צילום אירועים פרטיים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

פלאשים וחיוכים עם צלם לאירועים הפרטיים

אז מה נחוץ לכם כדי להכתיר את האירוע הפרטי שלכם כהצלחה גדולה? מתחם אירועים שיארח אתכם, קהל מוזמנים שישמח אתכם ואת "טופ צלמים" שישלחו לכם צלם לאירועים פרטיים. אנחנו מגיעים לחגוג איתכם את כל האירועים המשמחים בחייכם, בכל עונה, בכל מקום ובכל שעה ביום! זיכרו: אירוע חוגגים פעם אחת, אך כמהים להתרפק עליו עוד המון שנים אחר כך. תנו לנו להעניק לכם אלבומים מרגשים שיעלו על פניכם חיוך.

צילום אירוע פרטי במחיר באיכות ושירות ללא תחרות!
מחיר אטרקטיבי לצילום אירוע קטן בבית

– מחירים נוחים לפונים דרך האתר
– צוות צלמים מקצועי ומנוסה (12 שנות ניסיון)
– אפשרות עריכת קליפ לכל אירוע + הגדלת תמונות על קנבס

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו: 072-3290-660

צלם לאירועים פרטיים

אילו אירועים נכנסים תחת אירועים פרטיים?

צילום אירועים פרטיים הוא צילום הרלוונטי לאירועים הנחגגים בסקטור הפרטי. מדוע ישנה תחימה שכזו? מאחר ואנו מבצעים עבודות צילום מקצועיות גם עבור ארגונים וחברות עסקיות, ואופי הצילום וחבילות הצילום המוצעות לכל סקטור הן שונות. האירועים הנכנסים תחת הקטגורייה הפרטית הם: אירועי החתונה, אירועים של ברית ובריתה, אירועי יום הולדת לכל הגילאים, הצעות נישואין, אירועי חינה, חוגי בית ועוד. תנו לנו להיות חלק מהאירוע שלכם עם צילום מקצועי ושירות אדיב.

צלם לאירוע פרטי בכל קנה מידה

האם רק חגיגה גדולה מצדיקה הבאת צלם לאירוע? כלל וכלל לא! הצלמים שלנו מגיעים לחגוג איתכם אירועים גדולים לצד אירועים אינטימיים באווירה בוטיקית. בכל מקום שתחגגו – גם במתחם אירועים וגם בבית שלכם, אנחנו נשלח אליכם צוות מקצועי שיתעד את האירוע מכל כיוון. חבילות הצילום שלנו מגוונות, כך שאתם יכולים לבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר לרבות מספר הצלמים באירוע.

המחירים לצילום האירועים הפרטיים

כמה עולה צלם לאירוע פרטי דרך האתר שלנו? התשובה אינה חד משמעית והיא משתנה בהתאם לאירוע שאתם חוגגים. כל אירוע נחגג בקנה מידה אחר – אירועים גדולים לצד אירועים קטנים, אירועי חורף לצד אירועי קיץ, ימים שונים בשבוע, אירועים קצרים לצד אירועים ארוכים וכדומה. על כן, אנחנו לא מאמינים כי מחיר פיקס יכול להוציא את כל הלקוחות שלנו מרוצים, ולכן המחיר יוצע לכם לאחר שנבין את האירוע שלכם לעומק. מה שכן בטוח הוא כי מחירים של צילום לאירועים פרטיים דרכנו הינם זולים ונגישים לכל אחד!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע