בחירת ספקים לחתונה – איך עושים זאת נכון

צרו איתנו קשר

הספקים שתבחרו לחתונה ישפיעו על ההצלחה של האירוע. אתם מחפשים אנשי מקצוע אמינים והוגנים ומיומנים, שילוו אתכם יד ביד בדרך לחופה תוך שימת דגש על הפקת אירוע מנצח לשביעות רצונם של המוזמנים. ספקים טובים תורמים לרוגע הנפשי במיוחד באירוע מורכב ומרגש כמו חתונה. כיצד תדעו שהגעתם לאנשים הנכונים ושהם אכן יסייעו לכם במשימה? החל מהמקומות בהם מתחילים בחיפוש ועד הדרך בה בוחרים את המועמדים הסופיים.

זה הזמן להפעיל את הקשרים הנכונים

שלב ראשון מומלץ לבחון על מי החברים והמכרים שלכם ממליצים. הם יוכלו להעיד ממקור ראשון על איכותם המקצועית של אנשי המקצוע השונים ולספק חוות דעת מקיפה ואותנטית.
אפשר גם למצוא אנשי מקצוע מומלצים דרך אנשי מקצוע אחרים. לדוגמא – להתייעץ עם מפיק אירועים על ספקים שהוא עובד אתם ומכיר אותם או לבקש מאולם האירועים עצמו המלצה על תקליטן וצלם.
יש אולמות וגני אירועים שמחזיקים גם "תקליטן הבית" או "צלם הבית" ומציעים הנחה משתלמת על עבודה עם ספקים מטעמם כך שתוכלו להרוויח גם ספק שמכיר את המקום ובעל ניסיון וגם תוכלו לשכור את שירותיו בעלות משתלמת להפליא.

לחפש באינטרנט – לבחון את התוצאות

דרך נוספת היא לבצע חיפוש ממוקד בגוגל למשל אולם או גן אירועים באזור המבוקש ולבחון את השחקנים המובילים בכל תחום, מאינדקסים שונים ועד אתרי תדמית. אפשר גם לחפש לפי מאפיין מסוים ולא בהכרח לפי מיקום, נניח אולם אירועים על הים ולסרוק את התוצאות שמתקבלות. יש בגוגל וכן בפייסבוק דירוגים וביקורות שיעזרו לכם לגבש רשימה מצומצמת של מי שמבחינתכם מומלץ.
שימו לב לתוכן של הביקורת – האם התייחסו לתפקוד הספק בשטח, למחיר שהוא גובה, ליחס אישי, להכנה מקדימה לקראת האירוע, לתוצאות. התייחסו במיוחד לעמידה במבחן התוצאה. כלומר, בדקו את היסטוריית האירועים שארגן המקום ואילו סוג אירועים (גדולים, קטנים, בחוץ, בפנים), ציוד שיש בידי הספקים לשדרוג האירוע, פורטפוליו מרשים (לעיצוב האירוע, לצילומי וידאו וסטילס מאירועים לדוגמא). אתם לא רוצים פחות ממצוין לאירוע שלכם.  

התאמה אישית היא שם המשחק

לא כל ספק שהתאים לחברים שלכם מתאים בהכרח לחתונה שלכם. בסופו של דבר, כימיה היא עניין דינאמי. מומלץ להגדיר מראש רשימת צרכים ודרישות מספקים כמו למשל, זמינות בתאריך מסוים, אווירה ונוף או מיקום גיאוגרפי מועדף מגן או אולם אירועים, טווח עלויות שתהיו מוכנים לשלם לכל איש מקצוע מהתקליטן ועד הצלם.
כדאי לבצע שיחת הכרות ראשונית כדי לבחון אם הספק קולע לטעמכם ואם הוא "זורם" עם הבקשות שלכם ואם הוא נשמע לכם האיש הנכון לאירוע שלכם. לאחר שיחה ראשונה לבחירת הספקים המובילים, כדאי להיפגש עם כל אחד מהם פנים אל פנים על מנת לבחון התאמה מקסימלית.

יש דברים שצריך לראות

אומנם מפגש מקדים עם צלם מספיק בהחלט על מנת לגבש דעה בעניין, אבל בנושא של אולמות אירועים וקייטרינג וגם תקליטן – שווה לעשות מאמץ ולהגיע לחוות אירוע לדוגמא על מנת לבחון תפקוד הספק בזמן אמת. לראות איך נראה האולם כשהוא משנה אווירה מיום לחושך, איך התקליטן מתמודד עם הרוקדים ומתאים את הפלייליסט לפי שלבי האירוע השונים וכמובן לבצע טעימות מקדימות של מבחר מנות כדי לבחור את המנות שייכנסו לתפריט.

ניהול מו"מ לעניין

הפרמטר של המחיר משחק תפקיד משמעותי אצל רבים, אבל כדאי להפעיל גם שיקול דעת. לפעמים שווה לשלם יותר כדי לקבל איכות. יש לקחת בחשבון שבמועדים מבוקשים כמו עונת השיא של החתונות אתם עשויים לשלם יותר ועם זאת, אפשר בהחלט לנהל מו"מ על מנת להוזיל את המחיר או לקבל יותר מבחינת תוספת מנות, כוח אדם וכדומה או לשריין מראש ספקים מבוקשים וכך ליהנות גם ממחיר משתלם להפליא.

אל תתפשרו על הספקים לחתונה – מגיע לכם לחגוג בשיט הסטייל ובסטנדרט הגבוה ביותר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע