן להזמין צילום סטילס או וידאו או את שניהם

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 072-3290-660

צילום של ילדה משחקת בגן

 

צילום באירועי פתיחת השנה וסוף השנה

אם ישנם אירועים מרגשים במיוחד עבור צוות הגננות, המשפחה ובעיקר עבור הילדים, הוא אירוע פתיחת השנה וסוף השנה. בעוד מברכים את הילדים באירוע פתיחת השנה בברכת שנת טובה, באירועי סוף השנה מברכים אותם בברכת חופשה נעימה. רוצים להעניק לילדים מתנת סוף שנה? תמונה בדמותם ומזכרת מכל הילדים בגן היא המתנה המשמחת ביותר שתוכלו להעניק! צלם לגני ילדים לסוף שנה יצלם כל ילד בנפרד, לצד תמונה משותפת של כל ילדי הגן.

חוגגים את חגי ישראל עם מתנה לכל ילד

לוח השנה העברי גדוש במועדים משמחים, וגני הילדים לא פוסחים על אף אחד מהם. בחג הפורים, כשהילדים מגיעים מחופשים ונרגשים, צלם לגן ילדים בפורים יתעד אותם וכך ידאג למזכרת ארוכת טווח גם להורים וגם לילדים בעצמם. לכל מועד יש את הקסם שלו וכל מועד שכזה ראוי לתיעוד מרגש עם הצלמים שלנו: צלם לגן ילדים בראש השנה יצלם את הילדים מברכים על התפוח והדבש, צלם לגן ילדים בשבועות יתעד אותם בלבוש לבן וחגיגי עם קציר ומאכלי גבינות, וביום המשפחה המרגש כשהילדים בזרועות ההורים הנרגשים, יגיע צלם לגן ילדים ביום המשפחה לרגע משפחתי חם.

צילום בגן ילדים

התרגשות אדירה לילדים, התרגשות גדולה עוד יותר להורים

מחיר צילום גן ילדים דרכנו הינו מחיר זול במיוחד! אין באמת מחיר לתמורה שתקבלו מיום צילום שכזה, שכן תמונה של הילדים המתוקים שתקשט את חדרי הילדים או חדרי ההורים שווה את הכל. כמה עולה צלם לגן ילדים? המחיר משתנה בהתאם לחבילת הצילום הנדרשת ומספר הילדים בגן, אך המחיר הממוצע עומד על 500 ש"ח לחצי יום צילום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע