כך תצלמו תמונות חתונה מושלמת באולם אירועים

צרו איתנו קשר

יום החתונה לחוץ ולא הספקתם למצוא לוקיישן מתאים לתמונות שלפני? אתם לא אוהבים את הרעיון של תמונות חתונה לאור השקיעה בחוף הים? יש לנו כמה הצעות עבורכם לפוטו-אופ מושלם גם באולם

בכל מה שקשור בפינות או מקומות שמתאימים לצילומי חתן וכלה, תשמחו לדעת שגם באולם האירועים יש הרבה מקומות ואופציות לתמונות שלפני החופה. בואו נאמר שאם הצלחתם למצוא אולם אירועים בתל אביב, הרוב תלוי רק בדמיון שלכם.

חפשו את הפינה הירוקה

בכל אולם אירועים, ובמיוחד אם מדובר בגן אירועים, יש פינות ירוקות. באולמות הן לרוב נמצאות באזור קבלת הפנים או שהן 'ממלאות' פינות ואזורים שבעלי האולם מעריכים שהם אזורים מתים: כאלה שאין בהם מספיק מקום לשולחן או שלא רוקדים בהם. 

סדרו כמה עציצים במקומות ובמיקומים הנכונים, התייצבו בזווית טובה למצלמה וכל הסיכויים הם שתצליחו להוציא לפחות תמונה או שתיים של "צילומי חוץ" מהממים. 

החדר במלון? לא במלון!

בהרבה מאולמות האירועים, אם לא בכולם, יש היום סוויטה קטנה שמיועדת לחתן ולכלה. אם החדר מרוהט יפה והוא אלגנטי, השתמשו בו ממש כאילו הייתם משתמשים בחדר שכור במלון. קחו בקבוק או שניים מהבר או שמפניה בדלי קרח ושתי כוסות, צרפו זר פרחים גדול ויפה והנה יש לכם סט מושלם. 

חופשיים על הבר

השתמשו בבר של המקום בתור רקע לצילום הפרוע של טרום-החתונה, עוד לפני שמתחילים לרקוד. שתו צ'ייסר, תצחקו ותיהנו, ותנו לצלם לתעד את הרגעים האלו. 

הזמנתם קיר צילום? השתמשו בו

היום יש קירות צילום מכל מיני סוגים. הדיגיטליים מציעים את האופציות הטובות ביותר מהרבה בחינות, כיון שאתם יכולים לבחור את הרקעים שנראים לכם המעניינים ביותר. מצד שני, גם מסך לבן או ירוק מאפשרים ליצור תמונות מעניינות בעריכה שאחרי הצילום. 

קחו כמה תמונות בפוזיציות (העמדות) שונות ליד קיר הצילום, וטפלו בהן אחר כך בסטודיו. 

הצטלמו במקומות הכי לא צפויים באולם עצמו

בכל אולם אירועים יש "מאחורי הקלעים" ויש הרבה אנשים שעובדים וטורחים על האירוע: בקשו רשות להיכנס למטבח והצטלמו שם על רקע ההכנות והעובדים. צלם או צלמת טובים יוכלו ליצור תמונה עם הרבה תנועה מאחוריכם, שתשדר את ההתרגשות והאקשן שלפני האירוע עצמו. 

שתפו את החברים שלכם

הם מלווים אתכם כבר שנים רבות, ואולי אפילו היו אחראים לזה שאתם ביחד. אל תגבילו את התמונות שלפני החתונה רק לצילומים זוגיים: הצטלמו איתם. שימו אותם בפרונט או ברקע, תנו להם להשתולל תוך כדי זה שאתם דווקא לא זזים וכך תיצרו תמונות מעניינות, שישמשו אתכם כמזכרת לשנים רבות. 

בהצלחה, ומזל טוב. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע