טיפים לאיפור נכון למצלמה בחתונה

צרו איתנו קשר

יום החתונה הוא יום ארוך, אינטנסיבי ומרגש. הוא כולל מפגש עם מאות חברים, מכרים ובני משפחה, וכמובן עם צלמים רבים שמסתובבים סביבך. שני האתגרים העיקריים בכל הקשור לאיפור ביום החתונה, הם להיראות טוב לאורך יום שלם ולהיראות במיטבך מול המצלמות שלא מפסיקות לצלם כבר החל משעות הצוהריים המוקדמות. אז איך מתאפרים נכון כדי שכל תמונה תהיה שווה יותר מאלף מילים, ואיך נמנעים מטעויות באיפור?

טיפ 1: על החשיבות של תזונה נכונה לעור הפנים

לתזונה נכונה יש חשיבות בכל מה שנוגע למראה העור שלנו ובפרט כשמדובר בתחום איפור כלות. לעיתים מספיק יום אחד עתיר קלוריות עם מעט מאוד מים כדי שכבר למחרת נראה על עור הפנים שלנו את הנזקים, ולכן ההמלצה היא להקפיד בימים שלפני החתונה לשתות הרבה מים שמנקים את העור, ולהימנע מאוכל מלוח ושמן. חשוב להגיע ליום האיפור כשעור הפנים חלק וגמיש ככל הניתן.

טיפ 2: להשתמש בפריימר 

פריימר הוא שכבת איפור שקופה אותה מורחים על העור לפני האיפור. המטרה של הפריימר היא לשמור את האיפור קבוע על העור, דבר חשוב במיוחד כשמדובר באירוע של חתונה, שכולל הרבה נשיקות, דמעות וגם זיעה – הרי לא הייתן רוצות להגיע לאמצע הערב כשמלחי אחת ירד כל המייקאפ. כדאי לקחת בחשבון שלא כל הפריימרים נחשבים לאיכותיים, ויש כאלה שעושים יותר נזק מתועלת. מסיבה זו, בין היתר, מומלץ לבחור להשתמש במאפרת כלות מקצועית שמכירה את חומרי האיפור וניסתה אותם על נשים שונות בעלות סוג עור שונה, ובכך תדע להתאים עבורך את הפריימר הנכון.

טיפ 3: שימוש בקונטור 

קונטור הוא איפור שמסייע להצר את מבנה הפנים ולשוות לו מראה רזה יותר, על ידי הצללה במקומות הנכונים והארה במקומות הסמוכים. בזכות הקונטור ניתן ליצור מראה לסת רזה יותר, להבליט את עצמות הלחיים ואפילו לתת את אשליה של אף קטן או צר יותר. גם במקרה זה, הקונטור לא מתאים לכל אחת, ובוודאי שלא מתאים להניח אותו בכל מקום על הפנים. כמו שהוא יודע להצר את מבנה הפנים – הוא יכול לעוות אותם כשלא עושים בו שימוש נכון. כדי להצליח להשתמש בקונטור ולנצל את היתרונות שלו, ישנה חשיבות למומחית איפור כלות שתדע לבחור עבורך את מוצרי האיפור הנכונים.

טיפ 4: איפור מוגזם 

לא כל הנשים אוהבות להתאפר, ולא כולן אוהבות להתפאר בצורה משמעותית ולהרגיש שהן לובשות שכבות נוספות על הפנים. יחד עם זאת, ביום אינטנסיבי וארוך כמו יום החתונה, זה כמעט הכרחי להתאפר יותר מבדרך כלל. חשוב שלא להגזים עם האיפור כדי שלא ליצור דמות חדשה – אלא למצוא את האמצע בין מראה מיוחד שעובר את המצלמה למראה ששומר על האותנטיות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע