איך בוחרים צלם לאירוע בת מצווה?

צרו איתנו קשר

אירוע בת המצווה של הבת שלכם מתקרב, בחרתם מוזיקה והגברה, איפור ושיער ועכשיו רק נשאר לבחור צלם לאירוע. מה אתם צריכים לקחת בחשבון לפני שתשכרו צלם לצילום בת המצווה של הילדה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בחירה נכונה.

טיפים לבחירת צלם מנצח לחגיגת בת המצווה

  • תערכו סקר שוק – צילום בת המצווה הוא מזכרת שנשארת לכל החיים. כדאי לבדוק עם אנשים שערכו אירועים מי השמות הנחשבים בתחום צילום אירועים באזור המגורים שלכם. תכינו לכם רשימה של 3-4 צלמים שיש להם שם מוכר.
  • ניסיון רב בצילום – כמו שלא הייתם רוצים לבחור מועדונים לבת מצווה לפי חוסר הניסיון של בעל המועדון בתחום האירועים, זה תופס גם לגבי צלם בת המצווה. עדיף לכם לבחור בצלם שנמצא הרבה זמן בתחום, שיהיה מיומן ומקצועי שלא יהיה סיכון שהוא ייקח את הכסף שלכם ולא יספק לכם את הצילומים של האירוע.
  • תחפשו ביקורות וחוות דעת – תריצו חיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות על הצלמים שאתם מתעניינים בהם. תראו מה הלקוחות שלהם כתבו עליהם, מה הדירוג שלהם, איך השירות שלהם, איך היחס שלהם.
  • תראו תיק עבודות – תחפשו את האתר של הצלמים ותראו עבודות לדוגמא שלהם. כמו כן, כשאתם מגיעים לפגישה איתם תבקשו את תיק העבודות שלהם כדי לבחון את רמת המקצועיות וסגנון הצילום שלהם.
  • התחברות לסוג הצילום – כל צלם אוהב לעבוד בסוגים שונים של צילומים. יש כאלה שאוהבים להשתמש בהרבה פוטושופ ואפקטים ויזואליים ויש כאלה שמעדיפים צילומים טבעיים ששומרים על פשטות. תראו לאיזה סוג של צילום אתם מתחברים יותר ולפי זה תדעו איזה צלם מתאים לכם יותר. 
  • תסגרו על עסקת חבילה – יש הרבה משא ומתן בתחום הצילומים. עדיף לכם לבחור בצלם אחד שיצלם את הבוק, הצילומים לאירוע עצמו ויש כאלה גם שמחליטים להקרין קליפ וידאו של כלת בת המצווה במהלך האירוע עצמו. עסקת חבילה יכולה להוזיל לכם עלויות ולחסוך לכם אלפי שקלים.
  • אופי הצלם – חשוב שיהיה לכם קליק טוב עם הצלם שלכם. תבדקו שהוא מתאים את עצמו לבקשות שלכם, שהוא נחמד, שיש ביניכם כימיה טובה ושאתם מדרים על אותו הגל. 
  • תקציב – בהמשך לסקר השוק שערכתם, תבדקו מה המחירים שמציעים לכם הצלמים שאתם מעוניינים בהם ואיזה צלם מציע לכם עסקת חבילה טובה מבלי להתקשר על המקצועיות שלו.

למה לבחור בטופ צלמים בשביל צילום בת המצווה?

טופ צלמים מספקת לקהל לקוחותיה שירותי צילום אירועים איכותיים עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת בתחום. לצוות הצלמים המוכשר שלנו חשוב לספק לכם חוויה מקצועית, אמינה עם גמישות לפי הבקשות המיוחדות שלכם. אנחנו יודעים להתאים לכל כלת בת המצווה את החבילה שמתאימה לה ולמשפחתה במחירים אטרקטיביים ללא תחרות!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע