דגשים חשובים לבחירת צלם לאירועים עסקיים

צרו איתנו קשר

בחירת צלם איכותי היא המפתח לתיעוד של כל אירוע העסקי וחלק אינטגרלי מבניית התדמית של החברה שלכם. יתרה מכך, משום שהתמונות של כל כנס עשויות להתפרסם במגזינים מקצועיים, חשוב שתבחרו את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם. הנה כמה דגשים עיקריים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

ניסיון בתחום של צילומי תדמית ושטח

משום שבכל אולם כנסים אתם תגלו מערכת תאורה שונה, חשוב לבחור בצלם אשר מנוסה בצילומי שטח ומכיר את כל טכניקות החשיפה. כדאי גם לשים לב לפורטפוליו של כל צלם ולהעדיף צלמים אשר מכירים את תחום האירועים העסקיים מקרוב. כך, תוכלו להיות בטוחים שכל התמונות יצאו באופן משביע רצון וכי האיכות של כל תמונה לא תיפגע מסוג האור שקיים במתחם האירועים.

שליטה בתוכנות הגרפיקה של חברת אדובי

כאמור, איכות התאורה של כל אולם כנסים היא שונה וכך גם הקומפוזיציה שניתן להפיק בכל רגע. בכדי שתוכלו ליהנות מתמונות מרוטשות ולצמצם עד למינימום את הפגיעה בכל תמונה, חשוב שהצלם הנבחר יגלה שליטה בסט התוכנות של חברת אדובי. תוכנות כדוגמת: פוטושופ או לייטרום, יאפשרו לכם לקבל תמונות נהדרות בכל תאורה, מזג אוויר ולתקן מגוון של תקלות בתוך שניות.

זמינות מלאה לאורך כל שעות האירוע

מכיוון שאתם רוצים שהצלם ישהה לאורך כל האירוע שלכם ולא ימהר לעבודה נוספת, חשוב לוודא תחילה האם הוא פנוי לכך. שאלו את הצלם מהם האפשרויות שהלוז שלו מציע והתעקשו לערוך חוזה מחייב בין שני הצדדים. אחרי הכל, לא הייתם רוצים שדווקא בזמן הנאומים האחרונים, הרמת הכוסית וטקס החתימה – אתם תישארו ללא צלם מקצועי.

התמחות בצילומי תקריב ופורטרט

צילומי התקריב ( קלוז – אפ ) הם ללא ספק אחד ההתמחויות החשובות ביותר אצל כל צלם אירועים עסקיים. העניין נובע מכך שאירועים עסקיים הם הזדמנות חד פעמית לצלם פורטרט מודרני וזאת מכיוון שאין כל צורך להשקיע בתפאורה או בלבוש מתאים. לפיכך, מומלץ להעדיף צלמים אשר יש להם את הציוד המתאים לצילומי קלוז אפ ורקע ממשי בתחום המורכב הזה.

היכרות עם עולם הפרינט והניו מדיה

בגלל שחלק מהתמונות עשויות לשמש את החברה שלכם בהודעות לעיתונות ולהתפרסם במגזינים מקצועיים, חשוב לבחור צלם שמכיר את עולם הפרינט והניו מדיה. ההיכרות של הצלם עם שתי עולמות אלו תעניק לכם יתרון משמעותי בכל שימוש עתידי בתמונות. כך, תוכלו להשתמש בהם כחלק מהקטלוג העסקי של החברה ולהוסיף אותם לעמוד הלינקדאין או למיילים שיבשרו על הכנס העסקי הבא שלכם.

לסיכום, חשוב לבחור צלם אשר יספק לכם תמונות איכותיות מהאירוע העסקי שלכם ויעניק לכם ליווי מקצועי גם אחרי שהכנס מסתיים. לשם כך, הקפידו לבחור צלם מנוסה, בעל ידע בתוכנות הגרפיות הפופולריות בשוק והתמחות בצילומי תקריב.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע