מדריך לבחירת צלם לבת מצווה

צרו איתנו קשר

אירוע בת מצווה נחשב לאירוע מרגש ביותר בחייהם – כמה חודשים טרם כלת בת המצווה חוגגת 12 שנים להיווסדה ההורים מתחילים בהכנות לקראת האירוע. ההכנות לחגיגת בת המצווה כוללות בין היתר בחירת אנשי מקצוע ביניהם בחירת צלם לבת מצווה על מנת לתעד את החגיגה בצורה מקצועית ובלתי נשכחת.

האם אתם מתחברים לסגנון הצילום

אירוע בת מצווה נחשב לאירוע הנחגג פעם אחת בחיים ולכן חשוב מאד להתחבר לסגנון הצילום- התמונות ילוו אתכם לאורך זמן רב.  ישנם צלמים המצלמים תמונות בצבע ואילו ישנם צלמים המצלמים תמונות בסטודיו ולכן חשוב לבחון האם יש חיבור לסגנון.

בשל העובדה כי היום ניתן למצוא לא מעט צלמים מקצועיים יותר או מקצועיים פחות חשוב למצוא את הצלם המקצועי ביותר- צלם אשר לו ניסיון רב בצילומי בת מצווה וגישה מתאימה יותר יהיה הבחירה  המתאימה. לשאלה האם לבחור צלם או צלמת- התשובה תלויה בחיבור של איש המקצוע עם כלת בת המצווה. ישנן בנות אשר יעדיפו להצטלם בנוכחות של צלמת מאשר צלם ויש להביא זאת בחשבון.

בחנו מה כוללת הצעת המחיר

בבואכם לבחור צלם בת מצווה יהיה עליכם לבחון מה כוללת חבילת הצילום – האם מדובר על יום צילום וקבלת תמונות מעבודות או תמונות הכוללות חומרי גלם? כמו כן בחנו מהו גודלו של האלבום ומהם סוגי האלבומים המוצעים. יתרה מכך, לא תמיד תמונות שנראות טוב במחשב מתאימות להיכנס לאלבום בת המצווה – צלם מקצועי העובד בשיתוף פעולה עם בית דפוס על מנת שהתמונות ייראו טוב. צלם מקצועי יציע מספר חבילות ומתוכן יהיה ניתן לבחור את החבילה המתאימה ביותר מבחינת מטרה ותקציב.  עוד נוסיף כי חשוב לוודא מי בוחר את התמונות- האם אתם בוחרים את התמונות או שמא הצלם. צלם אשר יש לו ניסיון רב ידע לבחור את התמונות המתאימות ביותר מבחינת תאורה, קומפוזיציה, תאורה והעמדה. עם זאת, ייתכנו מקרים בהם הצלם עשוי לבחור מקרים בהם לא תאהבו את הבחירה של הצלם ולכן כדאי לסכם את הדגשים לפני הצילומים ולהחליט מי יבחר את התמונות.

הפקה של קליפ בת מצווה ברמה גבוהה

חלק מרכזי בחגיגת בת מצווה זה הקליפ אשר מוקרן באירוע. קליפ בת מצווה מדהים הוא פרי עבודה של צלם מקצועי ובעל ניסיון רב לא רק בעריכה, אלא גם ביכולת להנציח רגעים מרגשים באמצעות המצלמה. על מנת ליצור את הקליפ המדהים ביותר יש לבחור צלם אשר יגרום לכלת השמחה והאורחים באירוע להרגיש בנוח ולהשתחרר. הפקה של הקליפ תכלול בין היתר עריכת סאונד ברמה גבוהה הכוללת תיקון זיופי קול וכן מחשבה על תסריט ובימוי טרם יציאה ליום הצילומים. נוסף על כך ההפקה תכלול עריכה של הקליפ – עריכה של כל החומרים אשר צולמו בשילוב פס הקול. בסיומה של עבודת ההפקה תזכו לקבלת קליפ מושקע למדי אשר ינציח את החגיגה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע