כמה עולה צילום חתונה?

צרו איתנו קשר

כחלק מהמון שאלות שמתכננים אירוע כמו חתונה היא – כמה יעלה לנו הצלם חתונות? האם יש תשובה חד משמעית שתספק אותנו? ממש אבל ממש לא. מחירי צילום חתונה מורכבים מכמה גורמים שונים, כמובן שהוא בהתאם לדרישות של הלקוחות וכמובן באיכות הציוד של הצלם, המצלמות וכמות הצלמים שיגיעו לצלם אתכם באירוע וביום שלפניו.

חבילת הצילום כוללת מספר פריטים ואלמנטים שמהם נגזר מחיר של צילום חתונה והם:

  • כמות הצלמים שמגיעים לאירוע ולאותו יום של ההכנות. כידוע לכל צלם שמגיע צריך לשלם את שכרו היומי ולכן ככל שיהיו יותר צלמים כך החבילה תעלה לכם יותר יקר. צוות הצילום מתחלק למספר אנשים שמבצעים מספר תפקידים שונים – יש צלם סטילס, שהעלות שלו תנוע בין 600-800 ₪ יומית, ז"א שאם ביקשתם 3 צלמי סטילס באירוע, תצטרכו לשלם רק עליהם בסביבות ה2000 ₪. צלמי וידאו ורחף – 2 דברים שונים ויקרים. צלם וידאו לחתונה יעלה לכם בין 1500-3,500 ₪, אם תרצו להוסיף רחף לאירוע תצטרכו לשלם עוד כ- 2,000 ₪ תוספת.
  • כמות העריכות שיש לצלם לעשות בסטודיו לאחר האירוע – אם ביקשתם מהצלם שיחתוך את כל הסרט של החתונה ויעשה לכם מעין קליפים קצרים ואיכותיים, אל תתפלאו לנוכח המחיר היקר. אפשר גם לא להתפרע ולבחור עריכה פשוטה יחסית, אל תשכחו שאת סרט הצילום אתם לא הולכים לראות עם כל המשפחה בימי חמישי במקום לצאת לאיזה בר נחמד.
  • כמות האלבומים וסוגם – אלבומי תמונות פשוטים יעלו זול לעומת אלבומים דיגיטלים שיעלו לכם יקר מכיוון והחומר והזמן הנדרשים להכנתם יקרה ורבה. כפי שכבר הזכרתי, ככל שיש לצלם יותר שעות וזמן עבודה, כך חבילת הצילום תעלה לכם יותר יקר.

במידה ותקחו את כל החבילה ביחד ולא בנפרד, הכוללת ווידאו, צילומי חוץ, טראש, אלבומים והגדלות תשלמו פיקס פרייס שיצא לכם זול הרבה יותר במידה ותקחו את כל החבילה בנפרד.  

טווחי מחירי הספקים באירועים

טווחי המחירים לצילומי חתונה הם רק במסגרת כללית ומשתנים בדיוק כמו שאר המחירים של הספקים השונים. כמו שדיג'י ממרכז הארץ יכול לקחת לכם בסביבות ה6,000 ₪ ודיג'י מדרום הארץ יקח לכם 4,000 ₪ כך גם כאן. בכל תחום החתונות והאירועים המחירים משתנים בהתאם לביקוש של אותו ספק. הדבר היחיד אולי שנשאר במחיר קבוע הוא שירותי סידורי הושבה ואישורי הגעה לחתונה. כיוון והכח אדם כאן לא משתנה יותר מדי, המחירים נשארים אותו דבר. לצורך העניין אם תרצו שירות של אישורי הגעה לחתונה במחירי השוק שנעים בין 600-700 ₪.

כפי שציינו, כדאי לבצע סקר שוק מעמיק לפני שסוגרים עם כל ספק וספק. הכל תלוי בתקציב וביכולת שלכם. בעניין הצלם חתונות והמחירים, מומלץ מאוד להשקיע בצלם איכותי עם תיק עבודות והמלצות ממכרים וחברים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע