כיצד תהפכי את צילומי יום החתונה לאלבום תמונות בלתי נשכח?

צרו איתנו קשר

אלבומי חתונה מורכבים בין היתר מצילומי חוץ וצילומי סטודיו של בני הזוג הנערכים במהלך חלקו הראשון של יום החתונה. בשורות הבאות ריכזנו עבור כל אחת ואחת מכן מספר טיפים ורעיונות באמצעותם תוכלו להפוך את אלבום החתונה הפרטי שלכן לאלבום תמונות בלתי נשכח!

לוקיישן.לוקיישן.לוקיישן

בחירה קפדנית של אתרי צילומי החוץ (לוקיישן) בהם את ובן זוגך תעבירו את סט הצילומים, תאפשר לך לתכנן מבעוד מועד את אופי התמונות בהתאם לאופיו של אתר הצילום בו בחרתם. את בחירת הלוקיישן מומלץ לבצע בהיוועצות מוקדמת עם הצלם ובהתאם לעונת השנה והמרחק הפיזי בין אתר הצילום לסטודיו לכלות ולמתחם האירועים בו עתיד להתקיים טקס החופה ומסיבת החתונה.

אביזרי צילום

על מנת להפוך כל תמונה מצילומי יום החתונה לתמונה מלאת רגש ועוצמה, אנו ממליצים לך להיעזר בכמה שיותר אביזרי צילום העומדים לרשותך באתר הצילומים או בסטודיו, או לחילופין, להצטייד מבעוד מועד באביזרים נלווים אשר יעניקו סיפור מסגרת לכל תמונה, לרבות, חיות מחמד, כלי נגינה, שלטים מודפסים אותן תכיני מראש וכדומה.

מקורות השראה

אל תהססי לשאוב השראה ממגזיני אופנה של שמלות כלה, אלבומי חתונה של חברותייך וכדומה. הקדישי מספר שעות למטרות עיון מעמיק בתמונות מעוררות השראה, ולמדי מהם הפרמטרים ההופכים תמונת חתונה לתמונה בלתי נשכחת…

אותנטיות היא שם המשחק…

על מנת להפוך כל תמונה באלבום החתונה שלך לתמונה מרגשת, מלאת עוצמה ובלתי נשכחת, חשוב שאת ובן זוגך תגיעו ליום הצילום באווירה נינוחה, כיפית ורגועה (וזאת למרות כל הלחץ שמסביב…). השתדלו לשמור על אותנטיות לאורך כל יום הצילום, וגם בתמונות "המבוימות" יותר השתדלו להפגין חזות טבעית ואותנטית ככל הניתן.

טיפ חשוב בנוגע לשמלת הכלה…

"שמלת הכלה מהווה חלק מרכזי בצילומי החתונה" מסבירה המעצבת רינת בהיר המתמחה בעיצוב שמלות כלה בהתאמה אישית, "ולכן חשוב להגיע ליום הצילום כאשר השמלה אותה את עוטה על גופך היא בדיוק אבל בדיוק השמלה עליה חלמת, ולצורך כך, אני ממליצה לכל אחת ואחת מכן, לבחור את שמלת הכלולות בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים כגון: הסגנון העיצובי המועדף עליכן ומבנה גופכן".

המעצבת רינה בהיר, פועלת בענף עיצוב שמלת כלה מזה מספר רב של שנים, ולרשותה סטודיו לעיצוב שמלות כלה הממוקם בתל אביב. בסטודיו רינה בהיר,  תוכלו למצוא היצע מרשים של שמלות כלה בכל הסגנונות ולכל מסגרת תקציב. לחצו לפרטים על שמלות כלה במחירים שפויים העיצובים הכי עדכניים

לסיכום, צילומי יום החתונה המהווים חלק בלתי נפרד מכל אלבום חתונה, חייבים להיערך לאחר שאת יודעת בדיוק היכן יתקיימו הצילומים, מהן פוזיציות הצילום המועדפות עלייך ואיזה סיפור מסגרת את רוצה להעביר בכל תמונה ותמונה. ככל שתקדישי יותר מחשבה יצירתית לאופי התמונות, כך תוכלי להבטיח לעצמך אלבום חתונה מרגש ובלתי נשכח…

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע