יעדים לא שגרתיים לירח דבש

צרו איתנו קשר

ירח הדבש שלכם זו חופשה ייחודית של פעם בחיים, שבה אתם נהנים מהשקט וחוגגים את השלמת המשימה המאתגרת של החתונה. זו הזדמנות מדהימה לייצר זיכרונות מתוקים שילוו אתכם לאורך שנים ארוכות של זוגיות, כאשר תזכרו איך התחילו חיי הנישואים שלכם. ישנם יעדים מועדפים על זוגות מתחתנים והם בסדר גמור, אבל בשביל זוגות שרוצים לגוון קצת ולא ללכת יחד עם כל העדר אפשר לגלות מגוון יעדים לא שגרתיים שמהווים הזדמנות לירח דבש שלא הרבה זוכים לחוות. האווירה הרומנטית שמלווה את החופשה שלכם כמובן נלקחת בחשבון בכל אחת מההמלצות שלפניכם, אז נשאר רק לעיין ולבחור.

ירח דבש עם אווירה ייחודית באמריקה

היעד הראשון עליו נמליץ הוא סויסון סיטי בארה"ב. מדובר בעיירה שנמצאת בקליפורניה, אזור שטוף שמש תמידית איפה שתמיד נעים והכל מרגיש ברמה אחרת. תוכלו ליהנות ביחד מטעימות יין משובח או ממשחק גולף, לצד המון פעילויות רגועות נוספות. תוכלו ללון במלון שממוקם על יאכטה ומציע נופים פנורמיים מרהיבים, שכולל גם מתקני בריאות ותרגולי יוגה ופינוקים אחרים שתוכלו לקבל יחד עם הנפש התאומה שלכם. האזור מציע גם פעילויות ספורט ימי, מסלולים לרכיבה על אופניים והרבה הנאה צרופה. בנוסף, תוכלו לבצע גם השכרת רכב בחו"ל ולטייל גם מעבר לשטח העיירה ברחבי קליפורניה.

טעימה מתוקה מאירופה

יעד מומלץ נוסף היא העיירה סטרנייר בסקוטלנד, הממוקמת על גדות הלוך ריאן. בעזרת פרוצדורה פשוטה של השכרת רכב בחו"ל תוכלו למצוא במקום אטרקציות מדהימות לטייל בהן כמו גני טירת קנדי, הגן הבוטני לוגאן, מוזיאון סטרנייר, נמל מעבורת בעל היסטוריה מרתקת ועוד רבים. לאור המיקום של העיירה, תוכלו לסעוד במגוון מסעדות מאכלי ים טעימים, שיספקו גם נוף מרהיב. בעיירה תפגשו אנשים ידידותיים בנוסף לנופים המהממים והמסעדות המצוינות. המלצה מעניינת ללינה במקום הוא מגדלור קורסוול שמציע אווירה קסומה ורומנטית של מגדלור פעיל בעל נוחות של בית מלון מודרני. במלון ישנה גם מסעדה שתספק לכם כל ארוחה שתחפצו בה לאורך היום, בליווי של כוס שמפניה על מנת לחגוג את הנישואים שלכם.

בסינטה שנמצאת בפינלנד תוכלו למצוא חופשה של פעם בחיים, במקום מושבם של כלבי ההאסקי, האיילים והנופים המדהימים של הזוהר הצפוני. דמיינתם את עצמכם אי פעם רוכבים על מזחלת שלג שמובלת על ידי כלבי האסקי? כאן זו לא פיקציה, זו יכולה להיות חופשת ירח הדבש החלומית שלכם. תוכלו לבצע השכרת רכב בחו"ל ולבקר באתרים ייחודיים כמו הכפר של סנטה קלאוס ואתרי סקי מגוונים. היעד הזה מיועד לזוגות שאוהבים חורף וקור, שרוצים לחוות סביבה מושלגת קסומה.

בסופו של דבר כל יעד שתבחרו לחופשת ירח הדבש שלכם יהיה קסום ומיוחד, כיוון שזו תהייה החופשה הראשונה שלכם בתור זוג נשוי. נאחל לכם הרבה מזל טוב, הנאה מהשכרת רכב בחו"ל בצורה פשוטה ובתקווה שגם לאחר ירח הדבש תזכו לחוות כל אחד ואחד מהאתרים הייחודיים הללו.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע