צילום פורטרט עסקי

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מטרתו של צילום פורטרט עסקי הוא לשקף את הנראות של המצולמים שהם בדרך כלל בעלי תפקידים בכירים בחברה או עצמאים הפעילים בעסק משלהם. הדמות בפורטרט משדרת מסרים נכונים ואמיתיים לקהל היעד שלה ולכן הם חשובים ביותר. צילומי פורטרט אפשר לפגוש במקומות שונים כמו באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, בכרזות של פוליטיקאים שונים וגם פורטרט של ידוענים כמו זמרים, שחקנים דוגמנים ועוד.

מתי נצטרך צילום פורטרט עסקי?

במציאות שלנו, רבים הגיעו למסקנה שכדי לשדר רושם נכון עבור קהל היעד שלהם הם זקוקים לצלם פורטרט עסקי מקצועי ומיומן אשר יודע היטב את עבודתו  ויש לו את הכלים הדרושים כדי לצלם פורטרט עסקי. התמונה היא כרטיס ביקור של כל אדם, שמטרתו להציג את הפנים של האדם העומד אחרי עסק מוצר או שירות כלשהו. 

התצלום המקרין מקצועיות, רצינות ייחודיות ואמינות. מתוך הצילומים שמתבצעים, מנהלי החברה בוחרים את תמונות הפורטרט המוצלחות ביותר אשר יעזרו להם לשווק את עצמם, כדי שהלקוחות ידעו מיהו המנכ"ל ומיהם שאר בעלי התפקידים הבכירים.

ברור להם שצלם פורטרט מקצועי יפיק תצלומים מעולים וייצר אמינות עסקית בצורה הנכונה ביותר אשר תשקף את דרך הפעילות שלהם. הם יזדקקו לצלם הפורטרט בתחילת דרכם המקצועית וגם בהמשך דרכם, כדי לרענן מעת לעת את התמונות אשר מתפרסמות באתר האינטרנט וברשתות החברתיות.

איך מתבצע תהליך הצילום?

צלם מקצועי מבצע את הצילומים במיומנות תוך חשיפת הנתונים החזקים של המצולם, כדי שתמונות אלה יהיו מוצלחות ויעוררו רושם כאשר הן ייראו באתר האינטרנט ובדפים העסקיים ברשתות החברתיות. 

לפני הצילום הוא מזמין את המצולמים לשעת צילום בסטודיו או במשרד. ההיערכות לכך כוללת החלטה לגבי כמה נושאים כמו תספורת לגברים ותסרוקת לנשים ויש מקרים שבהם מבצעים גם איפור טרום הצילום. כל מי שאמור להצטלם מביא אתו כמה סטים של בגדים ואביזרים אישיים המאפיינים את הנראות של כל אחד מהם ואת סוג העיסוק שלהם. 

כדי שהמצולם ירגיש בנוחות מולו, רצוי לכוון את המצולם לכיוון התאורה ולהעמידו בזווית המחמיאה לו ביותר. ניתן ורצוי להשתמש ברפלקטור שהוא פתרון תאורה אשר קל לניוד ולשימוש הרפלקטור יקלוט את מקור התאורה ויחזיר למצולם שיאיר אותו וייתן לו מראה זוהר ומקצועי. 

למה דווקא טופ צלמים?

בטופ צלמים עובדים צלמים בעלי ניסיון רב שנים אשר מיומנים בצילומי פורטרט ויש להם אחריות רבה כלפי הלקוחות, הם עומדים בלוחות הזמנים שנקבעו ומעניקים שירות סופר מקצועי בכל פרויקט.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע