מדריך לבחירת צלם לבריתות

צרו איתנו קשר

התחלתם לתכנן את הברית או הבריתה? אין ספק כי מדובר במשימה מורכבת- בין שלל אנשי המקצוע צריך למצוא גם צלם לבריתות אשר ינציח את האירוע באמצעות תמונות איכותיות. בכתבה לפניכם ריכזנו פרמטרים חשובים באיתור צלם לבריתות.

בחנו את הכימיה בינכם ובין הצלם

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט צלמים  בתחום, אבל על מנת למצוא את הצלם המקצועי ביותר חשוב מאד לבחון האם קיימת כימיה ביניכם.  חשבו על כך, אתם עומדים להעביר אירוע שלם ולהפקיד את נושא הצילום בידיו של צלם מקצועי ולכן קיימת חשיבות רבה לבחור צלם עימו אתם חשים בנוח.

הקפידו להגיע לפגישה עם הצלם

בעת בחירת הצלם יהיה עליכם לבחון את החיבור שלכם עימו – מדובר באיש מקצוע אשר ילווה אתכם לא מעט ביום המרגש בחייכם ולכן חשוב שיהיה זה איש מקצוע אשר אתם מרגישים עימו בנוח. חשוב מאד לבחון את הכימיה ולכן יש להגיע לפגישה על מנת לראות האם זה אכן הצלם אשר תבחרו לאירוע שלכם. בניגוד לאנשי מקצוע אחרים כמו מאפרת או מסדרת פרחים, הצלם נמצא איתכם מהשלבים הראשונים של האירוע עד לסיומו של האירוע ולכן חשוב מאד להקדיש זמן לפגישה עימו. החלפת מילים עם הצלם תאפשר לכם לבחון כיצד אתם מרגישים – עבודת הצילום עשויה להיות מצוינת , אבל אם אתם לא מרגישים בנוח , הרי יהיה לכם קשה מאד לבחור בו.

בצעו סקר מקיף על מנת לבחון את המחירים השונים

בטרם סגירת העסקה עם הצלם חשוב מאד לבצע סקר מקיף על מנת להבין את המחירים השונים. אם הצלם שאהבתם מציע לכם מחיר זול יתר על המידה, הרי הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה. ההמלצה היא לא להתפתות למחיר זול מדי כי ניתן ליפול- צלם מקצועי יציע לכם מחיר בהתאם לשנות הניסיון שלו.  יתרה מכך, מחיר זול עשוי לבוא על חשבון עבודה איכותית. אולם, אם בחנתם המלצות קודמות של לקוחות והגעתם לפגישה עם הצלם , הרי אתם יכולים להיות משוכנעים כי אתם בידיים טובות. חיפוש אחר צלם זול, עשוי להוביל אתכם למצב בו תשלמו ביוקר. מה שנשאר לכם זה המזכרת מהאירוע המרגש ולכן חשוב להקפיד על עבודה מקצועית שעלותה בהתאם.

צילומי ניו בורן – להנציח את הרגעים המשמעותיים בחיים

כיום ניתן לראות הורים רבים המעוניינים בסדרת צילומי ניו בורן כחלק מההכנה לאירוע הברית או הבריתה. צילום ניו בורן לתינוקות מתבצע כאשר התינוק בין 4-15 ימים בסטודיו מיוחד הכולל את כל האביזרים הנחוצים לצילום מושלם של התינוק או התינוקת. באמצעות הצילום ניתן להנציח כמה רגעים מרגשים ואף להקרינם בחגיגת הברית או הבריתה. לשאלה כיצד תבחרו צלם לצילומים הנ"ל, התשובה היא סבלנות- בעת הצילום על הצלם לגלות סבלנות רבה וההמלצה היא לבחור צלם בעל ניסיון רב בתחום. תינוקות קטנים עשויים לבכות במהלך הצילומים ולכן יש להצטייד בסבלנות רבה. יתרה מכך, ההמלצה היא להתבונן בתיק עבודות אשר יאפשר לכם לדעת האם מדובר בצלם מקצועי.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע