צלם ליום הולדת

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

אין, אין, אין חגיגה – בלי צלם שיתעד את יום ההולדת שלכם!

אם עד היום כולם היו בטוחים שאין כל חגיגה ללא עוגה, אנחנו טוענים קצת אחרת: העוגה אולי מוסיפה את הטעם המתוק, אבל צילום איכותי של האירוע הוא זה המוסיף את הטעם העיקרי. ברוכים הבאים אל "טופ צלמים" ולשירות של צלם ליום הולדת. רגע לפני שאתם שוב גדלים בשנה וחוגגים את השפע שבחייכם, דברו איתנו ואנחנו נדאג לכם לעבודת צילום איכותית של צלם זול ליום הולדת. אנחנו מגיעים לתעד אתכם ואת היקרים לכם בחגיגות של כל הגילאים – מקטנים ועד גדולים, בחגיגות של אמא ואבא ושל סבא וסבתא. מה דעתכם על מתנת יום הולדת בדמות צלם ליום הולדת 60 לדוגמא?

צילום ימי הולדת במחיר הזול בישראל
צלם למסיבת יום הולדת מגיל שנה ועד גיל 90

מה אנחנו מציעים?
– צילום ללא הגבלה!
– צילום וידאו HD
– צילום סטילס ליום הולדת כולל אלבום דיגיטלי + 2 אלבומים דיגיטליים להורים + סרט קצר
– סרט ארוך הגדלה על זכוכית או קנבס + 2 הגדלות להורים מצגת תמונות

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו: 072-3290-660

צלם ליום הולדת

גדלים בשנה עם צילום יום הולדת

לא אחת ניתן לשייך את חגיגות יום ההולדת רק לקהל הילדים, אך בפועל גם קהל המבוגרים אוהב לציין את היום המיוחד בחגיגה גדולה הנערכת עם קהל של חברים טובים ובני המשפחה. לא משנה אם אתם חוגגים בחגיגה מצומצמת בבית הפרטי שלכם, במתחם אירועים לכבוד חגיגה של גיל עגול או במסעדה עם היקרים לכם – הצלמים שלנו יגיעו לפזר פלאשים בכל ימי ההולדת שלכם! צלם ליום הולדת בבית וצלם שיגיע למקום אחר יעניקו לכם את אותה עבודה מקצועית והאיכות שאנחנו הצבנו לעצמנו כסטנדרט.

 

צלם ליום הולדת – הזדמנות נדירה לתיעוד עם כל המשפחה והחברים

אז למה חשוב כל כך לדאוג לצילום של צלם סטילס ליום הולדת? בימי ההולדת שלכם אתם זוכים להתאחד עם כל היקרים לכם, מכל התקופות ומכל המעגלים: בני המשפחה, חברים המלווים אתכם מהילדות, חברים מהצבא וקולגות לעבודה. זו הזדמנות נדירה שיש לכם להעניק לעצמכם במתנה אלבום תמונות הכולל רגעים מרגשים שלכם ושל כל המעגלים החשובים בחייכם. מתי עוד תוכלו לחגוג אירוע עם כל האהובים עליכם? צלם מקצועי ליום הולדת יהפוך את החגיגה שלכם לשמחה גדולה עוד יותר!

 

לא משנה היכן אתם חוגגים – אנחנו חוגגים איתכם

את חוגגת לבן זוגך יום הולדת במסעדה האהובה עליו ומחפשת צלם ליום הולדת 30? אנחנו מגיעים להיות המנה הראשונה, העיקרית והקינוח עם תיעוד מרגש של האירוע! בת הזוג שלך נכנסת אל העשור הבא בחייה ואתה רוצה להפתיע אותה במסיבת הפתעה ולכן מחפש צלם ליום הולדת 40? אנחנו איתך שומרים על הסוד עד לרגע שבו נתחיל לצלם. בנוסף לעבודות הצילום של צלם ליום הולדת לבעל או צלם ליום הולדת לאמא, אנחנו ממליצים לכם לשדרג את החוויה הגדולה עם צלם וידאו ליום הולדת. כשזה מגיע אל הרגעים המרגשים שלכם, תמיד תרצו לקבל מהם עוד, להיזכר בהם עוד ולנגוס בחוויה שוב ושוב ככל הניתן מכל זווית.

 

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לדפדף באלבום יום ההולדת שלכם?

באירועים פרטיים גדולים כמו אירוע החתונה או אירוע מצווה, הרי שדואגים לצלם שיגיע לתעד את האירוע. כשזה מגיע אל יום ההולדת, רבים מסתפקים בתיעוד דרך המכשיר הסלולארי. במקום להמר על צילום בינוני, לצלם תמונות על הדרך ולהפריע לעצמכם בחגיגה, תוכלו לעבוד איתנו! אנחנו נשלח לכם צלם לכל חגיגת יום הולדת: החל משירות של צלם ליום הולדת 50 ועד לעבודת צילום עם צלם ליום הולדת 90. תנו לנו להעניק לכם במתנה רגעים יפים שיאספו אל אלבום מרגש שיתחיל עשור חדש או יחתום עשור. כמה עולה צלם ליום הולדת? החל מ-450 שקלים.

צילום יום הולדת

המתנה הגדולה ביותר שתוכלו להעניק ולקבל ביום ההולדת

כבר עייפתם מלחפש מתנות לאבא כי יש לו פשוט הכל? צלם ליום הולדת לאבא הוא המתנה המושלמת עבורו ועבור כל המשפחה! הגאווה הגדולה של אבא היא המשפחה שהוא יצר ועל כן אלבום משפחתי שנוצר ביום הולדתו הוא המתנה המושלמת. אוהבים את סבא וסבתא ורוצים לעבות את ספר השורשים המשפחתי? אחרי עבודה של צלם ליום הולדת לסבא או צלם ליום הולדת לסבתא, יהיו לכם עוד המון תמונות משפחתיות להתגאות בהן ולנצור אותן בלבכם ובאלבום התמונות. ספרו לנו על החגיגה הקרבה שלכם, היכן אתם עורכים אותה וכמה אורחים עתידים להגיע – אנחנו נשלח אליכם צלם ליום הולדת 70 או צלם ליום הולדת 80. איזו מתנה אתם מקבלים מאיתנו? מניפה של זכרונות יפים!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע