איך מוצאים אולם לבת מצווה

צרו איתנו קשר

בת מצווה הוא אחד האירועים המרגשים בחייה של הילדה. הקטנה גדלה והיא בדרך להפוך לנערה. בת המצווה מסמלת את הכניסה שלה לגיל ההתבגרות וזו הזדמנות נפלאה בשבילכם, ההורים הגאים, לחגוג לה ובגדול.
רוב חוגגות בנות המצווה היום מחפשות דרכים אופנתיות לציון המאורע הייחודי בין אם זה בוק בת מצווה פוטוגני, חופשה חלומית בחו"ל או אירוע גרנדיוזי שלא נופל ברמתו מהפקה של חתונה מושקעת. שמלה נוצצת, תפאורה מרהיבה, אטרקציות מפתיעות, מוסיקה טובה וריקודים.

רוצים לייצר עבורה רגעים משמחים שהיא לא תשכח בחיים? לפניכם טיפים שיעזרו לכם לאתר אולם מנצח לחגיגות בת מצווה ולעצב מסיבה מרשימה לבעלת השמחה. שיהיה במזל טוב.

חיה בסרט? המציאות עולה על כל דמיון

תשכחו את האולמות הקטנים של פעם עם טוסטים ועיצוב של שנות ה-80 והמריאו על כנפי הדמיון ישירות לאולמות המלהיבים של היום. גני אירועים עצומים עם בריכה בחוץ, דק מרחף מעל המים, גן ססגוני מטופח וחללים שנראים כמו אחוזה בבוורלי הילס. מעטפת עצומה שמכניסה את החוץ אל הפנים וטכנולוגיה שמייצרת אפקטים של תאורה וסאונד מושלם.
חפשו אולם שקרוב לצירי התחבורה המרכזיים, כדי שלאורחים יהיה קל להגיע ועונה על הסטנדרטים העיצוביים שלכם – מצד אחד, מודרני ואורבני ומאידך, עטוף בשלווה ובטבע – כמו אולם אירועים לבת מצווה ברחובות.
ניתן לבחור מקום בו תוכלו לקיים את קבלת הפנים באזור החיצוני ולעבור לסעודה המרכזית ולריקודים בחלל הפנימי או לבחור היכל סגור לפי תנאי מזג האוויר. אל תתפשרו על אולם אסתטי עם צוות מקצועי המעניק לכם יחס אישי. הבת שלכם צריכה להרגיש כמו מלכה – לא כל יום היא חוגגת בת מצווה, נכון?

הטרנדים הגדולים בזירת האירועים

לפני שבחרתם אטרקציות וגיבשתם תכנית אמנותית, חשבו על קונספט מוביל לאירוע. למשל, בת מצווה בסגנון הוליוודי עם שטיח אדום, הגעת הנערה וחברותיה הקרובות בלימוזינה נוצצת, שמלה של כוכבת ומוסיקה מהסרטים או בת מצווה בהשראת הוואי בה הצבעוניות באה לידי ביטוי במלתחה, בתפאורה ובקישוט האולם, באוכל הטרופי ובאווירה האקזוטית. כשיש נושא לחגיגה קל יותר לתפור את כל הפרטים מסביב.
החליטו על פעילויות שיתאימו לאופי של האורחים ולחגיגה, בין אם אלה סדנאות חווייתיות כמו שזירת צמות או איפור, רקדניות שמפעילות את כולם ועושות שמח, עמדת מגנטים, קריקטוריסט שמאייר במהירות כל אורח ואורחת. אפשרות מעניינת היא לשלב בין מכונות משחק וסימולטורים להופעה חיה וכך לייצר תוכנית אמנותית מגוונת. היום קיימים גימיקים רבים ממראות סלפי ועד קירות גרפיטי, שעשועוני טריוויה ואתגרים שונים דרך מכשיר הסלולרי ועד קולנוע שבעה ממדים.

אוכל מיוחד – לא מה שחשבתם

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה המסחררת של האירוע וחשוב להשקיע בחוויה קולינרית לבת המצווה לא פחות מכל חלק אחר. תכננו עמדות אוכל במתכונת של יריד מזון ססגוני כמו בשוק תוסס, עמדות בהן מכינים את האוכל לנגד עיני הסועדים, מנות המוגשות בצורה מיוחדת, מפלים של שוקולד, הרים של ממתקים מהם ניתן לעצב תכשיטים, עמדת גלידות, עוגת פנקייקים ועוד מטעמים מעוצבים שעושים חשק לנשנש והכל מפוזר ברחבי האולם או מחוצה לו.

מתנות לאורחים וצילומים מקסימים
אל תשלחו את האורחים הביתה בידיים ריקות. חשבו על מגנט מעוצב עם הקדשה של בעלת השמחה או כל אביזר ייחודי שיהווה עבורם מזכרת. פנו לצוות צילום שיתעד את האירוע מכל הזוויות האפשריות, את הילדה בשעת שמחתה, ביחד עם החברות ובני המשפחה, בעת המסיבה או בעמדות השונות, במהלך הארוחה והאטרקציות. צרו מכל התמונות אלבום בו היא תהנה לדפדף גם בעתיד, להיזכר בבת המצווה המדהימה שתכננתם עבורה. שיהיה בשעה טובה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע