צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

צילום מוצרים לאתרי האינטרנט ולרשתות החברתיות, היא דרך מצוינת לחשיפה נרחבת של המוצרים לקהל אשר גולש באתר ספציפי או בכמה מדיות שהמוצרים מופיעים בהם. יש אתרי אינטרנט וגם חנויות מקוונות אשר מציעות פריטים רבים למכירה ולכן יש להן צורך בצילום מקצועי של המוצרים שהם משווקים.

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט
צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

צילום מוצרים מקצועי

בעלי העסקים מודעים לחשיבות הרבה של הפן המקצועי ולכן כאשר הם מעוניינים לפרסם את מוצריהם על פי ההנחיות של משרד השיווק הדיגיטלי, הם מעדיפים שהמוצרים שלהם יצולמו באופן המיומן ביותר על ידי צלם מקצועי, אשר המומחיות שלו היא בנישה זו של צילום מסחרי.

צילום מוצר באופן הנכון, ידגיש את איכותו ואת יתרונותיו הייחודיים וכך יעניק מסר עדכני ומדויק עבור הלקוחות הפוטנציאלים המעוניינים לרכוש זאת. מעבר לכך הצלם ישפר לאחר ביצוע הצילומים את הנראות של התמונות השונות וזאת באמצעות תוכנות ייעודיות כמו פוטושופ. 

היום ניתן לצלם מוצרים גם באמצעות הטלפון הסלולרי, אך תמונות אלה לא יהיו במיטבן ולא יהיו חדות, כמו אלו של צלם שנעזר במצלמות המותאמות לעבודות מסוג זה ואשר יודע באיזו זווית רצוי לצלם מוצר מסוים לעומת זווית שונה עבור מוצר אחר. הצלם מכיר ויודע לבודד את המוצר מהסביבה וכן מחליט מהו הרקע המתאים ביותר לכל מוצר ספציפי וזאת בהתאם לגודלה של האריזה ולגווניה.

צלמים מסחריים העוסקים בנישה זו, מצלמים פריטים שונים כמו תכשיטים, אביזרי אופנה, ריהוט, מכשור חשמלי והרבה מאד אופציות מאתגרות נוספות.

למה כדאי להשקיע בצלם עבור מוצרים?

כאשר משקיעים בעלויות של צלם מקצועי עבור מוצרים, יוצרים לכל פריט ערך מוסף. זאת כיוון שהתוצאה היא תמונות איכותיות, חדות וכאלו שמעבירות לכל לקוח את הנראות המלאה ויוצאת הדופן של כל פריט. הלקוחות מקבלים תמונה מלאה ואינם חייבים להגיע לחנות או לאולם התצוגה, כדי לקבל החלטות על רכישה.

כאשר הצילום נעשה במיטבו הוא יציג לגולשים את עושר הצבעים של כל מוצר וכך הדבר יסקרן את הגולשים ויסחוף אותם לראייה של כל האפשרויות המצולמות. כך יהיה להם קל יותר לקבל החלטות על ההזמנה שהם יבצעו.

כיוון שיש קשר ישיר בין טיבן של התמונות לבין ההחלטות של הלקוחות, קיימת חשיבות רבה של הטמעה באתר או ברשתות החברתיות, של תמונות מעולות בלבד.

למה דווקא עם צלם מטופ צלמים? 

רצוי לבחור צלם מטופ צלמים כיוון שכל צוותי הצילום של טופ צלמים הם מנוסים מאד ומבצעים כל פרויקט במלוא האחריות. זו הסיבה שהתוצאה היא מושלמת והלקוחות נהנים מהעובדה שבוצעה עבורה מעולה עבורם שתוביל לבטח לתוצאות חיוביות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע