איך בוחרים לוקיישן מנצח לצילומים לפני האירוע?

צרו איתנו קשר

אחד הדברים החשובים ביותר לחתן ולכלה הוא התיעוד שישאר להם מהחתונה. חודשים של הכנות, התרגשות שיא ואירוע שבו משנים סטטוס הם בהחלט סיבה טובה לבחור בצלם מקצועי ומנוסה. למרות שהתיעוד המרכזי יתבצע באירוע החתונה שלכם, אתם גם עתידים להצטלם בצילומי טרום אירוע – לבד וגם עם בני המשפחה שלכם. איך תבחרו גם אתם את הלוקיישן המתאים ביותר? המדריך הבא יסייע לכם:

1. הפרמטר המוביל: העונה בה אתם מתחתנים

למרות שישנה עונת אירועים מרכזית – עונת הקיץ, זוגות מאוהבים מתחתנים לאורך כל עונות השנה – בסתיו, בחורף, באביב ובקיץ. לכן, עוד הרבה לפני שאתם קובעים את הלוקיישן, יהיה כדאי לסנן אפשרויות מראש על פי העונה בה אתם מתחתנים. כך לדוגמא, במידה והאירוע שלכם הוא אירוע חורפי, יהיה כדאי לשלול מראש אפשרויות קלאסיות למדי כמו חוף הים או צילומים תחת כיפת השמיים בפארקים פתוחים.

בעונת החורף ישנן רוחות חזקות וגשמים עזים, כך שהתיעוד הזוגי שלכם יכול להסתכם בשמלה שהתלכלכה מבוץ, איפור שנהרס בעקבות הגשם וחוויה פחות טובה לפני האירוע שלכם. מנגד, הדגש לצילומים בעונת הקיץ הוא צילום בשעות אחר הצהריים, כמה שיותר סמוך לאירוע. המטרה היא שתגיעו בכמה שפחות מגע עם קרני השמש והלחות הכבדה.

2. התאימו את הלוקיישן לשמלה ולחליפה

פרמטר נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא אופי הלוקיישן. ישנן הכלות שבוחרות ללבוש שמלה מודרנית וטרנדית, תוך שגם ישנן הכלות שבוחרות בשמלה קלאסית או בעיצוב וינטאז'. בכדי שהתיעוד יהיה כמה שיותר הרמוני, נסו לבחור לוקיישן מתאים. לדוגמא: כלות הלובשות שמלה קלאסית יוכלו להצטלם בעיר ירושלים שהיא סמל לעל זמניות, הכלות המודרניות יוכלו להצטלם בתל אביב העדכנית והכלות שביום חתונתן ילבשו שמלה בעיצוב וינטאז', יוכלו לבחור בלוקיישן עם רמזים עתיקים ונוסטלגים יותר כמו ביפו או בקיסריה.

3. בחרו תמיד בלוקיישן שקל להתנייד בו

חליפת חתן ושמלת כלה הם לא בדיוק המלתחה שאתם רגילים ללבוש. לכן, כדאי מאד שתגדירו לעצמכם לוקיישן שיהיה קל מאד להתנייד בו. אם לדוגמא לוקחים שוב את חוף הים, בחרו מראש בחוף שבו ישנו אזור מרוצף שיאפשר לכם להתנייד בקלות ולא על החול. לוקיישנים שקשה להתנייד בהם יאריכו את משך הצילומים, תוך שהם גם מבססים סביבה פחות נוחה ופחות אידיאלית לכם רגע לפני האירוע הגדול. אם בחרתם בחורשת טבע לדוגמא, הבטיחו מראש כי החנייה צמודה ללוקיישן בו תרצו להצטלם וכי לא צפוייה לכם הליכה ארוכה.

4. עד כמה הלוקיישן קרוב למתחם האירועים?

ודבר חשוב נוסף שלא תמיד לוקחים בחשבון: חשוב מאד שהלוקיישן בו אתם מצטלמים יהיה קרוב למתחם האירועים שלכם. אם אתם מתחתנים עם אולם אירועים במרכז, חשוב מאד שהצילומים שלכם יתקיימו בסמוך. בזמן שמתעדים אתכם בפעם האחרונה כזוג מאורס, האורחים היקרים שלכם מתחילים להגיע אל מתחם האירועים בכדי לחגוג אתכם את האהבה הגדולה שלכם. הדבר האחרון שתרצו הוא לעמוד בפקקים או להיות בלחץ של זמנים. לכן, חשוב שהמרחק בין לוקיישן הצילומים ובין המתחם יהיה קצר בכדי שתוכלו להגיע גם אתם בזמן אל האירוע של חייכם!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע