צלם חתונות חרדי

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

צלם חרדי לאירועים

צלם חרדי מגיע מהמגזר החרדי והוא מכיר בצורה מעמיקה את המנהגים, אורח החיים ואת המסורת של החרדים ולכן הוא הצלם המתאים ביותר לתיעוד אירוע מסוג זה. 

חתונה דתית וחרדית שונות זו מזו, לכן כאשר בוחרים צלם חתונות חרדי רצוי להביא בחשבון שצלם דתי וצלם חילוני שהם מקצועיים ביותר, לא יצליחו לצלם חתונה ייחודית של חרדים בצורה הטובה ביותר. זאת כיוון שהם אינם יודעים מה לצלם ומה לתעד בחתונה חרדית.

צלמי אירועים דתיים וחרדים נחשפים לעיתים בחתונות האלו לכמות גדולה מאד של מוזמנים כיוון שמדובר במשפחות שהן מרובות ילדים לכן האירועים האלו הם שונים מאירועים חילוניים שבהן הקבוצות של המוזמנים הן מצומצמות.

מדוע כדאי להזמין צלם חרדי על צלם לא חרדי

רצוי להזמין צלם חרדי עבור חתונה חרדית, כיוון שהוא שייך למגזר זה ומכיר את כל דרכי ההתנהלות של החרדים בחתונה ואת אורח החיים שלהם בכלל. באירוע חתונה חרדית קיימת הפרדה בין גברים ונשים ונוכחותו של צלם חרדי תמנע אי נעימות כיוון שהוא לא יצלם דברים שלא מקובל לצלם.

צלם חרדי הוא בעל ניסיון נקודתי רב באירועים בקרב הציבור החרדי. הוא מבצע את כל הצילומים באמצעות מצלמות חדשניות ומתוחכמות כדי שהתמונות יהיו בטיב מעולה וברזולוציות גבוהות.

צורת ההתנהלות של צלם חרדי במהלך האירוע תואמת את כל הדרישות של בעלי השמחה ולכן הוא יתעד את אירוע החתונה בצורה הטובה ביותר. צלם חילוני בחתונה של חרדים יבלוט בנוף הכללי ויראה מוזר ולכן עדיף לשכור את שירותיו רק של צלם חרדי. בדרך כלל מתלווה לצלם החרדי צלמת מקצועית אשר מטרתה לצלם את הנשים בלבד, וכך נמנעת אי נעימות בצד הנשי. 

לחתונה חרדית קיימים הלכות ייחודיות ולא מתפשרות: חדר ייחודי – בחתונה חרדית לאחר טקס החופה הזוג שנישא נכנס לחדר ייחוד כדי לקיים שיחה אישית בעבר הזוג צם במהלך היום לכן חדר זה גם שימש לשבירת הצום. מנהג זה נועד לשמר את תהליך הנישואין ההלכתי. ההינומה – פעולת כיסוי הכלה בהינומה מתחיל בטקס החתונה היא מעבירה מסר שכוות הכלה אמיתית והנישואין כשרים. שבע הקפות – מנהג המאפיין חתונה חרדית הכלה סבה סביב החתן שבע פעמים ונעמדת לימינו לסמל את שבעת הרקיעים בהם מתגלה ה'. והעולם נברא שבעה ימים וטקס החתונה והנישואין נחשבים שלמים נשגבים ומיוחדים. יום כיפורים נוסף – נהוג שהזוג צם ביום החתונה עד ללגימת מכוס היין בטקס הנישואין. המטרה למקד אותם באחריות הרבה להתרכז במעמד הרוחני והנפשי ולא בצרכי הגוף. 

טופ צלמים – המקום שבו תמצאו צלם חרדי לאירוע שלכם

לנו בחברת טופ צלמים יש כמה צלמים חרדים אשר מצלמים אירועים חרדיים ולכן הם מנותבים לביצוע של צילומים מקצועיים בערבים האלו על פי הכללים שנקבעו מראש. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע