האטרקציה הכי מקורית שראיתי עד היום!

צרו איתנו קשר

מחפשים אטרקציות מרשימות לחתונה שלכם? אתם מפיקים שמחפשים אטרקציות מקוריות ומיוחדות שלא רואים בארץ? הכתבה הזאת בשבילכם!

אירוע החתונה

אירוע החתונה הוא אחד מאירועי השיא בחייו של אדם.  הוא בא להוציא את חיבור ואהבת הזוג החוצה- קבל עם ועדה, עם אוסף האנשים הכי חשובים בחייהם של הזוג בכדי להפגין באהבתם ומחויבותם כלפי אדם אחר עם החלטה ברורה ויציבה.

כשמארגנים אירוע כזה חשוב שהכול יהיה מושלם! צריך להפיק אירוע שיגיד ויסמל את הכוונות של הזוג, אירוע שיחלוק אנרגיה של אהבה וזרימה ושל שייכות לקהילה. יום אחד שלא יישכח! 

צריך להחליט על מקום אידיאלי ועל אוכל טוב, על מספר מוזמנים, על DJ ועל עוד אין סוף דברים (בין היתר על איך הופכים את האירוע הספציפי הזה לאירוע הכי מיוחד שיכול להיות)

אמני קרקס

עולם האטרקציות

יש את עולם האטרקציות והגימיקים שתמיד מוסיף טעם וצבע לאירוע, מוסיף סיפור. בחירה לא נכונה של אטרקציות יכולה ליצר הרגשה של בנליות ושגרתיות, כמו: עוד פעם מגנטים? עוד פעם זוהרים בחושך? חלילה אני לא אומר שאלו אטרקציות גרועות והן באמת יכולות להרים אירוע אבל השאלה שחייבים לשאול את עצמנו היא מה חשוב לנו באמת?

האם יש סמליות מסוימת בתוכן האירוע, האם מסתתר משהו יותר עמוק מאחורי הנצנצים? 

כשהייתי בחתונה של חברים נתקלתי באטרקציה מקורית שהשאירה טעם של עוד ובהחלט העלתה את האנרגיה של החתונה בכמה רמות מעל! 

האטרקציה התחילה ישר אחרי האוכל כשעוד ישבתי על השולחן-  באופן לא צפוי התחילה מוזיקה נעימה ואיתה הופיע בחור לבוש בווסט ומכנסים מחויטים מלווה חישוק ענק שנראה כמו טבעת נישואים ענקית.  הבחור הכיר את התזמון המוזיקלי המדויק אל מול התזמון הסיבובי- ריקודי של הטבעת והחל משחק איתה, כמה יפה הרעיון חשבתי לעצמי, הטבעת שתמיד סמלה בעיני כבילות וסגירות פתאום מצאתי בה קלילות ומשחקיות- וזאת הייתה רק ההתחלה.

כל האורחים התאספו לראות את הבחור שמסתבר שהוא "אמן קרקס" וגם אני התקרבתי כדי לראות יותר טוב.

האמן החל רוקד עם החישוק, מסתובב עליו וזז בתוכו ועוד עם תנועות אקרובטיות מרשימות שהשאירו אותי מהופנט! וכל זה לצלילי מוזיקה נעימה ומרגשת – כאילו היה קוסם מרחף.  זאת בהחלט הייתה נקודת תפנית של החתונה, ערך מוסף על כמה שדברים שנתפסים שליליים לפעמים יכולים להיות כל כך משחררים ומלאי חיים ורגש, היכולת של האמן הדהימה וריגשה אותי בו זמנית. 

מיד בסוף הקטע הרחבה התמלאה כבר באנשים שהחלו לרקוד למוזיקה של הDJ

וזה עוד לא הכל!

מסתבר שהזוג הכינו לנו עוד כמה טריקים בשרוול. 

כעבור זמן מה, אנשים שחשבתי שהם חברים של החתן שרקדו ברחבת הריקודים, החלו לעשות דברים מדהימים! חלק החלו מלהטטים עם אלות קרקס וכדורים, זוג נוסף החלו מטפסים אחת על השני ועשו אקרובטיקה מהסרטים! היו גם עמידות ידיים ועוד כל מני משחקים. בקיצור החתונה הפכה למסיבת קרקס חסרת מעצורים. מסתבר שקונסטרוקציה שעמדה ברחבת הריקודים רק חיכתה שהאמנים יטפסו עליה וירקדו בגבהים!ממש תלת מימד של אמני קרקס מרשימים, חגיגה לעיניים, שמחה קרקסית מדבקת, בין עשרות טלפונים מורמים שמצלמים את הטירוף. זה בהחלט היה משהו מיוחד ובלתי רגיל שייזכר לעוד שנים רבות.

יותר מאוחר ראיתי את הבחור עם החישוק מפרק אותו בצד האולם, נגשתי אליו ושאלתי הרבה שאלות! 

מסתבר שהוא הבעלים של עסק של מופעי קרקס לאירועים הנקרא – עמית לאומנויות. והעסק הוא פשוט האמנים עצמם, עושים קרקס ועושים עסקים בלי שום עזרה נלוות או מפיקים. הם עצמם בונים, מפרקים, משווקים וכמובן וכמובן מתאמנים. עמית גם למד לבנות אתרים והוא מקדם את העסק בעצמו.

פשוט חבר'ה טובים עם חלומות משוגעים שיודעים להנות מהחיים.

אז אם אתם שואלים אותי על אטרקציות מקוריות לחתונה שלכם או מופע לאירועים בלי להתבלבל אני אומר שהחבר'ה האלה עשו את ההבדל. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע