איפור עמיד לצילומי זוגיות במים

צרו איתנו קשר

אם חשקה נפשכם בבוק זוגי מושקע ואמנותי, הכולל תמונות מהממות במים, שמאפשרות אפקטים והעמדות ייחודיים, עליכם להבטיח, שהאיפור שלכם שרת אתכם נאמנה. לא כל איפור מיועד לעמוד בחשיפה למים, וחבל שכל התכנון והרעיונות המיוחדים לצילומים מרהיבים ירדו לטמיון, רק משום שהאיפור שלכם לא עמד במשימה.

צילומים בכל מקום

נכון שניתן להפיק ולצלם תמונות מדהימות גם ביבשה, וכל סט מאפשר אינספור רעיונות אמנותיים ומחמיאים. תוכלו להצטלם בשדה פרחים, על שפת נחל מפכה, ביערות קסומים, או אף בכרך סואן. גם לשעת הצילומים השפעה על האור האופף את התמונה, ועל האווירה שהוא מייצר. בנוסף, קיימת האפשרות של צילומים באולפן, בו הסט הוא תפאורה שהוכנה בקפידה, והצלם משתמש באמצעי תאורה מיוחדים על מנת להוציא את המיטב שבכם לאור. אך צילומי זוגיות במים הם משהו מיוחד.

צילומים במים

צילומים במים מאפשרים תנועה מיוחדת, ואווירה קסומה, צבעוניות שמרהיבה, ואינספור העמדות שלא ייתכנו ביבשה. בנוסף,למי שקשור לים, ועוסק בתחביב או מקצוע ימי, הסביבה המימית מהווה בית שני, וצילומים במים יתחברו למהותו הפנימית, וידגישו את עצמתו ויחודו.

מי צריך איפור

כשמדובר בצילום, כולם צריכים איפור, נכון שעבור מי שמעוניין בצילומים "טבעיים" יותר, יתאם איפור קל במראה טבעי, אולם על מנת שתיראו במיטבכם, כדאי שתתאפרו בהתאם לפני הצילומים. חובבי הדרמה יוכלו ליהנות מאינספור אפשרויות להעשרת האפקט הדרמטי של הצילום בעזרת איפור מסיבי, בעוד שהנטורליסטים יעדיפו איפור מינימאלי

התכוננו מראש

על מנת שלא תמצאו עצמכם נטפי איפור וחסרי אונים בשעת הצילומים עצמם, הכינו עצמכם מראש. רכשו איפור עמיד במים, ועדיף כזה שקיבלתם עליו המלצות ממביני עניין ומומחים בתחום. נסו את האיפור לפני הצילומים, לראות שהוא אכן עומד בהבטחות היצרנים, ושלא יאכזב אתכם ברגע האמת.

העיקר החוויה

לאחר שהתכוננתם והכנתם את כל הדרוש לכם, אתם מוכנים ליום הצילומים. קבעו תאריך, מקום ושעה, הביאו איתכם את צלם הבית שלכם, או שכרו את שירותיו של צלם מקצועי, וצאו לדרך. חשוב שתזכרו שהחוויה צריכה להיות משמחת ומהנה, חגגו את החיים, את הים ואת הזוגיות שלכם, והתוצאה תהיה צילומי זוגיות במים שמשדרים יופי, אהבה, והנאה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע