טבעות אירוסין זולה

צרו איתנו קשר

הגיע היום הגדול אותו דמיינתם ותכננתם כבר זמן רב. אתם יוצאים לרכוש את טבעת האירוסין מדובר בהחלט במאורע מרגש במיוחד. אך לפני שאתם יוצאים לדרך עליכם לזכור. רכישה של טבעת אירוסין לא חייבת לקרוע לכם את הכיס. יש גם טבעות זולות.

היום הגדול בו אתם עומדים להפוך לזוג מאורס הוא בהחלט יום משמעותי עבורכם. יש כאלה שמאבדים לגמרי את הראש ורוכשים את הטבעת אירוסין הכי יקרה אותה הם מוצאים בחנות עם יהלום גדול ונוצץ, כאילו וזה מה שיגרום לחיים שלהם להיות נוצצים יותר. הם טועים טעות חמורה. הטבעת היא בהחלט חשובה וצריך להשקיע בה, אך אחרי הכול מדובר בסך הכול בטבעת, ולא חייבים להיסחף ולהוציא עליה עשרות אלפי שקלים.

טבעת איכותית היא לא תמיד יקרה

אז זה לא שאמרנו לכם להיכנס לחנויות של הכול בשקל או של הכול בדולר ולבחור טבעת פלסטיק. אך יש בהחלט אפשרות לרכוש יהלום במחיר שפוי. צריך רק למצוא את החנות הנכונה המשווקת את החומרים ואת המוצרים האיכותיים תוך שמירה על קו המחירים הנמוך.

לחילופין – ישנה אפשרות לפנות ישירות אל משווק עצמאי או אל היצרן וכך גם לחסוך את הפערים במחירים ההולכים אל כל המתווכים שהטבעת עברה דרכם עד שהיא הגיעה אל החנות. כלומר ההתנהלות המחושבת והנכונה, זה מה שיכול לעשות את ההבדל המשמעותי במחיר שעשוי להגיע לכמה מאות שקלים, ובמקרים מסוימים אפילו ליותר.

לא מגזימים…

טבעת אירוסין אמורה להיות שימושית ונוחה לענידה. אין טעם שתקנו מרוב התלהבות טבעת עם יהלום בגודל אסטרונומי שאכן אף אחד עוד לא ראה מעודו, אך גם אף אחת אינה מסוגלת לענוד עב"ם כזה. היד שלנו חייבת להיות משוחררת ושימושית גם כאשר אנחנו עונדים טבעות. לכן, חשוב לשים לב כי הטבעת תהיה נוחה ובגודל סביר בלי הגזמות.

חייבים יהלום?

יש כאלה שילכו על אבן זולה יותר, אך מרשימה לא פחות מהיהלום. ישנה אפשרות לרכוש אבן זרקון שזוהי אבן דומה מאוד ליהלום ורק עין מקצועית במיוחד תוכל לשים לב להבדל. כולנו יודעים כי התכשיט שהכי נוטה להיעלם זוהי הטבעת. יהיה לכם הרבה פחות עוגמת נפש אם דבר כזה יקרה לטבעת עם אבן שאינה מקורית.

גם כאשר אתם בוחרים אבן חלופית, שימו לב לאיכות ובררו האם האבן תמשיך להיראות ואפילו להתנהג כמו יהלום לאורך זמן. אם הברק של היהלום יועם עם הזמן, הרי שלא עשינו כלום.

מחפשים טבעות אירוסין? זכרו, לא חייבים להתרושש מהקניה ולא צריך להיכנס למוסר תשלומים למשך חודשים ארוכים. אפשר בהחלט להשיג טבעות אירוסין נאות ומכובדות במחיר שפוי וסביר.
אז רכשו בחכמה, השקיעו באיכות, ותיהנו ממוצר מושלם.
ומה עוד? כמובן – שיהיה במזל טוב!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע