צלם לעליה לתורה

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

הבן שלכם עולה לתורה ואנחנו נהייה שם לתעד אותו

כל יום הולדת שחוגג הבן שלכם מרגש אתכם והופך לחגיגה גדולה, אך יש יום הולדת אחד, יחיד ומיוחד שהופך לחגיגה עצומה ומרגשת המסמלת את המעבר מהילדות אל עבר הבגרות: יום הולדת 13 עם חגיגות בר המצווה! אתם שולחים הזמנות לאורחים, ואנחנו נשלח אליכם צלם לעליה לתורה.

צילום עליה לתורה בבית כנסת או בכותל!
מבצע שאסור לפספס!
– צילום איכותי ומקצועי גם סטילס וגם וידאו

– הצלם מלווה אתכם לאורך כל הטקס וגם לאחריו
– עריכת קליפ בסיום האירוע – כולל הגדלות של תמונות אל קנבס

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו: 072-3290-660

צילום עליה לתורה

צלם סטילס לעליה לתורה – על מה נשים דגש?

אירוע בר המצווה שונה ומיוחד גם בגלל המשמעות הרבה המגולמת בו, וגם בגלל העובדה שלאירוע זה מגיעים המון אורחים חשובים: בני המשפחה, חברים של המשפחה, חברים של הילד החוגג ואפילו קולגות שלכם מהעבודה. המטרה שלנו עם צילום עליה לתורה של חתן בר מצווה היא להעניק לכם אוסף של רגעים מרגשים מהיום המיוחד של ילדכם. אנחנו נשים דגש רב על תיעוד הילד שלכם, על האורחים הנרגשים ועל אווירת הקדושה והחיבור ליהדות שביום זה.

צוות אדיב, שירות לבבי ואפשרות לצילום בוידאו

צילום עליה לתורה בוידאו יכול לשדרג את חבילת הצילום שלכם, ומעבר לאפשרות שתהיה לכם לדפדף באלבום תמונות עשיר, תוכלו גם לצפות בסרטון המלקט את כל הרגעים הנדירים מהיום המרגש. צילום קליפ עליה לתורה הוא צילום המתחיל ונגמר בכמה שעות, אך כזה הנשאר אתכם לכל החיים. מחיר צילום עליה לתורה דרך "טופ צלמים" הינו המחיר הזול ביותר שתקבלו. לקבלת הצעת מחיר התואמת את האירוע שלכם –  דברו איתנו.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע