דברים שלא ידעתם על הזמנות

צרו איתנו קשר

הזמנות הן חלק בלתי-נפרד מהחיים שלנו: בין אם מדובר ביום הולדת, בר/בת-מצווה, חתונה, ברית ואפילו הזמנה למסיבה – כולנו נהנים לקבל אותן ואף נהנים יותר לעצב ולשלוח אותן; להודיע לעולם אודות אירוע משמח בחיינו והרצון העז שלנו, כי יחלקו אותו עמנו.

בעבר, רבים מאיתנו ודאי היינו ממתינים לדואר בהתלהבות ושקיקה, רק כדי לגלות מה נקבל; מי הזמין אותנו ולאן, עם מי נזכה לחגוג רגע מאושר בחיים? כיום, באופן לא מפתיע, רובנו מקבלים את ההזמנות שלנו באמצעות הרשת.

הזמנות דיגיטליות אקספרס ומרשימות

עיצוב הזמנות לחתונה אונליין או כל אירוע אחר, היא דרך נוחה ומהירה לעדכן את כל האורחים שלנו לעתיד, כי בכוונתנו לערוך אירוע ייחודי מסוגו – וכי כולם מוזמנים!

כאשר אנו מעצבים הזמנה על נייר, אנו עשויים להיתקל במעט מכשולים מעיקים כגון גדלים ספציפיים, מחירים משתנים ותמונה שבמחשב נראית נפלא, אך על הדף מאבדת מקסמה.

בניגוד להזמנות הנייר השגרתיות, הזמנות דיגיטליות אינן מזיקות לסביבה שלנו וכל האורחים שלנו מקבלים אותן בו-זמנית. כאשר אנו מבקשים לעצב הזמנה ייחודית לחתונה או לאירוע משמעותי, אף יהיה לנו מאוד פשוט להפיק אחת, שתעביר את המסר המדויק שלנו באופן אקסקלוסיבי.

נגישות וניידות אבסולוטיים

כאשר אנו בוחרים בהזמנות דיגיטליות לאירוע שלנו, אנו שולחים הזמנה אחת אחידה בו-זמנית לכל המוזמנים שלנו, באופן מסודר לחלוטין. הרשימה עצמה מסודרת בקובץ, כך שאין צורך לדאוג לאבד אותה – תמיד נוכל להביט בה ולבחון את המשתתפים. שכחנו להוסיף מישהו? בעולם הטכנולוגי אין צורך בטיפקס או בהתנצלות על איחור מביך – כל שיהיה עלינו לעשות, הוא להוסיף את המשתתף ובין רגע – הזמנה דיגיטלית כבר תמצא את דרכה לפלאפון שלו.

ברגע שלחצנו "שלח", הקסם קורה: בין רגע נקבל אישורי הגעה או סירוב מיידים, כך שאין שום צורך להתקשר או לרדוף אחר מוזמנים בשאלה אם ינכחו באירוע. אף יש לציין כי כאשר יהיה עלינו לערוך סידורי ישיבה ולהזמין מנות, יהיה לנו הרבה יותר פשוט לאמוד את כמות האורחים – כל שעלינו לעשות, הוא לבדוק בפלאפון שלנו.

עיצובים מרהיבים וססגוניים

כאשר אנו בוחרים בעיצוב שמככב על מסך, נוכל לפנות לגרפיקאים ולבקש מהם לייצר מגוון אינסופי של עיצובים, בהתאם לבקשות והדרישות הספציפיות שלנו. כל גרפיקאי יחוש כי באפשרותו להשקיע ולאפיין עיצובים יוצאי דופן עבורנו – משום שעיצובים דיגיטליים מעניקים להם יד יצירתית הרבה יותר חופשית. בנוסף, מסכי הפלאפון מציגים תוכן ותמונות באופן מבריק וייחודי, שנייר איננו יכול לדמות. גם אם כבר עיצבנו הזמנה על הנייר, אנו תמיד יכולים להעביר אותה בקלות לעולם הדיגיטלי ואף לשדרג אותה.

היבט נוסף הוא הפשטות, שבה אנו יכולים לשנות כל אספקט במראה ההזמנה: התמונה נראית מעט מצועצעת לפתע? התחרטנו על הנוסח? החלטנו שאנחנו לא אוהבים את הכיתוב? כבר לא מדובר בהחלטות של חיים ומוות!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע