אולמות אירועים בראשל"צ

צרו איתנו קשר

מעוניינים לערוך אירוע משפחתי או עסקי, אבל אינכם מוכנים להתפשר על רמת האיכות שלו? מחפשים המלצה עבור אולמות אירועים בראשון לציון? "לזוז" הוא אולם אירועים חדיש ונגיש, הממוקם באזור התעשייה החדש של ראשון לציון מערב. זהו אולם המתאים לאירועים בסדר גודל קטן עד בינוני – 180 מקומות ישיבה ורחבת ריקודים המתאימה לכ-350 אורחים.

אתם מוזמנים לקרוא ולהבין מדוע ייתכן מאד שבזה הרגע מצאתם את האולם האולטימטיבי עבור החגיגה המשפחתית הבאה שלכם.

מה יש עבורכם באולם האירועים?

אולם האירועים לזוז יכול להיות כתובת אידיאלית לאירועים משפחתיים או עסקיים מכל סוג. חתונה, בר או בת מצווה, ברית מילה או בריתה, יום הולדת, יום נישואין, אירועי השקת מוצרים, ערב לגיוס משקיעים ויום כיף לעובדי החברה הם רק חלק מהאירועים שהאולם מתאים עבורם. האולם מציע עיצוב פנים מוקפד וכן מערכות טכנולוגיות מתקדמות מאד, שמשתלבות לאורך האירוע בדרכים שונות. בלזוז, כפי שניתן להסיק משמו, מושם דגש משמעותי על מוזיקה עכשווית ומקפיצה שקשה למצוא אורחים שיישארו אדישים אליה (או, ליתר דיוק: שיישארו ישובים במקומותיהם כשהם שומעים אותה). הלקוח יכול, כמובן, לבחור לעצמו את הסגנון המוזיקלי המועדף עליו.

אחד הפרמטרים להצלחה של אירוע הוא האוכן המוגש במהלכו. במקרים רבים זה מה שמבליט את האירוע ביחס לאחרים, וזה מה שהאורחים זוכרים ממנו בסופו של יום. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שהתפריט של אולם האירועים לזוז הוא בהחלט איכותי, בין אם בוחרים בתפריט חלבי ובין אם בתפריט בשרי. המנות הן טעימות, אסתטיות ומיוחדות.

באולם האירועים לזוז יוצאים מנקודת הנחה שאירוע אחד אינו יכול להיות דומה לאחר. תמיד האירוע מושפע מהסוג שלו, ממספר האורחים, מהמאפיינים של האורחים ובעיקר מהרצונות של המארגנים, חתני או כלות השמחה (או הוריהם, במקרה של אירועים שמעמידים במרכזם תינוקות או ילדים). לכן, אולם אירועים צריך להיות גמיש ולאפשר התאמה שלו למאפייני האירוע הספציפי. ידע רחב של אנשי המקום בתחום זה, יחד עם ניסיון בעריכת אירועים, מסייעים לבעלי השמחה לאורך כל הדרך. זוהי מעלה מרכזית נוספת של אולם האירועים לזוז, שכל אירוע הנערך בו הוא בבחינת עולם ומלואו.

יתרון מרכזי: נגישות

כל מי שעורך אירוע מעוניין שכמות גדולה ככל האפשר מבין המוזמנים תגיע אליו. עם כל הכבוד לסוג האירוע ולחשיבותו עבור האורחים, הסיכויים לנוכחות מרשימה של האורחים באירוע גדלים בצורה משמעותית כאשר הוא ממוקם באזור נגיש ונוח להגעה, בין אם ברכב ובין אם בתחבורה ציבורית.

מהבחינה הזו, אולם האירועים לזוז נמצא ביופי של נקודת פתיחה. ההגעה אליו היא פשוטה מכל מקום (בטח באזור המרכז, הפונה למכנה המשותף הרחב ביותר של האורחים), וגם מציאת חניה איננה אתגר. אי אפשר לומר את זה על כל אולמות האירועים הפועלים במדינת ישראל, על אחת כמה וכמה באזור המרכז הצפוף.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע