השכרת ציוד לאירועים

צרו איתנו קשר

החלטתם להפיק אירוע? מזל טוב! אם החלטתם להפיק אירוע בתוך אולם את רוב הציוד תקבלו ישירות מהאולם. אבל מה קורה אם אנחנו רוצים להפיק אירוע תחת כיפת השמיים? במקרה הזה יש לנו מספר דברים שצריך לקחת בחשבון.

אז רגע לפני שמחליטים איזה ציוד נרצה להזמין לאירוע שלנו ואיזו חברה להשכרת ציוד לאירועים נבחר , יש מספר שאלות שעלינו לשאול את עצמנו.

 

    1. מהו תקציב האירוע?
      כל אירוע והתקציב שלו. עם כל הרצון להפיק את אירוע השנה, הגורם הכלכלי תופס חלק משמעותי בהפקת האירוע שלנו. כמובן שיש לקחת בחשבון באיזה אירוע מדובר – מסיבת טבע, בר מצווה, אירוע עסקי וכדומה.
      לאחר שתבינו מהו התקציב שלכם תוכלו לדעת מה כמות הציוד שתוכלו להזמין לאירוע.
  • כמות המוזמנים שלנו
    כמות המוזמנים שלנו תעיד על כמות הציוד שנצטרך. אירועים קטנים עלולים להצריך שולחנות כסאות ומה שבניהם, בעוד שאירועים גדולים עלולים לכלול גם תאורה, הגברה, במות וכדומה.
    1. עונת האירוע
      אירועי קיץ הם בעלי אופי אחד ואירועי חורף הם בעלי אופי שונה.
      אירועי קיץ יכללו ירוב מחצלות, רשתות הצללה, מאוורים, מערכות מיזוג ומקררים.
      אירועי חורף לעומתם עלולים לכלול אוהלים ופטריות חימום.
  • איזה אוירה אנו רוצים באירוע שלנו

האוירה של האירוע תשפיע משמעותית על סוג הציוד שנרצה להזמין. אירוע אלגנטי ויוקרתי יצריך כמות גדולה של ציוד – רשתות הצללה, אוהלים, במות לטובת בידור, הגברה ותאורה וכו. לעומת זאת, אירועים רגועים יותר בדרך כלל יכילו מחצלות, מקררים שולחנות וכדומה.

איך הקסם מתרחש?

ישנם עסקי השכרת ציוד לאירועים שמציעים שירותי הקמה בלבד ואת רוב הציוד תצטרכו לארגן בעצמכם. הם ידאגו אך ורק להקמה.
ישנם עסקים שדואגים גם לציוד, גם להקמה ויתנו לכם את השקט המלא להתעסק יותר בהפקת האירוע ובתוכנו ופחות בציוד (מלבד כמובן תהליך ההמזנה).

לבחור את השירות

עם כל הרצון שלנו לבחור תמיד במחיר, לפעמים השקט שלנו שווה כל מחיר שנשלם. ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה שתלווה אתכם לאורך כל תהליך הפקת האירוע. מ א ועד ת.
חברה עם ניסיון וותק רב תדע לסייע לכם כנראה בצורה טוב יותר מחברה מתחילה בשל העובדה שככל הנראה התמודדה עם אירועים דומים לשלכם.
בחנו את החברה אילו אירועים היא הפיקה והבינו האם היא מתאימה גם לאירוע שלכם.

בהצלחה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע