טיפים מעולים להפקת סרטון תדמית

צרו איתנו קשר

רוצים שהעסק שלכם יעלה מדרגה?
זה הזמן לקחת את המצלמה, לבשר את הבשורה ולמשוך קהל לעסק שלכם!

אחד מכללי המפתח של שיווק דיגיטלי הוא למכור את המוצר שלכם במהירות וביעילות- גם אם המוצר הוא אתם. זאת הסיבה שסרטון תדמית עובד כל כך טוב. חשוב למגנט את הקהל כבר בשניות הראשונות עם סרט תדמית שמושך את העין וטקסט רלוונטי שמעורר סקרנות. תנו לאנשים סיבה להפסיק לגלול לרגע מתוך הרגשה שמשהו מעניין קורה והם רוצים לדעת מה.

לפניכם מספר טיפים מעולים להפקת סרטי תדמית ואיפה כדאי לפרסם אותם:

מבנה פשוט וברור

הכנת סרטון תדמית מאפס יכולה להיות משימה לא פשוטה ואף מפחידה. אז בואו ביחד נעשה סדר ונשאל קודם כל- את מי או את מה אנחנו רוצים לקדם? את העסק? המוצר? שירותים ספציפים של החברה? אירועים שקרו? או קורסים שאתם מארגנים? 

אחרי שנסגרנו על זה נחליט על תבנית פשוטה שתשרת אותנו נאמנה, מעין תסריט קצר. אפשר לקחת השראה מאין סוף סרטונים שרצים ברשת. נסדר לנו בראש מספר תחנות או חלקים ונבין מה חשוב שיהיה בכל חלק. אחרי שנעשה זאת תהיה לנו מעין מסגרת של פאזל לפיה נוכל להשלים את החסר מבלי להרגיש אבודים בחלל. 

הישארו מפוקסים ועקביים

כאן אנחנו מדברים על מיתוג. זה כנראה לא יהיה הסרטון האחרון שלכם לכם ולכן- חישבו על מיתוג התדמית שלכם. ואני לא מדבר רק על לוגו. 

חשבו על הצבעים, הגופן, הטון, ועל דברים שיגרמו לצופים בסרטון לשייך אותו במיידיות אליכם, ולכן חשוב לשמור על עקביות. בנוסף, חשבו על האופציה להפיק כמה סרטוני תדמית במקביל שכל אחד עובד בפני עצמו אך גם משתלב נהדר עם האחרים.  הדבר יעורר סקרנות וציפייה אצל קהל היעד שלכם.

סרטון תדמית קצר שמשאיר טעם של עוד? או ארוך וענייני?

לרוב אנחנו ממליצים על קצר וקליט. 

כולנו יודעים שאנשים היום מזפזפים. גם אם הסרטון מוצלח אתם חייבים לתפוס את הקהל כבר בשניות הראשונות ולהלחם על כך שהם יראו עד הסוף, לכן לרוב עדיף למקד את המסר ולהשקיע זמן בסרטון קצר. אבל כשמדובר בסרטון שצריך להתקדם בגוגל או ביוטיוב בצורה אורגנית (תוכן לא ממומן) זה כבר סיפור אחר- סרטונים ביוטיוב נמדדים לפי זמן צפייה, משמע- כמה זמן צפו בסרטון שלכם? כמה שיותר זמן שצופים בסרטון כך הוא כנראה יותר יקודם. אבל זה לא הכל. יוטיוב גם מאזינה לסרטון ומחפשת מילות מפתח. קריין שמדבר בצורה ברורה היא המלצה חמה במקרה הזה כדי שליוטיוב יהיה יותר קל להבין ולזהות את מילות המפתח.  

תשאירו את זה תמציתי

פייסבוק ממליצה על כך שסרטוני תדמית ופרסומות לא ימשכו יותר מ -15 שניות! אתם עלולים להרגיש שיש לכם מלא מה להגיד ו15 שניות זה לא מספיק..  אבל בינינו- מגבלות זמן הן למעשה דבר טוב, מכיוון שהן מכריחות אותנו להגיע אל רעיון הליבה וליצר מסר ברור שיהיה אפקטיבי בהרבה מסיפור חיים שנמרח על 12 דקות.

ענו על השאלה הגדולה, מהר

למרות שזה מפתה להסביר את כל מה שיש לדעת על המותג שלך בסרטון אחד, השאלה הגדולה שעולה בראשו של הצופה בסרטון היא: איך אתה יכול לפתור את הבעיות שלהם? 

שאלות נוספות חשובות הן- מה העסק שלך יכול לעשות למענם? מה אתה מציע? ענה על שאלות אלה בהקדם האפשרי ותמצא את סרטון הפרומו שלך אפקטיבי בהרבה. יחד עם הזמן הקצוב והמענה על השאלות המרכזיות אל תתפשר על התדמית שלך או של העסק.

איפה כדאי לשתף את הסרטון?

אז התשובה לזה היא חד משמעתית- בכל מקום רלוונטי וכמה שיותר! תנועה ברשת חשובה בכמה שיותר פלטפורמות.

 זוכרים את עקרון העקביות? אז גם פה הוא עובד. פרסמו ביוטיוב ובחשבונות האינסטגרם, פייסבוק, טוויטר שלכם, באתר של החברה, בבלוגים ובקבוצות רלוונטיות. המייל הוא כלי נהדר לשיתוף, שליחת הסרטון בוואטאפ יכולה להיות מאוד אפקטיבית ואפילו קידום ממומן ברשתות באופן נכון יכול לעשות פלאים. 

אם לקוחות יראו אתכם יותר מפעם אחת אתם תכנסו להם לראש יותר טוב. לכן שיווק מקסימלי של הסרטון שלכם חשוב מאוד.  זכרו שסרטון טוב יעשה את רוב העבודה בשבילכם.

שווה להפיק סרטון תדמית עם חברה מקצועית? 

סרטון איכותי וטוב הוא המפתח למכרה הזהב. בממוצע, סרטונים משותפים ב 1200 אחוז יותר מאשר טקסט ותמונות. הגיע הזמן להתחיל ולהפיק סרטון תדמית משלכם. אם יש לכם אחד אז חשבו הלאה אל הסרטון הבא: זה יכול להיות סרטון מוצר, או סרטון הדרכה, סרטון פרסומת ואפילו סרטון סלפי מתוך פעילות יום יומית. 

לא לכל סרטון כזה אתם צריכים חברת הפקות. יש הרבה יוזמות שאפשר לקדם עם המצלמה של הפלאפון. 

חברת הפקה מקצועית לעומת זאת תביא לכם מוצר מקצועי! יהיה לכם ליווי על ידי עין מקצועית ומיומנת לאורך כל התהליך ומצלמות שיוציאו אתכם הכי טוב שאפשר. חברת הפקות תסייע לכם מגיבוש הרעיון והקונספט ועד לתסריט, לצילומים עם תאורה ואיפור, לעריכה ולסאונד. 

חברת הפקות טובה ומומלצת בעיניי היא סימנים הפקות שעשו לי את הסרטון תדמית. אבל בכדי להבין מה טוב לכם תצטרכו לעשות בירור. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע