שמלת כלה וצילומי החתונה – איך משלבים אותם ביחד?

צרו איתנו קשר

החתונה היא אחד האירועים המשמעותיים בחיינו, ועל כן אנו מתכננים אותה בקפידה ובזהירות ומתכוננים כך שהכל יהיה בדיוק לפי רצוננו. אחד התכנונים המרכזיים של כלה היא שמלה החתונה שלה. תהליך הבחירה ארוך ומעורבים בו שיקולים רבים כמו כסף, נוחות, נראות ופרקטיקה. אך בסופו של דבר הבחירה תלויה ברצוננו האישית ולא מסתמכת רק על השיקולים הפרקטיים, אז איך משלבים זאת עם צילומי החתונה?

אתר הצילומים

ישנו מגוון כה רחב וססגוני של אתרים לצילומי כלה. בימינו ניתן לראות צילומים כמעט בכל אתר וסיטואציה, במיוחד כשמנסים להיות מקוריים במיוחד או לעשות דברים נועזים וחדשניים. באופן כללי כדאי להתאים את המיקום של הצילומים – מעבר לנוחות אישית טעם ונוחות, לשמלת הכלה, אחרת הם עלולים לצאת מעיקים, לא נוחים ובעקבות כך פחות מחמיאים ולהשפיע על האירוע שלכם.  המקומות הנפוצים ביותר לצילומים הם מקומות חיצוניים- בטבע או בעיר, והצרכים בהם שונים.

שמלות כלה וצילומים בטבע

צילומים רומנטיים על חוף הים בעת שקיעה, צילומים בחורש או בשדה או סתם צילומים במדשאה ציורית גדולה – כל אלו מהווים סכנה עבור שמלות כלה ארוכות ומשתפלות במיוחד. לכן בבחירת המיקומים הללו כדאי לקחת בחשבון שהם מתאימים לשמלות קצרות (או באורך 3/4) וקלילות יותר, שיוכלו לעבור את הצילומים מבלי להיפגע ולקבל כתמים מהצמחייה, החול או בעלי החיים שמסביב. בנוסף, מקומות כאלו חשופים יותר לרוחות ושמש ולכן כדאי לחשוב מראש האם השמלה מתנפנפת במיוחד או אם יש מחוך צמוד שיגביר את הזיעה.

סביבה אורבנית או כפרית

צילומים בעיר העתיקה יד ביד, צילומים על גשרים או על בניינים גבוהים ובאופן כללי צילומים ברחובות עיירה ציורית, כל אלו צילומים מעט קלים יותר לוגיסטית, ומאפשרים יותר חופש עם שמלת הכלה. גם שמלות כלה נפוחות של נשפים יכולות להסתדר לא רע בעיר, ועדיין חשוב לזכור שגם הרחוב לא מקום סטרילי ויש להיזהר עם השמלה וקצותיה. כדאי מאוד להיזהר מעמודים ומחפצים כלשם שעלולים לתפוס את השמלה ולפגום בה. בנוסף לכך, אתרים כאלה נוטים להיות צפופים יותר באנשים ומכוניות. כאשר אתם בוחרים לעשות צילומים במקום הומה כנראה שתחוו הרבה הערות מעוברים ושבים, במיוחד על השמלה והבגדים וכדאי לקחת את העניין בחשבו ן- יום הצילומים ארוך ועלול להיות מעייף ומתיש לכן אם מצבים מרובי אנשים ותשומת לב גורמים לכם להרגיש לא בנוח, אולי כדאי לוותר על צילומים בעיר גדולה. 

מזג האוויר

רוב הצילומים מתקיימים בחוץ ולכן מושפעים באופן ישיר ממזג האוויר. הבעיה הגדולה שלנו בכל הנוגע למזג האוויר היא שלעיתים הוא לא צפוי ולא פועל לפי התוכניות. איך מתמודדים עם גשם לא צפוי? רוחות? חום או עננים? הנה כמה טיפים ופתרונות.

שמלת כלה לצילומי חורף

בצילומי חורף הסכנה המרכזית היא גשם, קור, סגריריות או רוחות. כל אלו עלולים להעיב על הצילומים ולהרוס את התוכנית, אם לא מתוכננת בקפידה. לכן בצילומים כאלו כדאי להביא כמה אביזרים ליתר בטחון או למקרי חירום והחושבים בניהם- מטריה, ועליונית שמתאימה לשמלה. המטריה חשובה כמעט כמובן מאליו ותשמש למקרים של גשם פתאומי או טפטוף, והעליונית צריכה להיות מתאימה לשמלה במידה והכלה רוצה להצטלם איתה, או אפילו בשביל מקטעים של בין צילומים. כאשר ישנו מזג אוויר סגרירי ורוחי, כדאי למצוא מקום פינתי שנותן מעט מנוס מהרוח ומונע את הסכנה שהשמלה או השיער יסתבכו.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע