החשיבות של צילום ותיעוד יום הולדת

צרו איתנו קשר

ישנם הרבה ציוני דרך בחיים שלנו. חתונה,קבלת תואר אקדמאי, גיוס ועוד מגוון אירועים מרגשים ומשמעותיים אשר מעצבים את חיינו,אך ישנו גם האירוע אולי המרגש ביותר,האירוע היחיד שחוזר בכל שנה,ללא איחורים וללא עיכובים וזה בעצם היום שהקב"ה החליט שהעולם אינו יכול להתקיים בלעדייך, היום שבו נולדת!!

צלם ליום הולדת עבור הקטנים שלנו

כמה אנחנו אוהבים לצלם את הקטנים שלנו ומה יותר טוב מיום ההולדת של אחד הילדים על מנת לתעד את הרגעים הכי יפים והכי קסומים של ההתבגרות. ביום ההולדת בד"כ ישנו פוטנציאל לצילום התמונות  היפות ביותר של הילדים ובגלל זה כדאי לנו לקחת צלם מקצועי ליום הולדת ולא להסתמך על התמונות שצילמה והעלתה לפייסבוק הדודה מהצפון. בנוסף לכך,יש את החברים הטובים שנשארים איתנו מהגן ועד החתונה וכמה זה כיף למצוא בגיל 25 תמונות באיכות הגבוהה ביותר  של כל החברה שהשתתפו במסיבת יום ההולדת הביתית שלנו בגיל 6, מדובר בתמונות בעלות ערך רב ומרגשות מאוד עבור כל חבורה.

צילום יום הולדת – כי צילום זה הטרנד  של התקופה הנוכחית

בתקופה הנוכחית,כולנו נהיינו מכורים לעדשה הקטנה. עם ההשתלטות של הפייסבוק והאינסטוש על חיינו קשה להישאר אדישים להזדמנות לתפוס תמונה מרהיבה שתסחוט מחמאות מכל החברים שלנו ברשתות החברתיות ותינעץ במאגר התמונות שלנו לעולמי עד(או עד שיבוא המשיח שיגאל אותנו מהאינטרנט). באמצעות צלם מקצועי לא רק שתוכלו לתעד את הרגעים היפים ביותר מהיום שבו גדלתם בעוד שנה, אלא גם תוכלו להתחדש בתמונות באיכות שתהפוך אתכם למכונת לייקים!

חבילת צילום ליום הולדת – מתנה מפתיעה שתשאיר זיכרון מתוק

נמאס כל שנה "להפתיע" עם משלוח פרחים ליום הולדת? הגיע הזמן לפנק את אמא במתנה שתרגש אותה
ותתן לה עונג לעוד שנים רבות. באמצעות אלבום יום הולדת מקצועי אמא תוכל לנצור את הרגע המדהים
בתמונות עם כל המשפחה כי צריך לנצל כל הזדמנות שהמשפחה המורחבת נפגשת בבגדים יפים ונקיים ולשמר כמה שיותר רגעים כאלו.

צלם וידאו ליום הולדת

מחקרים מראים שהגולשים ברשתות החברתיות נוטים הרבה יותר לבלות את זמנם בצפייה בסטוריז וסרטונים מאשר בתמונות רגילות כי כנראה יש משהו בסרטון ממושך שגורם לנו לסקרנות ועניין רב יותר. לאלו מביניכם שרוצים לשדרג את תיעוד האירוע אף יותר,ולא מסתפקים בצילומי סטילס, מומלץ לבדוק על צילומי וידאו הכוללים עריכת סרט בסיום האירוע.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע