בחירת קייטרינג לאירוע שלכם

צרו איתנו קשר

בענף האירועים של ימינו, לפעמים, ובעיקר באירועים אינטימיים יותר, זה די מפתה לבקש מכול אורח להגיע לחגיגה עם מנת אוכל משלו, כדי לענות על צרכי הכיבוד. או לבקש מחבר או מבן משפחה להגיע עם המצלמה המפוארת שלו כדי לצלם את כולם ולהנציח את האירוע.

אבל חשבו על התוצאה הסופית, הן מבחינת הוויתור על שירותי קייטרינג לאירועים קטנים והן מבחינת הוויתור על שירותי צילום מקצועיים.

האם הפשרות הללו לא יגרמו לכך שאיכות המזון לא תתעלה מעל לרמת הארוחה המשפחתית היומיומית? או שהתמונות יהיו לא יותר מאוסף אקראי של צילומים דיגיטליים מהירים, שבקושי ימשכו תשומת לב בדף הפייסבוק שלכם?

אם אתם לא רוצים להסתפק בכך באירוע שלכם, מומלץ בחום, לא להתקמץ על רמת הגורמה שמציעות חברות הקייטרינג, וגם לא על צילומים מקצועיים ברמה אומנותית גבוהה, שיספק לכם צוות צילום מקצועי, מנוסה ואמין, אשר מתמחה בצילום אירועים.

וכעת, אם כבר הזמנתם את הצלם לאירוע שלכם, סיכמתם על מספר השעות ועל המחיר הנדרש, אתם יכולים להתפנות לבחירת הקייטרינג שיוכל לשמח את האורחים ולהעלות חיוכים על פני כולם, חיוכים שיונצחו גם במצלמה, למזכרת נהדרת.

בחירה מקוונת

אם אתם דומים לרוב האנשים בעולם הדיגיטלי של ימינו, תוכלו לבדוק ביקורות מקוונות על חברות קייטרינג שיתאימו לאירוע שלכם. אחרי הכול, חוויה שלילית של לקוח אחד תוכל לחסוך לכם בזבוז זמן והוצאות. ואגב, עצה זו טובה גם להזמנה של כל שירות אחר לאירוע, כגון: הזמנת פרחים, די.ג׳יי או צוות צילום.

ארוחה טעימה מסוגלת לרומם את האווירה ואת מצב הרוח של הנוכחים, גם של אלה שהגיעו קצת מדוכדכים למפגש. אבל, ארוחה גרועה היא פשוט ארוחה גרועה. והטעם המר שנותר בפה יכול להאפיל גם על השירות הסימפטי והמסור של המלצר המהודר והחייכני. זוהי אחת הסיבות בגינה בחירת קייטרינג לאירוע שלכם כל כך חשובה.

אוכל נהדר אשר מוגש באירוע שמרחשים בו כמה תקלות קטנות, עדיין ישאיר את האורחים בתחושות של אושר ושביעות רצון. אבל אוכל שהוא לא מספיק איכותי או ממש נורא, יאפיל על כל שאר ההיבטים הנפלאים והמתוכננים היטב של האירוע שלכם.

לכן, חשוב להקדיש קצת זמן ומחשבה באשר לבחירת הקייטרינג לאירוע שלכם ולקחת בחשבון כמה נקודות חשובות.

איפה להתחיל?

לעתים קרובות, הקייטרינג הוא הסעיף הראשון או השני בתקציב האירוע. הסכום שמושקע בהזמנת מזון ומשקאות יכול להשפיע באופן משמעותי על הכסף שיישאר לדברים האחרים.

האירוע שלכם חשוב לכם והוא אמור להיות חשוב גם לחברת הקייטרינג שלכם. לכן, לפני שאתם בוחנים את אפשרויות התפריט ואת המחירים, בדקו את רמת השירות. האם חברת הקייטרינג תגיב במהירות לשיחת טלפון או להודעה שלכם? אם לא מתקשרים אליכם חזרה לפני שאתם שוכרים את שירותי החברה, חשבו איזה סוג של שירות תקבלו אחרי שכבר שילמתם את המקדמה.

להיות ספציפיים לגבי הצרכים והציפיות שלכם

כל חברת קייטרינג מציעה מגוון תפריטים ובונה את התמחור של הרכב הארוחה, כך שלהשוות אחד לשני יכול להיות די מאתגר. היו ספציפיים לגבי סוג האירוע שלכם, סוג האוכל שאתם רוצים שיוגש באירוע והציפיות שלכם לגבי התפריט והשירות.

חברת קייטרינג שבאמת מעוניינת לשרת את האירוע שלכם, אמורה להקדיש לכם זמן כדי להכיר אתכם, ללמוד על סוג האורחים ולשאול שאלות רבות לגבי האירוע והתפריט שעליו חשבתם.

החוויה חשובה

חברת קייטרינג, המתמחה בהגשה אלגנטית המתאימה לאירועים רשמיים, לא יכולה להתאים לאירוע פחות מעונב, כמו ברביקיו המתקיים בחוץ. לכן, בדקו אם לחברה יש ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים, כדי למנוע טעויות ולא לשכור אוטומטית את שירותיה של חברת הקייטרינג, רק בגלל המוניטין הטוב שלה.

במקום זאת, דברו עם נציג החברה על הצרכים שלכם, ובו בזמן, חפשו הצעות אחרות, של חברות המנוסות בסוג האירוע שאתם מתכננים. חברת קייטרינג טובה תרצה לשמור עליכם בתור לקוחות, ותודיע לכם מראש אם לא תוכל לספק את סוג הארוחה שאתם מחפשים.

לא רק האוכל חשוב

כשאתם בוחרים קייטרינג, אל תשכחו שאתם שוכרים את החברה עבור המזון, המשקאות והשירות. כלומר, זה כולל את השירות שתקבלו כלקוחות, כמו גם את השירות שיקבלו האורחים באירוע. בררו מראש: כמה מלצרים ישרתו את אורחי האירוע, מה מידת הניסיון שלהם בעבודה באירועים דומים לאירוע שלכם, וכמה עובדים יועסקו באירוע בתפקידי פיקוח.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע