צילום הריון בטבע – כל היופי שבעולם

צרו איתנו קשר

אנחנו חלק מהטבע. זה אולי לא מרגיש כך לעיתים אך גם אנחנו משתנים כמו עונות השנה, חווים עליות וירידות בחיינו כמו גלי הים, זקוקים לאויר צח ולאור השמש בדיוק כמו כל הצמחים שסביבנו. הדבר נכון פי כמה כאשר מדובר בנו, הנשים, המחוברות למחזוריות של הטבע באופן טבעי דרך גופנו. גופנו אשר חווה התמלאות והתרוקנות כמו הירח, גופנו אשר יודע לשאת בתוכו חיים, גופנו אשר יודע מהי לידה. לכן, צילומי הריון בטבע זהו חיבור כל כך טבעי ומתבקש. מבחינתה של צלמת ההריון זהו חיבור שמביא עימו משהו מיוחד מאוד לבוק הצילומים.

צילום הריון נהוג לקיים בשבוע ה30 עד 34, זוהי התקופה הקורנת של ההריון, כשעור הפנים זוהר,  כשהבטן עגולה ויפה, ולפני שהיא הופכת למעמסה ולוחצת על הסרעפת.

להצטלם בטבע

הצילום בטבע, באור יום, מביא עימו רכות מיוחדת לתמונות. משהו באור הטבעי מוציא מהנשים המצטלמות ומהתמונות יופי מיוחד ושונה. צילום בוק הריון בטבע ניתן לעשות בלוקיישנים שונים – בחוף הים, בשדה יפה, בין העצים או על הדשא. כל מיקום והייחודיות שלו. כמו כן, בטבע – לכל עונה היופי שלה, וצילום בסתיו ייראה שונה מאשר צילום בקיץ וגם לכך יתרונות, כמובן. ניתן גם לשלב כמה לוקיישנים וכך ליהנות מאוסף מגוון של תמונות ומאווירה שונה בכל צילום וצילום.

הצילום בטבע מעניק לך הזדמנות לבוק המשלב גם את בן הזוג, ואם זהו לא ההריון הראשון שלה, אפשר להפוך את היום הזה ליום צילום הריון ומשפחה.

ומה עם צילומים בסטודיו?

ניתן, כמובן, לערוך גם צילומי הריון בסטודיו. הצילום בסטודיו מאפשר דברים שונים לעומת הצילום בטבע. בסטודיו ניתן לשלוט יותר בתאורה, בתפאורת הצילום ולעיתים התמונות יוצאות עם חדות אחרת. ההמלצה הכי טובה היא לעשות שילוב בין השניים. להצטלם בסטודיו, להחליף מספר סטים של בגדים וליהנות מהנוחות המפנקת של המזגן ולאחר מכן לצאת אל הטבע ולצלם כמה זויות בחיק הטבע. כך תהיה לך מזכרת שלמה ומלאה מההריון שלך.

הכי חשוב שיהיה לך נוח

בין אם תבחרי לעשות צילומי הריון בטבע ובין אם תבחרי בצילומי הריון בסטודיו – הכי חשוב שאת תרגישי נוח. חשוב שהאווירה במהלך הצילומים תהיה קלילה ונוחה, שאת תרגישי במיטבך ושהחיבור עם הצלמת ירגיש לך טבעי וחם. לכן כדאי לתאם את צילומי ההריון לפחות חודש מראש. כך תוכלי להפגש עם הצלמת לפני ולהכיר קצת וגם לתאם את היום והשעה הנוחים לך.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע