עמדת צילום לחתונה

צרו איתנו קשר

בעולם של ימינו, האופציות הן אינסופיות כשאתם מתכננים חתונה. החל ממשאיות אוכל ובילויים אינטראקטיביים ועד קירות צילום ונברשות פרחים, ההחלטה על מה שאתה רוצה בחתונה שלך היא שלך – וחשוב מכך שאלת השאלות מה התקציב שלך יכול לאפשר – יכולה להיות קשה בלשון המעטה. שאלה אחת נוספת להוסיף לרשימה הבלתי נגמרת הזו (סליחה!): האם צריך שיהיה לך עמדת צילום בחתונה שלך? אמנם ישנן סיבות רבות להוספת עמדת צילום מגניבה לאורחים שלך – ישנן גם כמה סיבות לכך שתא צילום עשוי לא להתאים לך ביותר, לחזון האירוע שלך ולתקציב שלך. אבל לא לחשוש, כלות וחתנים לעתיד, היום, אנו מסבירים לכם את היתרונות והחסרונות של עמדת צילום בחתונות. המשך לקרוא כדי לגלות לאיזה קטגוריה אתה נופל.

סיבות לכך שאתה צריך עמדת צילום בחתונה שלך:

אם אחד מהסיבות למטה נשמע לטעמך, אתה יכול לענות בחיוב כן! כשאתה מהרהר בשאלה החשובה ביותר של האם כדאי לך להזמין עמדת צילום בחתונה שלך. 

  • אתה רוצה שמשהו אינטראקטיבי שהאורחים שלך יעשו. בואו נהיה אמיתיים – אין דבר גרוע יותר מאשר קבלת פנים לחתונה משעממת (עם אוכל לחתונה מעורפל שמתקרב בעוד שניה) אם אתם עוסקים בבילוי ורוצים שקבלת הפנים לחתונה שלכם תרגיש כמו מסיבה אמיתית, אז עמדת צילום זה משהו שבהחלט חובה. תא צילום אינטראקטיבי יעזור לשמור על אווירה טובה אצל האורחים – בנוסף, הוא מאפשר אפשרות אחרת מלבד רחבת הריקודים למשתתפים ליהנות מהם.

טיפ למקצוענים: רוצה באמת להעצים את העמדת צילום בחתונה שלך? תבקש מהחברה בה אתה משכיר את שירותי העמדת צילום שתוסיף לך פיצ'רים מגניבים כמו: GIF, בומרנג, SlowMo, וסרטוני ברכות קצרים, כל האפשרויות האלה ישדרגו לך את החתונה וישמרו את האורחים תמיד ליד עמדת הצילום ומלאי האנרגיות חיוביות. חברת TAGBOX יודעת לספק עמדות צילום אטרקציות לאירועים ברמה הגבוה ביותר. טאגבוקס יודעת לקחת את הכלים החדשניים העומדים לרשותה ולספק חווית בידור יוצאת דופן בכל אירוע.

  • אתה יודע שחבריך היו אוהבים את זה. אם החברים שלך הם "האנשים האלה", ככל הנראה, עמדת צילום היא האטרקציה הנכונה לחתונה שלך.
  •  אם אתה מפחד שקבלת הפנים שלך תהיה מלאה במלאכה ונורא רישמית ודי קרה אפילו עמדת צילום בקבלת פנים יכולה לשבור את הקרח הזה ולתת בוסט של פאן לאורחים שלכם.
  • אתה רוצה מזכרות נוספת של תמונות מגניבות ומצחיקות שתזכור את אותו הלילה. אחד הדברים הטובים ביותר בעמדת צילום הוא שהיא מספקת קבוצה נוספת של תמונות לזכור את החתונה שלך. אמנם צילומי החתונה המקצועיים שלך יהיו מהממים, ללא ספק, זה יכול להיות ממש נחמד לקבל עוד תמונות נוספות שתופסות את האנרגיה והאווירה של הלילה בצורה מצחיקה ופחות פורמלית. זו גם דרך נהדרת להבטיח שיש לך תמונות של כל האורחים שהצלם המקצועי שלך אולי לא הפסיק לצלם במצלמה שלו. בנוסף, בחירה בעמדת צילום באיכות גבוהה תבטיח שלמרות שהצילומים שלך מלאי כיף ונטולי מהומות, הם גם יוקרתיים וראויים למסגרת (עדיף שתתחיל לפנות מקום במקרר שלך).

 

סיבות לכך שאתה לא צריך עמדת צילום בחתונה שלך:

 

אם אחת מהסיבות למטה מתאימה לך, עדיף שתדלג על עמדת צילום לחתונה ותעדיף אטרקציה אחרת במקום.

  • אתם עורכים חתונה סופר פורמלית והאורחים שלכם אולי לא האורחים הכי קלים וללא אנרגיה כל כך. אנו מבינים גם שתא צילום יכול להרגיש לא במקום או לא רצוי במסגרות רשמיות מסוימות. זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לגרום לאורחים שלכם לחזור לגיל 15 באמצעות עמדת הצילום שלנו בשילוב אביזרי צילום על מקל שאנחנו נותנים לאורחים (עשינו את זה בהרבה מקרים!) – אבל אנחנו רוצים להבטיח שהמשאבים שלכם יושקעו היטב. אם האורחים שלכם אינם מסוג המשתתפים שסביר להניח שישתתפו פחות בעמדת הצילום.

 

  • באולם אירועים אין מספיק מקום. אם אתה מוגבל בכל מה שקשור לחלל ואין דרך להכניס לתוכו חלק מבלי לשבש את הזרימה והפריסה הכללית, מומלץ לדלג על עמדת צילום – רוב עמדות הצילום מחייבות שטח של 3 על 3 מטר באולם. אין דבר גרוע יותר מחלל קבלת פנים צפוף שלא מציע מספיק מקום לאורחים להסתובב (ולרקוד!). עם זאת, חברת TAGOX יודעת להציע עמדת סלפי המופעל על ידי סוללות, בו הם יכולים להשתמש על רקע וירטואלי. זה לוקח אותך מלהיות זקוק למרחב שגודלו כ- מטר וחצי על ​​מטר וחצי.

 

  • סיבות תקציב, כן אנו יודעים שאטרקציות לחתונה היום זה לא דבר שהוא זול, אבל אם אתם בכל זאת מעוניינים בחוויה של עמדת צילום בחתונה שלכם אז עדיף לכם לא להתפשר במחיר ולקחת מראות סלפי שונות ותא צילום שקוף, אלו הסוגים היותר זולים של עמדות הצילום, עדיף לכם להשקיע עוד קצת ולקבל תמונות לפנים בחתונה שלכם. TAGBOX מציע שירות של עד 12 תשלומים ללא ריבית על השכרת עמדת צילום לחתונה.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע