צילומי תדמית לעסקים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

צילומי תדמית לעסקים בכל רחבי הארץ

צילומי תדמית מהווים את חלון הראווה של עסקים רבים. התדמית החיובית של העסקים על העשייה שלהם, היא גורם משמעותי במוניטין של העסק ובהתפתחות העסקית שלו. התמונות מיועדות לפרסום במדיות השונות, כמו באתר האינטרנט של החברה וברשתות החברתיות.

המטרה תמיד היא לחשוף את הפעילות של העסקים השונים, כדי למשוך לקוחות וכך להגדיל את הפעילות העסקית ואת ההכנסות. לכן כל משרד שיווק דיגיטלי או משרד יחסי ציבור, בוחן את התמונות המוכנות ומחליט אילו מהן הן המתאימות ביותר ואותן יעלו למדיות השונות כדי לייצג את החברה. 

מהו צילום תדמית עסקים

בהתאם למטרת הצילומים בכל עסק, הצלם המקצועי מתמקד באופי המיוחד הנחוץ לצילום זה שיעניק ערך מוסף לכל מי שיראה אותו. צילום פורטרט עסקי הוא חלק מהמערך התדמיתי שבו מצלמים את בעלי התפקידים הבכירים ומפרסמים את התמונות הללו במקומות שונים כדי להנגיש את בעלי התפקידים ללקוחות הפוטנציאליים.

קיים גם צילום תדמית מיוחד אשר מטרתו היא להעצים אלמנט מסוים הקשור לעסק וזאת על ידי שימוש בכמה כיווני צילום, תוך הוספת אביזרים שונים השייכים לעסקים. כמו לדוגמה צילומים של מוצרי קוסמטיקה אשר מיוצרים על ידי מפעל איכותי, צילומים של קו הייצור ושל אופן האריזה שלהם עד ההגעה לשלב השיווק.

מתי נצטרך את זה?

הרושם הראשוני הוויזואלי הוא חשוב מאד ליצירת חיבור עם לקוחות פוטנציאליים ברמה האישית וברמה העסקית. הצילומים הם כרטיס ביקור הראשוני לצורך היכרות עם העסק ולכן יש להם חשיבות עצומה. צילום תדמיתי הוא דרך מצוינת לבניית מוניטין על ידי זיכרון צילומי, כיוון שתמונות רבות נצרבות בזיכרון וכך הלקוחות זוכרים ומקשרים אותן לסוג המוצר.

מחירון של צילום תדמית 

סוג הצילום  עלויות משוערות 
צילום תדמיתי בסטודיו  החל מ-1500 ש"ח
עלות כל שעת צילום מעבר למסגרת שנקבעה מראש  400 ש"ח
צילום בבית העסק כולל עריכה וליטוש של כל התמונות  2000 ש"ח

 

למה דווקא טופ צלמים?

טופ צלמים מורכבת מצוותים מנוסים ביותר של אנשי מקצוע בתחום הצילום כבר שנים רבות. הם מבצעים לעיתים תכופות צילומי תדמית בעסקים שונים ולכן עם הזמן הם גיבשו מומחיות בתחום זה. בטופ צלמים לא מתפשרים על איכות התמונה, החשיבה היא על כל זווית צילום ועל כל תמונה כדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.

לצורך כך נעזרים הצוותים בציוד צילום חדיש וייחודי וסטים של עדשות מעולות ומדויקות לכל צורך. כמו כן מתבצע שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כדי להוציא תמונות שהן המיטב של המיטב וכך הן תייצגנה באופן הנכון ביותר את החברה ואת אופן הפעילות שלה. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע