כל היתרונות של שירותי הסעות לאירועים

צרו איתנו קשר

בישראל ניתן למצוא רבים העושים שימוש תדיר בשירותי הסעות. שירותי הסעות אלו מהוות פתרון נוח, הן עבור הסעות חד פעמיות ואף בנסיעות קבועות יומיומיות. השימוש בחברות הסעות תורם אף להפחתה של רכבים פרטיים על הכביש.

שירותי הסעות עולים – פחות רכבים על הכביש

מחקרים רבים בתחום התחבורה בישראל ובחו"ל הצביעו על כך שמערך שירותי הסעות קבוע מהווה גורם המסייע להפחתה משמעותית של רכבים פרטיים בכבישים בעיקר בשעות הלחץ.

דוגמה לכך ניתן לראות בחברות רבות המנהלות מערך הסעים קבוע לעובדיהם. מערך ההסעות הקבוע מאפשר למאות עובדים לוותר על הנסיעה ברכבם הפרטי לעבודה, לבטח אם מדובר על נסיעה בין עירונית.

באזורי תעשייה בישראל בהם מרוכזים עשרות ומאות חברות ומשרדים, שימוש בשירותי הסעות של רוב החברות והמשרדים במקום מביא לתרומה משמעותית רחבה בהפחתה של רכבים פרטיים שהיו אמורים לעלות על הכביש מידי יום.

שירותי הסעות לבעלי מוגבלויות

קיומם המשמעותי של שירותי הסעות מקבל ביטוי בכל הנוגע להסעות של בעלי מוגבלויות. חברות הסעות לאירועים רבות מכירות בצרכים של מסגרות רבות בהסעה של בעלי מוגבלויות מידי יום, בין אם מדובר על ילדים לבתי ספר, לטיפולים רפואיים ובעצם לכל יעד אחר.

חברות הסעות העובדות בהסעה של בעלי מוגבלויות מכירות מקרוב כמובן את הצרכים הפיזיים והנוחות שיש לספק בכל הרכב השונים וזאת למול המוגבלויות השונות הקיימות אצל ילדים ומבוגרים.

כלי רכב המסיעים בעלי מוגבלויות מתאימים לצרכים השונים, בין אם מדובר על הסעה של ילדים ומבוגרים המתניידים בכיסא גלגלים, בהקצאת רכבים נמוכים המאפשרים כניסה וירידה נוחה מהרכב ועד רכבים מרווחים יותר.

מעבר לכל אלו דואגות חברות ההסעות לשריין לאותם הסעות נהגים להם מודעות רבה לאנשים עם מוגבלויות וזאת בכדי לסייע לנוסעים בכל דבר לאורך הנסיעה. עבור אותם נהגים מהווה הנסיעה דרך להכיר אוכלוסיות נוספות תוך הזדמנות לסייע ולעזור להן.

שירותי הסעות לתלמידים

במשרד החינוך עצמו הכירו את היתרונות הרבים שיש בשירותי הסעות לתלמידים. שירותי הסעות מסודרים מאפשרים למשפחות רבות לבחון מספר רחב יותר של מסגרות חינוך עבור ילדיהם וזאת למול העובדה שבאותן מסגרות קיים מערך הסעות מסודר.

שירותי הסעות לתלמידים תורמים כמובן למסגרת הבית ספרית. כמו במקומות עבודה, גם כאן מגיעים כלל התלמידים בזמן לכיתות בשעות הבוקר וזאת בניגוד למסגרות בהם התלמידים מגיעים בכוחות עצמם כשחלק ניכר מהם מאחר לכיתות.

הסעות התלמידים מאפשרות גם חזרה בטוחה של תלמידים לאזור מגוריהם. הדבר מונע מתלמידים רבים להסתובב חסרי מעש ומשעוממים בסביבות בית הספר לאחר שעות הלימודים, כשההסעות דואגות להחזירם לביתם להמשך הפעילות היומיומית שלהם.

מה חשוב שנכיר כנוסעים?

עבור מי שעושה שימוש יומיומי או תכוף בשירותי הסעות חשוב כמובן להכיר ולהקפיד על מספר הוראות בטיחות. ראשית כל, החובה שכל הנוסעים יחגרו עצמם. בין היתר, חשוב להימנע מהוצאה של ידיים מהחלון או לפעול בכל צורה אחרת שעלולה להיות בה סיכון. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע