חמישה סוגי צילום שאתם רוצים לחתונה שלכם

צרו איתנו קשר

רבים מהזוגות הנשואים יעידו שהחתונה שלהם הייתה מושלמת רק חבל שלא היו יותר תמונות.
אם בעבר אנשים הסתפקו בשעה של וידאו ותמונות סטילס לאורך כל הערב, היום מדובר בענף המתחדש כל הזמן ומוצא דרכים חדשות ומרעננות לשעשע את באי האירוע וכמובן את החתן והכלה.

אספנו לכם חמישה סוגי צילום שאתם פשוט חייבים שיהיו בחתונה שלכם:

מצלמת הסטילס:

כולנו מכירים אותה, כולנו השתמשנו בה ולמעשה, עד היום משתמשים בה בתוך המכשירים הסלולריים שלנו. אך נושא הסטילס הוא נושא עמוק מאוד המצריך למידה והבנה של רזי המקצוע.

כאשר אתם בוחרים צלם, חשוב שתיקחו צלם שמבין בנושא הצילום, למד אותו ויודע איך לתפוס תמונות טובות. הוא חייב לאהוב את המצלמה שלו ולדעת איזו יש לו בידיים ולמה דווקא היא. כמו כן, אל תשכחו לבקש תיק עבודות.

מצלמת הוידאו:

כמו מצלמות הסטילס הרבות, גם מצלמת הוידאו תופסת מקום נכבד בתוך אולם אירועים. רבים האנשים שמחזיקים מצלמת וידאו ובן רגע מרגישים מקצוענים, אך טעות זו יכולה להוביל לסרט חתונה מאכזב שלא תפס את הרגעים הנכונים בזמן הנכון.

בכדי שסרטון החתונה שלכם יצא טוב, צלם הוידאו חייב לעבוד בסנכרון מושלם עם צלם הסטילס. בדרך כלל תוכלו למצוא ששני סוגי הצלמים עובדים ביחד בכדי לקצר לכם תהליך חיפוש.

מגנטים:

מי לא אוהב מגנטים? כולנו אוהבים ללכת לאירוע, להצטלם ולדעת שממש ברגע זה אפשר לראות איך יצאנו וגם לקחת איתנו כמזכרת הביתה. עסקים רבים הוקמו בזכות צילום המגנטים והרעיון תפס תאוצה וכיום כמעט ולא ניתן למצוא חתונה בלי מגנטים.

גם בנושא זה עשו חקר שוק, איזה עסק הוא המשתלם ביותר, כמה זמן לוקח לו להדפיס את המגנטים, כמה מגנטים הוא מפיק לערב שלם וכן הלאה.

עמדת צילום – פופ אפ:

בין הטרנדים הכי חזקים שקמו בתקופה האחרונה. העמדה בעלת תפאורה לבחירתכם, עם שלטים בעלי כיתובים מצחיקים או מרגשים, היא  מותרת לכולם וכל מה שצריך לעשות זה פשוט ללחוץ על כפתור הצילום והמצלמה תצלם אתכם בפוזה שלכם, ללא צלם ולכמה זמן שתרצו.

גם תמונות אלה מודפסות כמגנטים ומעניקים מגנט יותר אישי, בעל זיכרון יותר סנטימנטלי.

מצלמת הרחפן:

עם המצאת הרחפן, אפשר להגיד שהוא נמצא בכל מקום וביתר קלות. צלמי חתונות רבים אוהבים להשתמש ברחפנים על מנת לתת עוד נפח ליום המאושר בחייכם.

מלצלם את המפגש ביניכם לאחר שאתם לבושים ומאופרים ועד למבט כולל על החופה ואורחיה.

כמובן שקיימים עוד רעיונות רבים לאיזה מצלמה אתם רוצים שתהיה בתוך אולם אירועים בו תבחרו לערוך את חתונתכם. קיימים ספרונים קטנים מלאים בתמונות שאורחיכם יצרו, זהו רעיון מצוין למזכרת מדליקה וחדשנית, קיימות סוגי מנורות אשר הצלמים יכולים להלביש על מצלמותיהם ולהעניק עוד צורות צילום מעניינות.

הכל תלוי אך ורק בכם. מזל טוב!!!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע