הפקת בר מצווה בכותל

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

√ הפקת בר מצווה בכותל מחירים מעולים למזמינים מראש!
√ הפקות בירושלים ובכותל המערבי!
√ ניסיון של 20 שנים בהפקות
√ התחייבות למחיר האטרקטיבי ביותר

מחפשים הפקת בר מצווה בכותל? חוגגים בר מצווה? רוצים לחגוג את זה באחד המקומות היפים והמרגשים בעולם? הגעתם למקום שבדיוק חיפשתם! החברה עושה את זה למעלה מ-15 שנים על הצד הטוב ביותר ואם הרבה אופציות לחגוג את היום המאושר ביותר. הכותל המערבי הוא אחד המקומות הקדושים והמרגשים בעולם. מחפשים אירוע מרגש, איכותי, ושכל האורחים ידברו עליו הגעתם לחברת טופ צלמים.

הפקת בר מצווה בכותל

הפקת בר מצווה בכותל – דואגים להכל!

ניתן לעשות כיפות לפי הזמנה מיוחדת עם כתוב של חוגג הבר מצווה ולרשום את תאריך החגיגות בעברי+לועזי. (ניתן לבחור מספר דוגמאות של כיפות)
חברת טופ צלמים דואגת מהרגע שאתם יוצאים מהבית ועד חזרתו. אוטובוסים מאורגנים ברמה של חמישה כוכבים עם WIFI. תהלוכת בר מצווה בכותל עם ליווי אישי לאורך כל הדרך מהרגע שיורדים מהאוטובוס ועד היציאה. אפשרות להפרחת בלונים לכל האורחים עם בקשת משאלה ותקיעת שופר.
מתחילים בתהלוכה עם תקיעת שופרות מצמררת וליווי מתופפים עם שירי תורה מוכרים בשיתוף כמובן חתן הבר מצווה והאורחים שלכם. (ניתן לבחור שירים מראש).

  • חבילת בסיס: כיבוד קל, תהלוכת כניסה תופים ושופרות, תפילה בכותל, ארוחת צהריים במסעדה בשרית כשרה, צלם וידאו וסטילס, ליווי צמוד והסעה מהבית ועד חזרה.
  • חבילה משודרגת: כיבוד קל, תהלוכת כניסה תופים ושופרות , תפילה בכותל ועורך תפילה אשר מלווה כל התפילה על ידי פייטן, ארוחת צהריים במסעדה בשרית כשרה, צלם וידאו וסטילס+ אלבום דיגיטלי גדול מעוצב , ליווי צמוד והסעה מהבית ועד חזרה. אופציה לקבלת בלון לכל אורח וקלרינט בתהלוכה.

בסוף התהלוכה נתחיל את הבוקר עם ארוחה קלה אל נוף חומות הכותל המערבי. ומשם לטקס שכולם חיכו לו הטקס המרכזי עם הוצאת ספר תורה וקריאה בתורה וזה הזמן לסוכריות… אחרי שעשינו תמונות וסרטי וידאו אל מול נוף הכותל ממשיכים למסעדה בשרית כשרה עם מספר סוגי סלטים, בשרים, שתייה חופשית, קינוח וכמובן עוגה לחוגג. אופציה לסגירת אולם פרטי עם דיגיי שירקיד את הקהל שלכם עם סגנון מוזיקה שיסגר מראש מול בעל האירוע אל מול הדיגיי.

הפקת בר מצווה – מחירים נוחים ואטרקטיביים!

כמו כן כמובן שמהרגע הראשון שיורדים מהאוטובוס צוות של חברת טופ צלמים מלווה אותכם בליווי צילום וידאו וצילום סטילס. רוצים לזכור את היום המיוחד הזה יותר? אופציה למגנטים על המקום. צילום מגנטים של כל היום המיוחד הזה על הכותל המערבי ואל נוף החומות של הכותל. מצלמים וממש אחרי מספר דקות מקבלים את זה כמגנט. גם האורחים שלכם יוצאים עם מתנה שלא ישכחו הרבה זמן מגנט מהכותל המערבי.

חשוב לציין שכל האוטובוסים שלנו ממוזגים, אוטובוסים חדישים וברמה של 5 כוכבים, נהג האוטובוס מלווה אותנו במשך כל היום מתחילתו ועד סופו. מה שנשאר זה רק לצלצל לתאם את תאריך האירוע, שעת האירוע בכותל המערבי וכבר מתחילים לעבוד גם על האירוע שלכם.

תמונות של הפקות שעשינו בכותל:

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע