סטנד אפ לאירוע פרטי

צרו איתנו קשר

כל מי שמתכנן אירוע פרטי כמו יום הולדת 50 או 70, קבלת תואר, דרגה, בר מצווה, בת מצווה או כל סיבה אחרת למסיבה מחפש את מסמר הערב. המטרה היא ליצור מופע מסקרן אשר יסחוף את הקהל ויכתיר את האירוע כערב מוצלח ביותר. 

שילוב מופע סטנד אפ באירוע 

אחד הטרנדים המוצלחים ביותר בשנים האחרונות הוא שילוב של  הופעות סטנד אפ באירועים שונים אשר כל אחד מהם מותאם לסוג אחר של קהלים.

בין המוסיקה הנפלאה והקצבית, הריקודים ללא הפסקה על רחבת הריקודים והמאכלים המשובחים קובעים כי יגיע אמן סטנד אפ ויעניק הופעה ייחודית בפני הקהל המשולהב אשר ייהנה מכל בדיחה, דחקה ומערכון.

כדי ליצור הלימה בין המופע לבין האירוע, האמן מקבל מראש מידע על חתן או כלת השמחה. אם מדובר על בני נוער, מועבר מידע מפורט על תחומי העניין שלהם כמו כדורסל, כדורגל, ציור, התעמלות אמנותית וכל רעיון מסעיר אחר. כדאי לספר להם על הדחקות הפרטיות שלהם אשר תמיד יוצרות צחוק קורע לאור מקרים ספציפיים אשר קרו כמו אופן הלבוש, חוויות מטיולים, דברים שקורים בבית הספר לבחור שהוא חנון או לחילופין לתולעת ספרים.

אירוע פרטי 

אם מדובר באנשים מבוגרים, מעבירים לצוות הכותבים מידע על תחום העיסוק, סיפורים משפחתיים, פרטים פיקנטיים באישיותו וכל נושא מהותי אשר הוא חומר רצוי וחשוב. צוות הכותבים יעשה מטעמים מהמידע החדש ויעבד זאת למערכון לבדיחות ולדחקות. ברגע שהקהל מכיר את נקודות התורפה הללו של האדם החוגג, הם יחושו אמפטיה והזדהות עצומה ולכן כל נקודה שתוזכר תוביל לצחוק רועם אשר יהדהד ברחבי האולם.

כותבי מערכונים מוכשרים העוסקים בהכנת המלל להופעות סטנד אפ יודעים להכין מלימון לימונדה, וכך הסטנדאפיסט מספר בקיצוניות ובהומור רב דברים הקשורים לאותו אדם, מוסיף הרבה פלפל ומלח ויוצר אגדה או סיפור סוחף, מצחיק ומרתק.

אירוע ייחודי לקהל נפלא 

מי שמגיע ליום הולדת או לחגיגה משמחת אחרת, ייהנה מכל המעטפת שארגן המארח, אשר הזמין קייטרינג איכותי, מקום מרווח, DJ מוצלח וצוות צילום מקצועי אשר יצלם ויסריט את כל האירוע והמופע למזכרת נפלאה לכולם. 

מתוך מגוון האפשרויות הקיימות, אפשר לבחור במופע הכולל שירה, ריקוד או תחום יוצא דופן אחר. אך מירב האורחים נהנים מהופעות סטנד אפ כיוון שזהו קונצנזוס אשר אהוב על כולם. הם מודעים לעובדה שהאמן יקרע אותם מצחוק, ברור להם שהם ישמעו קטעים מצחיקים אשר ישפרו באופן משמעותי את מצב הרוח שלהם, הצחוק יישמע לאורך כל המופע והחיוך לא ירד מהפרצוף.

כל היתרונות הללו, הם בדיוק מה שמוביל את בעלי השמחה להזמין מופע מסוג זה, אשר יהפוך את האירוע מאירוע רגיל לאירוע מהמם, אשר הקהל לא יפסיק לדבר עליו עד האירוע הבא. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע