המדריך לבחירת אקססוריז מיוחדים ליום צילום

צרו איתנו קשר

לקראת יום צילום בסטודיו, בשטח פתוח או בכל מקום אחר, מומלץ לבחור אקססוריז בהתאמה למטרת הצילומים וסגנון הלבוש והבגדים. יום צילום הוא לרוב חוויה מרגשת ומיוחדת, בין אם אתם מצטלמים לאלבום החתונה, לבוק בת מצווה, לצילומי משפחה וכדומה, ובין אם מטרת הצילום היא מקצועית כמו הפקת אופנה, מגזין וכדומה.

לאחר שבחרתם סטודיו מקצועי לצילום, כדאי לבקר במקום כדי להתרשם מהציוד הקיים ועל מנת לקבל הסברים לקראת יום הצילומים. חשוב לדעת כי יום צילום עשוי להימשך שעות ארוכות, לכן כדאי להגיע מוכנים מראש עם שתייה, כריך, בגדים להחלפה, מטען לנייד וכמובן תכשיטים בעיצוב אישי וייחודי בהתאמה לבגדים אתם מתכננים להצטלם, ומומלץ להביא גם אקססוריז מיוחדים מהבית. אמנם, בכל סטודיו מקצועי לצילום יש ארגז מלא באקססוריז, ובמידה ומדובר בצילום מקצועי ישנה סטייליסטית הדואגת לתכשיטים ולאקססוריז מתאימים, אך תמיד כדאי להביא גם פריטים נוספים ומיוחדים מהבית.

תכשיטים ואקססוריז מיוחדים לצילומים שונים

לכל סוג של צילום כדאי להתאים אקססוריז המתאימים לסגנון הלבוש, לסוג האירוע ומטרתו ולטעם האישי והייחודי שלכם. כדאי להתייעץ עם הצלם המנוסה כדי לקבל המלצות לאקססוריז המתאימים לצילום. ישנם צלמים המציעים רשימה של אקססוריז לקראת יום הצילומים, וניתן גם להתייעץ עם סטייליסטים או עם מעצב שמלות הכלה.

בין האקססוריז שחובה להביא לכל צילום ניתן למצוא תכשיטי זהב, כסף ויהלומים, למשל שרשרת יהלום בעיצוב מרהיב עם או ללא תליון, כמובן שאין לשכוח טבעות בשיבוץ יהלומים מזהב או ממתכת יקרה אחרת, וכדאי להוסיף גם תכשיטים בעיצוב אישי ממעצבת מוכשרת ויצירתית. חשוב לוודא כי התכשיטים מתאימים לבגדים ולתסרוקת, וכמובן למטרת הצילום. יש הבדל בין תכשיטים שבוחרים לצילומי חתונה לבין תכשיטים המתאימים לצילומי משפחה או לבוק בת מצווה, לכן כדאי  להתייעץ עם מעצבת התכשיטים ועם צוות חברת הצילום.

צילום לפני החתונה

מועד החתונה שלכם מתקרב, ולבטח כבר תיאמתם את התאריך עם חברה מקצועית לצילום אירועים. מספר שעות לפני החופה עליכם להיפגש עם הצלם המנוסה כדי להצטלם לאלבום החתונה המקורי והמרגש שיהווה מזכרת חשובה לכל חייכם. לקראת הצילום הכלה מבקרת אצל מעצב השיער, מתאפרת ומתלבשת בשמלת כלולות צחורה ומרשימה, וגם החתן מתכונן לקראת הצילומים ולובש את בגדיו היפים. עם זאת, עליכם לדאוג גם לאקססוריז מיוחדים ומקוריים כדי לשדרג את התמונות וליהנות מצילום מקצועי ומקורי ומתמונות עם נימה אישית וייחודית.

בין האקססוריז המומלצים לצילום לפני החתונה ניתן למנות פריטים כגון:

  • שמשייה מעוצבת עם הכיתוב "Just Married" או טקסט אחר, אפשר גם להדפיס את השמות שלכם ותאריך החתונה.
  • שלט מקורי שהדפסתם מראש.
  • בלונים מעוצבים בשלל גדלים וצבעים.
  • אבוקות וזיקוקים לצילום נוצץ ומקורי במיוחד.
  • שרשרת יהלום לכלה לעתיד או תכשיטים בעיצוב אישי.

צילומי משפחה

לצילומי משפחה כדאי להביא אקססוריז המתאימים למאפיינים הייחודיים שלכם ולמטרת הצילום. בנות המשפחה לבטח מעוניינות להצטלם במיטב בגדיהן, וכדי לשדרג את ההופעה כדאי לבקר בסטודיו של מעצבת תכשיטים כדי להתאים שרשרת, טבעת, צמיד, תליון יפהפה ועוד.

לצילומי משפחה כדאי להביא אקססוריז המשקפים את האופי שלכם ואת אורח חייכם, לילדים כדאי להביא אקססוריז המאפיינים אותם, למשל מקלות תיפוף, גיטרה או כלי נגינה אחר לילד המנגן על כלי מסוים. לילדות אפשר לארגן צבעים, בובות, כן ציור ופריטים נוספים המאפיינים אותן.

לצילומי תינוקות וילדים כדאי להגיע עם בגדים נוחים, ומומלץ להגיע לסטודיו עם אקססוריז מיוחדים כגון צעיפים, בובות מקוריות, סרטים לשיער ולראש, משקפיים בשלל עיצובים, צעצועים שהילדים אוהבים, שמיכה מיוחדת וצבעונית, פוף ססגוני וכדומה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע