כל מה שצריך לסגור לאירוע מושלם

צרו איתנו קשר

יש לכם אירוע בקרוב, בר מצווה, בת מצווה, או חתונה, ואתם בוודאי רוצים את האירוע המושלם ובלתי נשכח. כדי להתכונן לאירוע כזה עליכם לערוך תיאום ציפיות מקדים עם חתן או כלת השמחה. יש לתכנן את אופי האירוע הרצוי רועש או שקט למשל, לפיכך אתם צריכים לתכנן את תקציב האירוע על פי החלוקה לנושאים: השכרת האולם, כיבוד, אטרקציות שונות ומזכרות, לפיכך תבטיחו את האירוע המושלם ללא חריגות בתקציב. אך בכל זאת עליכם לדעת, שישנן מספר דברים שאי אפשר לוותר עליהן, והן בהחלט יהפכו את האירוע שלכם למושלם, ואלו הן:

אולם

האולם הינו מרכיב מאד עיקרי באירוע מושלם. יש לבחור את האולם בקפידה בהתאם לסגנון האירוע ניתן לשכור אולם שהוא תחת כיפת השמיים וניתן לשכור אולם מקורה. קיימים מגוון סוגי אולמות עם מחירים שונים עליכם לבצע סקר שוק ולקבל המלצות מחברים או בני משפחה שקיימו אירוע לאחרונה ניתן אף להסתכל בתמונות באתר האינטרנט ואף לבקר באולם. 

אוכל 

אחד הדברים העיקריים והחשובים באירוע הינו אוכל. ניתן לקבל אוכל מהאולם שהשכרתם עם שף האולם שמבשל מנות לפי התפריט המוצע. עליכם לבדוק היטב אלו מנות מוצעות וכמה  ולבצע טעימות. כמו כן ישנה אפשרות להזמנת האוכל מקייטרינג חיצוני ורק להשכיר את האולם גם במקרה הזה עליכם לבדוק המלצות מחברים או בני משפחה ולבצע טעימות.

צלם 

עוד דבר חשוב שאי אפשר  לוותר עליו הוא הצלם. צלם טוב יכול להפוך אירוע למושלם, וצלם שאינו כזה יכול לגרום לאירוע להצטלם רע מאד. קיימים צלמים רבים עם מחירים שונים והטבות שונות שהם נותנים ללקוח. כדי לבחור את הצלם המושלם עליכם לעקוב אחר מספר כללים:

  1. ציוד חדיש ומקצועי –  יש להקפיד כי הציוד של הצלם הוא מקצועי דבר שייתן תמונה טובה יותר.
  2. שירות ושילוב צלמים – צלם טוב הוא צלם שמשלב מספר צלמים יחד. 
  3. המלצות – בקשו המלצות מחברים ובני משפחה 

אצלנו בטופ צלמים תקבלו גם את היתרונות הבאים:

  • מחיר שפוי – המחירים לצוות הצילום שלנו הם שפויים ומתאימים לכל כיס 
  • ניסיון – יש לנו ניסיון רב בצילום כל סוגי האירועים 
  • מחירים שידועים מראש – אנו מסכמים איתכם על חבילת צילום, וגם המחיר מסוכם מראש ללא שינוי במהלך האירוע 
  • זמינות – צוותי הצילום שלנו זמינים בכל רחבי הארץ.

אטרקציות 

  • שולחנות משחקאחת האטרקציות שתתאים לכל אירוע היא שולחנות משחק. אטרקציה זו מתאימה גם למבוגרים וגם לבני נוער ניתו להשכיר מגוון רחב של שולחנות כדורגל כדורסל בילארד הוקי אויר ועוד.
  • פטריות חימום – במידה והאירוע שלכם מתקיים בחוץ, ובחורף הפתרון הטוב ביותר לאירוע מושלם הוא השכרת פטריות חימום ומהווה תחליף מעולה לאווירה נעימה , וכן לשמש כחימום לנוחות והנאת הקהל באירוע

לפרטים נוספים www.rentpro.co.il

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע