איך נכון לתעד בת מצווה?

צרו איתנו קשר

לבת שלכם יש בת מצווה בקרוב? מזל טוב! רגע לפני חגיגת המאורע המרגש חשוב לבחור את אולם האירועים שבו אתם רוצים לחגוג את הבת מצווה. לאחר שתבחרו את מקום האירוע  תצטרכו להחליט לגבי שיר הכניסה לאירוע, אטרקציות באירוע, השמלה שהילדה תלבש ועוד. כל האירוע עצמו חייב להיות מתועד בסרט וידאו ובתמונות סטילס על מנת שתהיה מזכרת לילדה מהאירוע וגם למשפחה עצמה. אז מה חשוב לשים לב בעת תיעוד בת מצווה ? התשובות בהמשך המאמר.

מה חשוב לשים לב בעת תיעוד בת מצווה?

סגרתם עם צלם וידאו וסטילס? הכל טוב ויפה' אך חשוב שתסגרו עם הצלם מראש זמנים מדויקים להגעה ועדיף שעה לפני האירוע, על מנת שלא יקרה מצב בו הצלם נתקע בפקק או שיש לו אירוע במקום אחר והוא לא מספיק להגיע. אירוע בת המצווה הוא אירוע חשוב עד מאוד לילדה לכן חשוב שהכל יתקתק בצורה המושלמת ביותר ללא כל תקלות, על מנת שהילדה לא תהיה לחוצה ממה שהיא באותו יום.

למה חשוב לתעד את בת המצווה?

כמו כל אירוע בחיים גם תיעוד בת המצווה הוא אירוע חשוב מאוד בו הילדה הופכת לנערה בוגרת יותר. באמצעות חגיגת בת מצווה במועדון ביחד עם חברי הכתה ניתן לתעד בצורה מושלמת את נערת בת המצווה בפוזות שונות. חשוב שהצלם הסטילס שאתם שוכרים יגיע עם מצלמה מקצועית וידע להוציא תמונות מיוחדות שהתמקדות היא בנערת בת המצווה. לכן אל תתפשרו על צלם לא מקצועי ומנוסה רק על מנת לחסוך כמה שקלים. חגיגת בת מצווה במועדון הוא יום מיוחד ומרגש עבור בתכם ועל כן הוא חייב להיות מושלם ולא פחות מזה.

על מה חשוב להתמקד בעת תיעוד בת המצווה?

בתיעוד בת המצווה חשוב שהתיעוד של האירוע עצמו יהיה מתחילת האירוע עצמו כלומר בקבלת פנים בכניסה, במופע הבידור באירוע עצמו בין אם זה ריקוד שהילדה הכינה ביחד עם כיאוגרף או זמר או להקה מוכרים שהילדה אוהבת. לאורך כל האירוע יש להתמקד ישירות בנערת בת המצווה וכן במשפחה הקרובה הסובבת אותה, בין אם זה ההורים הגאים, האחרים, הסבתות ועוד. חגיגת בת מצווה במועדון חייבת להיות מושלמת מכל הבחינות, לכן חשוב לתכנן ולארגון אותה ממש כמו אירוע חתונה מראש כמה חודשים בטרם היא מתקיימת. תכנון משמעו לבחור את מועדון האירוע שבו מתקיימת החגיגה כמה חודשים מראש, שאתם רואים מועדונים אחרים, להגיע לאירוע של אנשים על מנת לראות כיצד המסיבה מתרחשת בפועל וכן לבדוק את האוכל, התאורה, הסאונד שיהיה מספיק חזק, לבחור את הצלם המקצועי ובעל הניסיון על מנת שלא יגיע לו צלם חסר ניסיון שזהו האירוע הראשון בו הוא מצלם. את תכנון האירוע תוכלו לבצע עם מתכננת אירועים שתעזור לכם בתכנון האירוע מתחילתו ועד סופו.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע