צילום קולקציית שמלות כלה 2019

צרו איתנו קשר

באוקטובר 2018 בניו יורק מעצבים מובילים מכל העולם וגם ישראלים דאגו לנו לתת חשיפה על הקולקציות הטרנדיות לשמלות כלה של שנת 2019 המתקרבת אלינו בצעדי ענק.

צילום הקולקציות של שמלות כלה זרם עם האווירה הסתווית והמלכותית שמעצבי שמלות הכלה נתנו לנו. בצילומי שמלות הכלה היה ניתן להבחין באלמנים נוסטלגיים עם עוצמה ומוקדשת לכל כלה שרוצה להרגיש נסיכה ליום אחד.

צילום מקצועי של שמלות כלה בעצם יעשה את ההבדל ואף ישפר רבות את תהליך ההתעניינות והרכישה של כלות רבות בעולם. מיקוד ופוקוס באלמנטים עיקריים שהמעצבות רוצות להבליט ייחד כל עיצוב ועיצוב. לכן בתערוכת צילום של שמלות הכלה הפוקוס העיקרי לשנת 2019 היה במאפיינים עיקריים – אותם נפרט במאמר.

במה מאופיינים צילומי שמלות כלה 2019?

מלכותיות: ניתן לראות כי צילום שמלות כלה 2019 מקבל ביטוי עוצמתי באווירה מלכותית. המראה היוקרתי והמלכותי מגיע לידי ביטוי בגזרות נפוחות וחצאיות מתרחבות, מחוכים, שרוולים נפוחים, שכמיות אלגנטיות ומרשימות ושובלים ארוכים – למעשה יוקרה הוא שהולך ללוות את הצלמים בצילומי כלות

קישוטים: ניו יורק בערה בהתרגשות למראה עיצובי הקישוטים מרשימים במיוחד,  צילומי שמלות כלה השנה מאופיינים בדגש על קישוטים כמו פייטים נוצצים, תחרות של פרחים ופפיונים נפוחים באווירה תמימה, רומנטית ונסיכותית למדי.

מינימליזם: לצד כל המראה הראוותני והעיצובים הגרנדיוזיים ובניגוד מוחלט המעצבים מספקים גם מגמה ששומרת על פשטות, רוך ועדינות. שמלות שמעוצבות באופן נקי, מדויק וקליל ומשוות לכלה ביום המיוחד שלה את המראה הרומנטי והטהור. הצילומים בניו יורק התמקדו בקבלה של גוף האישה בלי התיימרות לשנות או לשפצר וניתן לראות ביטוי רב לנוחות עם בדים רכים, נשפכים וזורמים. הצילומים של התצוגות אופנה והקטלוגים השונים שמו דגש   על המראה והעיצובים המתוחכמים.

ומה לגבי צבעים?

2019 נותנת מקום לצבעים פסטליים ועדינים ואף גוונים סגולים רומנטיים בהשראת פרח הלבנדר. השנה הזאת לוקחת אותנו אל מראה רך ואף קצת נוסטלגי. ניתן לראות את הצילומים מתצוגות האופנה שנותנים לנו להרגיש היטב את האווירה הרומנטית המלכותית ומשווה מראה ציורי אל כל הצילומים.

לסיכום,

אין ספק כי הצילומים עסקו רבות בחיבורים הרמוניים בין סוגי הבדים והסגנונות המנוגדים השנה ואפשר לנו ליהנות מחיתוכים מדויקים בין הבדים הנשפכים והרומנטיים אל המחשופים השובבים – כל אלו הופכים את המראה של השמלות השנה לייחודי עם אמירה נשית אותנטית ומתוחכמת.  

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע