החיוך המושלם לצילומי חתונה

צרו איתנו קשר

ביום החתונה שלכם, כל העיניים יינעצו בכם, הזוג המאושר שעומד מתחת לחופה. זה יהיה אחד הרגעים הכי מצולמים בימי חייכם, ומן הסתם כלות וחתנים רוצים להיראות במיטבם כשהם מחייכים מול המצלמה ומול האורחים. חיוך לבן, בריא וזוהר, יכול להוסיף המון לזוג שרוצה להיראות במיטבו ביום נישואיו.

כדי להשיג את החיוך המושלם, ממליצים רופאי השיניים, את צריכה להגיע לבדיקת שיניים מקצועית ימים רבים לפני יום החתונה שלך. במהלך המפגשים הללו, רופא השיניים יוכל לתכנן טיפול שישפר את החיוך שלך (וכמובן גם של החתן) לקראת האירוע המרגש. ציפויי חרסינה, הלבנת שיניים או פעולות אחרות הנדרשות לשיקום הפה, עשויים להיות הטיפולים הנדרשים לשינוי דרמטי של מראה השיניים, ובריאותן.

לאור הדאגה לבגדי הכלולות, לדילמות הושבת האורחים, להזמנת הצלם המתאים להנצחת החתונה, ייתכן שהשיניים שלך נראות כמו חלק זניח ביום הגדול בחייך. אבל חשבי על זה כך: לכול החתונות יש דבר אחד משמעותי במשותף: צילומים. בחתונה שלך יהיו צלמים שינציחו את היום שלכם לדורות הבאים, ויבקשו ממך לחייך. האם לא תרצי שהחיוך שלך ייראה מושלם, כפי שאת מרגישה מושלמת?

אל תדאגי, קל יותר להשיג את החיוך היפיפה הזה, מכפי שאת חושבת. הנה כמה דברים שתוכלי לשקול לפני שתעמדי מתחת לחופה:

לשקול יישור שיניים

את חושבת ששיניים עקומות צריך ליישר רק בגיל הנעורים? ובכן לא. היום יש אפשרויות רבות להתקנים שקופים ליישור שיניים, מה שאומר שאת יכולה ליישר את השיניים באמצעות התקן בלתי נראה לעין. יישור השיניים לא מעניק רק יתרונות אסתטיים אלא יכול גם להפחית רווחים וסדקים שבהם יכול להצטבר הפלאק, ובכך למזער את הסיכון לחורים בשיניים. האורתודנט יוכל לייעץ לך על הטיפול הטוב ביותר.

לעמוד מול הצלם עם שיניים לבנות

אם השיניים שלך כבר לא לבנות כפי שהיו פעם, ייתכן שאת שוקלת טיפולי הלבנה. חשוב שתדעי כי מזונות ומשקאות רבים כגון קפה, תה, קולה ואפילו שוקולד – עלולים להכתים את השיניים לאורך זמן.

גם תרופות מסוימות עלולות לתרום לשינוי הגוון של השיניים שלכם. אמנם, יש היום מערכות הלבנה זמינות בבתי המרקחת, אבל יש יתרונות לבחירה בטיפול הלבנה מקצועי המבוצע על ידי רופא השיניים במרפאה.

לדוגמה, רופא השיניים מסוגל לשלוט בעוצמה ובמיקום שבו יחיל את החומר המלבין. בכך, הוא יעניק לך גוון של לובן שיותאם לשיניים הטבעיות שלך. בנוסף, רופא השיניים יכול להרגיע את אי הנוחות שעלולים לחוש גברים ונשים עם שיניים רגישות.

לוודא ששמלת הכלולות שלך משלימה את גוון השיניים וגוון העור שלך

הזכרנו שתהליך הלבנת השיניים מותאם לגוון הטבעי של השיניים שלך. שיקול דומה צריך לקחת בחשבון כשאת בוחרת בצבע השמלה שלך ולהתאים אותו לגוון העור שלך. קחי בחשבון, למשל, שגוונים מסוימים של שמנת יכולים להפגין שיניים פחות לבנות מכפי שהן באמת.  

לצחצח שיניים ולנקות בחוט דנטלי בקביעות

אולי את עסוקה מאוד, אבל חתונה היא לא תירוץ להזניח את הרגלי ההיגיינה היומיומיים של השיניים שלך. וודאי שאת מצחצחת שיניים לפחות פעמיים ביום, מנקה בחוט דנטלי לפחות פעם ביום, ומשתמשת במשחת שיניים אשר מתאימה לשיניים שלך. למשל, משחה לשיניים רגישות, אם את סובלת מרגישות, או עם משחה שמחזקת את ההלבנה אם את רוצה להאריך את הלובן החדש שהעניק לך הטיפול להלבנת השיניים.

לא לפספס את בדיקת השיניים הקבועה

שמירה על השיניים לא מכוונת רק להשיג מראה מושלם (אם כי גם זה חשוב). יש לה יתרונות באשר לבריאות הפה והשיניים שלך. אחרי הכול, הדבר האחרון שאת רוצה זה כאב שיניים מייסר ערב החתונה שלך, כשאת עומדת מול הצלם והוא מכוון אלייך את העדשה. או גרוע מזה, חור בשן כשאת בטיסה לירח הדבש. לכן, המשיכי להקפיד על בדיקות שיניים סדירות כדי להבטיח שהכול כשורה.

להתאפר נכון

כשאת בוחרת את האיפור שלך, השקיעי מחשבה בבחירת השפתון. הגוון הנכון יכול למסגר לך חיוך מקסים ולהוסיף לשיניים בוהק. השיניים נוטות להיראות לבנות יותר כשהן על רקע של צבע כהה, מנוגד. חשבי על גוונים כמו אפרסק או שזיף.

בחתונה, אל תנגסי במזון שעלול להיתקע לך בשיניים

זו ממש המלצה שכדאי לקחת לתשומת לבך. אם את לא יכולה להגיד ׳לא׳ למאכלים כמו תרד או תירס, לפחות בקשי מחברתך הטובה שתהיה מצוידת בחוט דנטלי כדי לעזור לך במקרה הצורך.

יום החתונה שלך לא מתמקד אך ורק בחיוך המושלם שלך, אבל זה מקום טוב להתחיל בו. אם תרגישי מאושרת אין ספק שגם תיראי מאושרת.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע