מקום מיוחד לאירוע בוטיק

צרו איתנו קשר

דמיינו את הסיטואציה הבאה: מוסיקה נעימה, האורחים זורמים פנימה ולכם יש הזדמנות לקבל כל אחד באופן אישי, לאחר מכן – המוזמנים משוחחים ביניהם ברוגע, מתענגים על המטעמים. הסטנדרט גבוה ביותר, התכנית האמנותית מדויקת, החוויה בלתי נשכחת.
נשמע טוב? זה הזמן לעבור לאירועי בוטיק. בשנים האחרונות יותר ויותר חוגגים גילו את היתרונות הטמונים באירוע אינטימי.
אירוע מסוג מצומצם הוא אירוע פרסונאלי יותר. במרבית המקרים, בעלי השמחה מכירים היטב כל אחד מהאורחים ויכולים לחגוג במרחב בעל שטח קטן יחסית, לשמור על תקשורת שוטפת עם הבאים וכן להשקיע בצלם איכותי, קייטרינג משובח, אולם יוקרתי ובכל אלמנט אחר ששומר על אווירה אישית ייחודית. אירוע בוטיק הוא אירוע אינטימי בו מורגשת ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

לפניכם מספר טיפים כיצד לתכנן אירוע מוצלח בקונספט בוטיקי וכיצד לבחור את המקום האולטימטיבי לחגוג בו:

המיתוג קובע
אירוע בוטיק הוא אירוע מהודק היטב, בו כל האלמנטים מתמזגים יחדיו בהרמוניה. תוכלו להחליט על נושא מוביל, כמו למשל, אירוע רטרו, אירוע בסגנון מסיבת קוקטייל וכדומה ולדאוג שכל פרט יתכתב עם השפה הסגנונית או הקונספט של האירוע, מהעיצוב של האולם דרך הבגדים של המוזמנים ועד המתנה שתוענק לכל אחד מהאורחים. נקודת המוצא היא שהאיכות עולה על הכמות – במקום מקום גדול לאירועים והיצע רב של מנות וכמות גדולה של מוזמנים, הולכים על הקו האינטימי המהוקצע ומשקיעים במקום, בתפאורה, במנות מבוססות על חומרי גלם משובחים, באומן אורח נחשק.

להביא את האישיות לקדמת הבמה
בחתונת בוטיק או כל אירוע בוטיק אחר האישיות של בעלי החגיגה מככבת ובגדול. המשימה היא להפיק אירוע בדמותכם ולפי קהל היעד המוזמן. למשל, מנות שאתם אוהבים, צלם שידע להנציח ולתעד את האירוע בסגנון המועדף עליכם, עיצוב שעונה לטעם האסתטי שלכם כמו למשל, כפרי, מודרני, אורגני. ליזום תכנית אמנותית בקונספט המועדף עליכם מהסגנון המוסיקלי ועד סדנת העצמה חווייתית.

צוות מקצועי שעושה הבדל גדול
צוות האולם ואנשי המקצוע השותפים לאירוע תורמים רבות להצלחה של אירועי בוטיק. באירועים מסוג זה מצופה לצוות שיעניק יחס VIP אישי לכל משתתף, צוות צילום קשוב ומיומן, מלצרים וחברת קייטרינג שיוכלו לתפעל הכל באלגנטיות ובזריזות תוך הגשה מקצועית, דגש על פרזנטציה מרשימה, תפריט גורמה עשיר במנות יוצאות דופן בסגנון של מסעדת שף. ניתן לבחור בהגשה לשולחנות, בסידורי ישיבה אינטימיים, בעיצוב שולחנות אקסקלוסיבי ולדאוג שהצוות יהיה זמין לכל בקשה.

לפנק, לפנק, לפנק
חוויית האירוע מעצימה את ההנאה ואת תחושת הפינוק של כל מוזמן. ניתן לקבל כל אחד בכניסה, למסור לו פרח ביד, ללוות אותו למקום שלו, למזוג לו מיד לשתייה, לחשוב על תכנית אמנותית הכוללת תחושה של ספא עם טיפולים, מאפרת צמודה שתכין את האורחים לקראת צילום, לחשוב על מתנה שתהווה מזכרת מהאירוע שתישא צילום של האורח או כל מזכרת אחרת מושקעת.

אולם מרשים שמייצג אתכם נכון
אירועי בוטיק מתקיימים באולמות בוטיק. חפשו אולם לאירועי בוטיק במרכז שמשדר איכות מהמבנה ועד העיצוב הפנימי, שמציע מינגלינג וקבלת פנים בחוץ וסעודה מרכזית, ריקודים ותכנית אמנותית מבפנים. שימו דגש למפרט הטכני – מערכת תאורה, סאונד, ריהוט, צוות מקצועי, קייטרינג איכותי עם מנות נועזות ומפתיעות, אלמנטים עיצוביים מסוגננים מפרחים ועד עמדות מזון דקורטיביות, גן אורבני לימי האביב והקיץ הנעימים והכל בטוב טעם, בסטנדרט גבוה תוך תשומת לב לכל פרט ופרט.
בדקו מה יש לאולם להציע לכם מבחינת נגישות גבוהה, חנייה צמודה ומומלץ לבקר באירוע לדוגמא על מנת להתרשם מהאווירה הייחודית ולתכנן כיצד ייראה האירוע שלכם במעטפת של האולם.

השקיעו בחוויה האינטימית המובחרת ותיהנו מאירוע בוטיק תפור בהתאמה אישית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע