שילוב של צלם אירועים עם מגנטים לחתונה שלכם !

צרו איתנו קשר

בשנים האחרונות, אין חתונה, בר מצווה, ברית מילה, אירוע חברתי, יום הולדת, או אירוע חברה

שאין בו צילום מגנטים וכבר מזמן המגנטים הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מכל האירועים האלו. 

ההשקעה במגנטים חייבת להיות מרבית ואיכותית כי זו למעשה המזכרת של האורחים מהאירוע וכנראה שכל פעם שהם יפתחו את המקרר או ייצאו דרך דלת הכניסה של הבית הם הסתכלו על המגנט וייזכרו ביום המיוחד שלכם.

הרבה זוגות צעירים שמתחתנים ומחפשים צילום מגנטים לחתונה נתקלים בבעיה – איך יודעים שצלם המגנטים שאנחנו לוקחים יודע לעשות את העבודה כמו שצריך? אז לפני שיוצאים לדרך, ריכזנו עבורכם כמה פרמטרים חשובים בבחירת הצלם ליום המאושר שלכם.

כמובן שממבט על המגנט אפשר לראות אם מדובר במגנט איכותי או באיכות ירודה. אך ישנם אלמנטיים טכניים שאותם אנחנו צריכים לבחון כדי שבעתיד, כשתרצו להראות לנכדים שלכם את המגנט מהחתונה שלכם, לא תיראו כמו רוחות צפות בתמונה. 

פרמטרים כמו התרשמות מתיק עבודות, בדיקת המלצות, החיבור שלכם לצלם (שהוא בעצם תופס את הרעיון של מה שאתם מנסים להשיג באמצעות המצלמה שלו) וקליק ראשוני (איך לא?) הם חשובים בכל הנוגע לבחירת צלם המגנטים שלכם. אבל פרמטר חשוב עוד יותר הוא איכות הציוד שיש לאותו צלם, לכן יש לבדוק מראש (ועדיף אפילו לראות ויזואלית) את ציוד הצלם ויש לוודא שיש לו ציוד מקצועי כמו מדפסת תרמית,ניסיון בצילום עם וותק של מס שנים, ואתר שאפשר לראות דוגמאות מאירועים שונים כמו חתונות צהריים וכו…

כמה מגנטים מודפסים באירוע ואיך מחלקים אותם?

באירוע עצמו, תקבלו מגנטים ללא הגבלת כמות. כלומר שאם בתמונה מופיעים 4 אנשים, התמונה תודפס 4 פעמים. פשוט. המגנטים יחולקו לאורחים שלכם על גבי לוח עץ דקורטיבי או כל רעיון אחר שתרצו ליישם.

גימיקים למגנטים בחתונה – כן או לא?

ישנם כל מיני זוגות שאוהבים לשלב גימיקים בצילום כמו משקפיים, כובעים, משרוקיות, סטיקלייטים או אפילו עמדת צילום סלפי שמצלמת את האורחים בעצמה. זה לגמרי תלוי במה שאתם אוהבים וכמה רחוק אתם מוכנים ללכת, תנו למחשבות שלכם לסחוף אתכם ואל תהססו – זה היום שלכם, אז תכוונו הכי גבוה שאפשר.

איך בוחרים מסגרת למגנטים בחתונה שלי?

אז יש כל מיני סוגים של מסגרות בעיצוב פולארויד, מסגרות צבעוניות ואפילו עם לינק כתוב שמנתב אל חשבון הפייסבוק או האינסטגרם שלכם, ויש צלמים שאף מדפסים על התמונה גם ברקוד שאותו האורחים יכולים לסרוק כדי לקבל גישה למאגר התמונות דרך הפלאפון (מגניב לא?). אבל שוב, כמו הגימיקים, אתם תצטרכו לבחור את הדבר שאתם הכי מתחברים אליו שיהיה להם הכי מתאים בעין.

רגע רגע, אבל מה טווח המחירים עבור מגנטים לחתונה?

  • חתונה קטנה עד 200 מוזמנים – 1000-800 ש”ח
  • חתונה ממוצעת המכילה 300-350 מוזמנים – 1500-1200 ש”ח
  • חתונה מעל 400 מוזמנים ומעלה – 1800-1500 ש”ח

ייתכנו מקרים שבהם תהיה עלות נוספות כמו שעות עבודה מרובות יותר, אירוע במיקום רחוק, סוג הדפסה או בלוק עץ ועוד. לכן חשוב מאוד ליישר קו עם הצלם על הפרטים החשובים מבחינתכם לפני האירוע עצמו !!

לעוד פרטים על מגנטים לאירועים בקרו באתר www.magnet2li.com

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע