צילום בר מצווה

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מחפשים צילום בר מצווה? הגעתם למקום המתאים ביותר כדי לצלם את הבר מצווה המיוחדת שלכם

צילום בר מצווה רק בטופ צלמים- המומחים ביותר בצילומי בר מצווה, עם שנים של ניסיון בצילום בר מצווה מובטח לכם צילום מרהיב!

צילום בר מצווה מקצועי במחירים מיוחדים!
– אפשרות לזמין צלם לבר מצווה מהיום למחר
– צילום סטילס + וידאו לבר מצווה – תיעוד כל האירוע!
– צילום משפחה וחברים בקבלת פנים 
– אפשרות להזמין מצלמת רחף לבר מצווה או רחפן

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו: 072-3290-660

צילום בר מצווה

 

צילום בר מצווה מחירים חסרי תחרות רק בטופ צלמים

אנו בצוות של טופ צלמים מצלמים אירועי בר מצווה שנים רבות, ומבטיחים לכם צילום מקצועי ומיוחד במינו, אנו מיומנים בעיקר בצילום בר מצווה, ועובדים בכל רחבי הארץ, אנו חברת צלמי אירועים מובילה בישראל ומספקים שירותי צילום למעלה מעשור בתחום הצילום, אין ספק שאתם בידיים טובות, אנו משתמשים בציוד מתקדם ובצוות מקצועי ומיוחד במינו של צלמים מכל רחבי הארץ שמובילים את תחום הצילום בישראל ובעיקר את תחום צלם בר מצווה.

צילום בר מצווה – למה לבחור טופ צלמים כשמדובר על הבר מצווה שלכם?

  • 4 צוותים של צלמים – נמצאים זמינים בכל רחבי הארץ וזמינים לעבודה מיידית
  • שנים של ניסיון בצילום בר מצווה – אנחנו יודעים איך לעשות את העבדוה בצורה הכי טובה שאפשר
  • יחס אישי ומיוחד לנער הבת מצווה – אנחנו מבטיחים שנדאג ליחס אישי ונדאג שנער הבן מצווה יהנה מהאירוע הזה, בר מצווה חוגגים רק פעם בחיים!
  • צילום איכותי עם הציוד הכי מתקדם שיש – יש לנו ציוד בעשרות אלפי שקלים, כך שתמונות HD הם לא הבעיה שלכם, אנחנו בעצם מאפשרים לכם לבחור את איכות הצילום הגבוהה ביותר בישראל
  • מבצעים חסרי תקדים – במשך כל ימות השנה אנחנו מציעים מבצעים ומחירים מצוינים ללקוחותינו, שווה להתקשר ולבדוק את המחירים האטרקטיביים שלנו
  • 10 אחוז הנחה ללקוחות חוזרים – כבר צילמנו לכם את החתונה לפני כמה שנים, אתם רוצים לצלם את הברית של הבן או הבת, אנחנו כאן בשבילכם ומציעים לכם 10 אחוזי הנחה כדי שתוכלו לחוות את הצילום של טופ צלמים במחיר זול יותר ועם איכות עבודה גבוהה במיוחד

המתנה מאיתנו לאירוע המצוות? אלבום עשיר של תמונות

הילד הקטן שהייתם רגילים להרים על הידיים וללוות אותו אל הגן, הפך בלי שבאמת שמתם לב לגבר קטן. חגיגות יום ההולדת שאתם חוגגים לו בכל שנה הופכות השנה לחגיגות גדולות מימדים עם אירוע המצווה שאתם מתכננים. חגיגות גיל 13 במסורת היהודית הן חגיגות גדולות, המסמלות את הפרידה מהילדות המתוקה ואת הצעידה אל עבר הבגרות. "טופ צלמים" מזמינים אתכם ללקט את כל הרגעים המרגשים מהאירוע עם צלם לבר מצווה בזול, שיגיע לכל מקום בו תחגגו. צילום בר מצווה הינו חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם, ואנחנו נמלא את החלק הזה עבורכם במקצועיות חסרת פשרות.

צלם סטילס לבר מצווה לאירוע שלא חוגגים בכל יום

דרך האתר שלנו תוכלו לרכוש חבילת צילום לבר מצווה של צילום סטילס בלבד, לצד חבילות הכוללות גם צלם וידאו לבר מצווה. ישנם אירועים שחבילה בודדת של צילום מספיקה, אך ישנם אירועים הנחגגים רק פעם אחת בחיים, כמו אירוע המצווה, שאנו ממליצים דרך קבע על שילוב של צלמי סטילס ווידאו בהם. הרגע המרגש הזה, בו הילד שלכם נפרד בחגיגה גדולה ושמחה מהילדות, הינו רגע שתרצו לחזור ולצפות בו שוב ושוב. אנחנו דוגלים בתיעוד מקצועי של האירוע, ועל כן מצלמים את האירוע הגדול גם עם מצלמת רחף לבר מצווה.

צילום לבר מצווה

הזדמנות נדירה ליצירת אלבום עם כל האהובים עליכם

מפעם לפעם אתם עושים סלפי עם חבר קרוב, בן משפחה שלא ראיתם המון זמן או קולגות מהעבודה. כעת, באירוע בר המצווה בו כולם מגיעים לחגוג איתכם, יש לכם הזדמנות חד פעמית להעניק לעצמכם במתנה אלבום תמונות עשיר שעם פתיחתו תגלו תיעוד אישי שלכם עם כל האהובים עליכם! צלמים לבר מצווה המגיעים דרך האתר שלנו הם הצלמים הטובים ביותר שתוכלו לבקש באירוע המרגש. חבילת צילום לבר מצווה תותאם אליכם על פי הדרישות שלכם, והצלמים שלנו ימלאו אחרי הבקשות שלכם באדיבות ובאהבה גדולה.

הילד שלכם במרכז, כל האורחים סביבו

גם אם יגיע אליכם צלם לבר מצווה בכותל וגם אם אתם מתעניינים לגבי שירות של צילום בר מצווה באולם, הצלמים שלנו יבססו את אלבום התמונות על הילד החוגג שלכם. הילד הנרגש תמיד יהיה במרכז הפלאשים ומסביבו כל האורחים השמחים. אנחנו דואגים ליצור אלבום תמונות עשיר ומגוון הכולל את כל האורחים שלכם, אך עיקר הפוקוס יהיה על נער המצווה שחוגג את יום ההולדת ה-13 המשמעותי, החשוב והמרגש. הצלחה עבורנו תהיה הרגע שבו תפתחו את האלבום, ותצליחו לחוות את האירוע שלכם שוב דרך תמונות המחיות רגעים.

היכן שלא תחגגו, הפלאשים שלנו באים אחריכם

הצלמים שלנו מגיעים לחגיגות בר המצווה שלכם – היכן שלא תחגגו. צילום בר מצווה בכותל הינו צילום מרגש המשלב היסטוריה עתיקה, תרבות עשירה ומסורת שמחממת את הלב. צלם לבר מצווה בים יתעד את האירוע כשבמרכז הילד שלכם בשילוב נפלאות הטבע, ואילו צילום בר מצווה בבית יעניק לכם אלבום תמונות אינטימי יותר. כל תיעוד של בר מצווה נעשה במלוא תשומת הלב ובמטרה להפיק תוצרים מושלמים בדמות אלבומי התמונות שתקבלו.

כמה עולה צלם לבר מצווה? המחירים שלנו הינם מחירים זולים ונוחים, כך שבכל מקום שתחגגו חבילות הצילום שלנו משתלמות. המחיר הממוצע נע בין 2000-5000 שקלים. המחיר משתנה בהתאם להיקף האורחים שלכם, המקום בו אתם חוגגים, האם אתם צריכים צלם לבר מצווה במסעדה או באולם, האם אתם מעוניינים בצילום סטילס, בוידאו או בשניהם וכדומה.

צילום בר מצווה בכותל 

אתם רוצים לקחת את הילד לחגוג את אירוע הבר מצווה בכותל, אנחנו נהיה שם איתכם, הצוותים שלנו עובדים גם בירושלים וזמינים לצילום מיידי של אירועי בר מצווה בכותל, ללא ספק בר מצווה בכותל זהו אירוע מרגש ומיוחד במינו, בו נער הבר מצווה מגיע למקום הקדוש ביותר לעם היהודי וחוגג שם את בר המצווה.
אנחנו נגיע לכותל עם כל הציוד הכי מתקדם שלנו ונדאג לנער הבר מצווה כאילו היה הבן שלנו, אנחנו מרגישים מחוברים ללקוחות שלנו ולכן אנחנו מציעים לכם גם 5% הנחה על בר מצווה בכותל על מנת לקבל הצעת מחיר – התקשרו עוד היום ונגיע אליכם לפגישת הכרות ללא תשלום.

 בר מצווה בכותל – מה זה כולל?

  • אירוע מרגש חייב לכלול הפתעות מיוחדות – לכן יש לנו הפתעה מיוחדת לנער בר המצווה מיד בתום צילום בר המצווה בכותל נעניק לו מתנה מיוחדת במינה (לפרטים נוספים הזמינו אותנו לבר המצווה)
  • אירועים ברמה גבוהה וצוות צילום איכותי במיוחד – צוות הצילום שלנו הוא מיוחד במינו ומורכב מאנשים שצברו ניסיון של שנים באירוע בר מצווה בכותל
  • הטובים ביותר בצילום אירועי בר מצווה – אין ספק שאנחנו הטובים ביותר בתחום צלמים לבר מצווה בישראל, אנחנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו, הזמינו אותנו ותצאו מרוצים.

רוצים צילום בר מצווה ברמה גבוהה
ועם צוות צילום שיעשה הכול כדי שאת האירוע הזה לא תשכחו!

אזורי שירות:
צילום בר מצווה בשרון: כפר סבא, רעננה, חדרה, נתניה, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון
ניתן להזמין צלם סטילס לבר מצווה במרכז בערים: תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, בת ים, גבעתיים, קרית אונו, חולון, רחובות, נס ציונה, גדרה
צלם בר מצווה באולם אירועים בצפון בנהריה, כרמיאל, טבריה, חיפה, צפת, ראש פינה, נצרת עילית, עפולה, בית שאן
מחפשים צלם בר מצווה בדרום? מצאתם! אנו מגיעים לבאר שבע, אשדוד, אשקלון, אופקים, קריית גת, נתיבות, קריית מלאכי, שדרות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע