במה לבחור? צלם מקצועי מומלץ או בחבילת צילום לחתונה

צרו איתנו קשר

תכנון חתונה זה לא עניין פשוט ובטח לא עניין זול, שכן יש לתכנן את החתונה בקפדנות ולבחור מגוון בעלי מקצוע כמו DJ, להקה, שפים פרטיים או קייטרינג לאירועים. עוד יש לרכוש שמלת כלה יקרה וחליפת חתן איכותית ולמצוא את המיקום הנוח ביותר לקיום טקס החופה, תוך בחירה ביום האטרקטיבי ביותר שניתן לקיים בו את האירוע. 

אם כבר בחרתם גן אירועים בשרון או אולם אירועים בכול מקום אחר, והתחלתם בתכנון חתונה – הגיע העת לשים את הדגש על בחירת צלם איכותי או בחירה של חברת צילום שתתאים לאירוע שלכם. בחירה כזאת נחשבת מבין החשובות ביותר! בעיקר משום שהצלם המקצועי יהיה אמון על הנצחת היום הגדול והרגעים המרגשים. לכן אין להתפשר! ויש לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר.  

אז במה כדאי לבחור? בחבילת צילום או בצלם מקצועי אחד?

אם אתם מתלבטים לגבי בחירת צוות הצילום, חשוב לדעת כי יש מספר משתנים שיספקו בחירה מושכלת ונכונה יותר. את ההחלטה יש לבצע על פי:

תקציב

בדקו איזה תקציב חתונה יש לכם לארגון האירוע וכיצד הוא יכול להתחלק בין שירותים שונים ובין בעלי מקצוע, כך שלא תחרגו ממנו. ערכו השוואת מחירים בין צלמי חתונה מקצועיים ובחרו את החבילה המשתלמת ביותר, או צלם שיציע מחיר משתלם ללא פגיעה באיכות או בשירות. 

גודל האירוע 

בחירת צלם חתונות צריכה להיות קשורה לגודל האירוע. עבור אירוע גדול של יותר מ 500 מוזמנים – כדאי לבחור חבילת צילום שתספק צלם שילווה אתכם מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה וינציח את הרגעים החשובים של ההתארגנות/ הפגישה הראשונה שלכם בסלון הכלות/ את החיבור עם המשפחות/ הכניסה לחופה וכמובן את הרגע המאושר של טקס החופה והריקודים. החבילה צריכה להכיל גם צילום מגנטים שיותיר מזכרות נפלאות לאורחים שלכם וצילום וידאו שנעשה באמצעות רחפן.

אם אתם מתכננים אירוע קטן של עד 200 מוזמנים – תוכלו לבחור בצלם מקצועי "חמוש" במצלמת סטילס שילווה אתכם בזמן האירוע. אם תרצו לקצץ בתקציב תוכלו למנות חבר או בן משפחה שיתעד במצלמה וידאו איכותית (מספיקה זאת של הסמארטפון) את הרגעים החשובים באירוע. את הצילום אפשר לערוך לאחר מכן בקלות באמצעות אפליקציות עריכה בנייד. 

מקצועיות וחיבור לסגנון התמונות

דגש אחרון – אבל לא פחות חשוב – שיש לשים אליו לב בבחירת צלמים לחתונה: הוא החיבור שלכם אל סגנון הצילום והמקצועיות שהצלם ישדר בעת הפגישה שתקיימו עמו לפני החתונה. כיום יש לא מעט סגנונות צילום עבור חתונה, החל מסגנון אומנותי/ דוקומנטרי/ צילומי קונספט ואווירה, עד לצילומי פרוטרט ויצירת תמונות ערוכות ומעניינות באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. וודאו כי איש או אשת המקצוע שאתם בוחרים יודעים לעמוד בזמנים, מפיקים תמונות שמוצאות חן בעינכם תוך בחירת צלם חתונות מקצועי בלבד. בהצלחה! 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע