טיפים לאירועים עסקיים שישאירו חותם

צרו איתנו קשר

אירועים עסקיים דורשים תכנון וארגון ברמה גבוהה מאוד. כאשר אתם נדרשים לתכנן את האירוע העסקי של החברה, נוצרת אצלכם מחויבות גדולה להצלחת האירוע שצריך לנווט על הסקלה בין אירוע קליל ומהנה לאירוע עסקי רשמי.  הפקת אירוע עסקי באופן עצמאי בצורה מושלמת היא לא משימה קלה וגם אם יש לכם את הנסיון הבסיסי חשוב לקבל עוד כמה טיפים על מנת להפיק אירוע מוצלח.

טיפים להקמת אירוע עסקי מוצלח

תכנון מוקדם

על מנת שהאירוע יתקתק כמו שצריך יש צורך בתכנון מוקדם של האירוע. חשוב מאוד לתכנן את האירוע על תקציב שכבר הוגדר מראש .בנוסף מומלץ לסגור עם כל הספקים ולסגור את כל הדברים לפחות שבועיים מראש.דבר נוסף שכדאי להציף כבר בשלב התכנון המוקדם הוא כל הבעיות הטכניות,התקלות והדברים שעלולים להשתבש. ככל שתהיו מוכנים יותר לתקלות ו"בעיות" ככה תוכלו גם לפתור אותם בקלות יותר .

מה הלו"ז?

חשוב לקבוע תאריך "נקי" שלא מתנגש עם ימים מיוחדים או זמנים בעייתיים.אם המנכ"ל הוא חובב מושבע של כדורגל ,לא כדאי לקבוע את התאריך על גמר המונדיאל או גמר ליגת האלופות . בנוסף לכך,מומלץ לקבוע תאריך שלא מתנגש על מועדי חופשות וחגים בהם העובדים מחפשים לצאת לחופשות עם המשפחה וכו' .

תפריט מגוון

חשוב מאוד שלקהל המוזמנים יהיה היצע רחב של אוכל.אם לדוגמא חלק מהמוזמנים באירוע העסקי הם טבעוניים,חשוב שתראו להם שחשבתם עליהם ואתם מכבדים את האג'נדה והערכים שלהם. במידה והזמנתם קייטרינג חיצוני חשוב מאוד שזה יהיה קייטרינג כשר למהדרין בצירוף תעודת כשרות רלוונטית ועדכנית .זכרו ! אנחנו לא רוצים להשאיר אף מוזמן מקופח.

לוקיישן

הכינו רשימה של צרכי האירוע ורק לאחר מכן תבדקו שהמקום בו אתם בוחרים עונה על כל הצרכים שלכם באופן מלא. אם באירוע למשל מתוכננת הרצאה,חשוב שיהיה אולם מסודר, ממוזג ונוח שבו תבוצע ההרצאה . בדרך כלל נבדוק את מוכנות המקום לדרישות שלנו ברמת העיצוב,הגודל, וברמה הטכנולוגית והלוגיסטית .

חשיבה Out of the box

בינינו , המוזמנים כבר היו באינספור אירועי חברה(השקת מוצר חדש , כנסים מקצועיים,אירוע גיוס כספים וכו') וכל הקונספטים הרגילים נהיו קצת באנליים.באמצעות חשיבה יצירתית אתם תוכלו להוסיף טוויסט מעניין לערב כמו סטנדאפיסט או אמן חושים ולשבור את האווירה המעט סטטית המאפיינת אירועי חברה רגילים.

לסיכום

אחרי שקראנו והבנו מהם המפתחות לארגון אירוע עסקי מוצלח,כל שנותר לכם הוא למצוא את הסגנון המאפיין את האירוע שלכם, לראות מהו התקציב ולתכנן לכם ולמוזמנים אירוע מהסרטים. שיהיה בהצלחה 🙂

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע